Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisi matkustaa miehen luokse uilkomaille mutta olen työtön.

Vierailija
02.12.2022 |

Miten homma toimii? Tuleeko minun olla työkkärin käytettävissä vai pitääkö irtisanoutua työkkäristä kuukaudeksi? saanko silloin mitään rahaa? Säästin itse matkarahat työmarkkinatuesta.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö suomesta löytyny laadukkaita köyhiä miehiä? Missähän edes tapasitte? Kansainvälisten sosiaalitukien varassa elävien nettisivuilla?

Chatissa. Ja väitätkö että sen voi valita keneen rakastuu?

Kyllähän mäkin voisin sanoa rakastavani jotain maapallon toisella puolella, jos se lähettää mulle rahaa.

Mies tuli tänne ensin ja maksoi oman matkansa, kun minä menen hänen luokse, maksan tietenkin oman matkani. Mikä ongelma?

Vierailija
22/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä saa matkustaa ihan vapaasti, mutta tämä taitaa kuitenkin olla provo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö suomesta löytyny laadukkaita köyhiä miehiä? Missähän edes tapasitte? Kansainvälisten sosiaalitukien varassa elävien nettisivuilla?

Kyllähän mäkin voisin sanoa rakastavani jotain maapallon toisella puolella, jos se lähettää mulle rahaa.

Mies tuli tänne ensin ja maksoi oman matkansa, kun minä menen hänen luokse, maksan tietenkin oman matkani. Mikä ongelma?

Kysytkö meiltä mikä ongelma? Itsehän sanoit aloituksessa, että työttömyytesi on se ongelma.

Vierailija
24/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta ja ole työkkärin  tavoitettavissa sähköpostitse tai puhelimitse. 

Vierailija
25/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet työtön, niin kai ymmärrät, että voit myös matkustaa työttömänä? 

Vierailija
26/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se työttömyys siinä vaikuttaa.

Matkalle lähtijällähän kuuluu olla möllöttää vähintään 10 000 tilillä.

Vierailija
27/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö meiltä mikä ongelma? Itsehän sanoit aloituksessa, että työttömyytesi on se ongelma.

Kysyin vain miten menee matkustaminen jos on te-toimiston asiakas.

Vierailija
28/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuukaudeksi? Miksei mies tue?

Mieshän tukee. Tarjoaa loma-asunnon.

Chatissa tavattu mies ns. tarjoaa loma-asunnon ja "töitä" kun olet kertonut olevasi työtön.

Ei tarvitse pakata paljoa kun joudut lukittuun huoneeseen ja passi otetaan "turvaan" ja ruokaa oven taakse, ja siitä sitten sitä jonoa hoitamaan. 

Vierailija
29/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on pimp ja ottaa sut duuniin, et maksa mitään vaan koitat saada vähän diilistä itsellesikin. 

Onnea matkaan.

Vierailija
30/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa ja näet, että työtön voi matkustaa. Sinun vain itää olla valmis pitämään yhteyttä työkkärin kanssa. 

Vierailija
31/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärille ei tarvii ilmoittaa mitään. Eivät ne sinulle töitä tarjoo. Minä olen ollut ulkomailla useita kertoja enkä ole työkkärille kertonut mitään. Ulkomailla täytin työttömyyshakemusen että sain rahaa.

Vierailija
32/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks puhelin toimi maassa johon menet?

Vierailija
33/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo toimistolla heilutaan ?taasko aloittaja teki aloituksen samasta aiheesta? Asiat on käsitelty jo kymmeniä kertoja ,eikä epäselvyyttä voi olla.niin nekö vaalit on tulossa?😁

Vierailija
34/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies 47 kirjoitti:

Työkkärille ei tarvii ilmoittaa mitään. Eivät ne sinulle töitä tarjoo. Minä olen ollut ulkomailla useita kertoja enkä ole työkkärille kertonut mitään. Ulkomailla täytin työttömyyshakemusen että sain rahaa.

Työtön mies 45,46,47,🤔

Vierailija
35/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi pitäisi matkustaa miehen luokse? 

Missä säännöissä näin sanotaan?

Vierailija
36/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU:ssa saa matkustaa 3 kk työnhaussa.

Vierailija
37/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä köyhällä ulkomailla asuvalla pummilla teet?!

Vierailija
38/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyyllä pooorvooooseen saa työttömänä matkustaa ihan oman mielensä mukaisesti.

39/48 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitähän pitää ilmoittaa TE-toimistoon kun et ole käytettävissä. Matkusteleminen on työttömiltä kielletty.

Vierailija
40/48 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku vieläkin, että työttömille tunkee työmääräyksiä ovista ja ikkunoista?

Ei toki, kolmessa vuodessa minulle tuli yksi. "Työmarkkinoitten käytettävissä" olemiseen riittää se, että lukee kaikki nettipalveluun tulleet viestit ajoissa ja vastaa niihin. Nykyään ne infotilaisuudetkin ovat olleet etänä. Kirjaudutaan siihen tilaisuuteen ja mennään takaisin nukkumaan. Eihän kukaan tiedä, missä maassa siihen kirjautui.

Ja oikeasti: työttömät saavat matkustella mielin määrin! Jos ette usko, tarkistaa ihan omin silmin työttömyysturvalaista.