Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vulvan alapuolella oleva ihokieleke

Vierailija
02.12.2022 |

MInä kysyn tätä: On peräaukko, siitä ylös-ja eteenpäin on väliliha. Ja sitten on vulva, mutta mikä on se ohut iho kieleke välilihan ja vulvan välissä?
Onko sillä jotain nimeä?
Itseltäni tämä tiukalla oleva ihokaistale menee rikki yhdynnässä. Ja jopa kun on ummetusta. Tuntuu kuin koko alapää pinnistäytyy ja silloin tämä ihokaistale repeytyy.
Siis onko tällä ärsyttävällä ihokaitaleella jokin nimi? Olen monesti ajatellut, että yhdyntä olisi kivuttomampaa, jos sen kirurgi napsauttaisi halki pitkittäissuuntaan.
Äh, kun en osaa tätä selittää paremmin.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Frenulum_of_labia_minora

Kyseessä on fourchette (en),

Posteriorinen fourchette on ohut haarukan muotoinen ihopoimu, joka on suunniteltu venymään emättimen sisäänkäynnin alaosassa. Joskus se ei kuitenkaan veny kunnolla, vaan halkeaa. Tämä on syy toistuviin vulvakipuihin. Halkeilusta johtuvaa kipua kuvataan usein "paperileikkauksen kaltaiseksi" tai "veitsen kaltaiseksi".

Lainaan tästä koska tää vihdoin selitti kanssa nyt asian ja haluan nostaa samalla ketjua. Mulla siis sama ongelma kuin AP:lla ja nyt se on selkeästi jotenkin ohentunut ja läpikuultava kun katsoin. On pitkään aristellut seksin aikana. Ei niin pahasti että veisin nautinnon tai että pitäisi heti lopettaa, mutta kyllä se ikävää tekee ja häiritsee. On kanssa just vähän sellainen et se tekee pienen taskun ja just sen näköne. Että ongelmat katoaisi jos se avaisi pitkit

Vaimolla tainnut olla aina. Useat synnytykset ja välilihan avaamiset ei vaikuttaneet mitään. Vähänkään pidempi naiminen takaa sai aristamaan, joko sen tai myös välihan. Osasyynä vaimon etupillu ja paksu kaluni. Eilen vielä sormettaessa kokeilin. Monesti siitä hyväillyt ja toimii.

Vierailija
42/47 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä vaimo kun antaa naida takaapäin vaikka sattuu ja aiheuttaa fyysisiä vammoja pahimmassa tapauksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä vaimo kun antaa naida takaapäin vaikka sattuu ja aiheuttaa fyysisiä vammoja pahimmassa tapauksessa. 

Siksi ei ole vuosiin naitu takaa kuin tyyny lantion alla ja jalat suorina. Pitkä parisuhde, niin joskus yritetty minun toiveestani enemmän kontillaan ei vuodet ja synnytukset   tuoneet muutosta. Takaa asento muutenkin vain minua varten, kun vaimo on jo saanut ja minä en.

Olisin miehenä tyhmä jos menisin rikkomaan pillua kovalla kalullani, vaimo kärsisi ja tulisi pidempi väli seuraavaan seksikertaan. Nuorempana tuli joskus innostuttua ja saatiin kärsiä seuraukset. Isoa pitää käyttää varoen, ettei riko pillua.

Vierailija
44/47 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi ei ole vuosiin naitu takaa kuin tyyny lantion alla ja jalat suorina. Pitkä parisuhde, niin joskus yritetty minun toiveestani enemmän kontillaan ei vuodet ja synnytukset   tuoneet muutosta. Takaa asento muutenkin vain minua varten, kun vaimo on jo saanut ja minä en.

Olisin miehenä tyhmä jos menisin rikkomaan pillua kovalla kalullani, vaimo kärsisi ja tulisi pidempi väli seuraavaan seksikertaan. Nuorempana tuli joskus innostuttua ja saatiin kärsiä seuraukset. Isoa pitää käyttää varoen, ettei riko pillua.

Ne sadat tuhannet kun olen etupillua nussinut on se kaikkein helpointa kun nainen pyllistää selkä notkolla. Lusikassa penetraatio syvälle ei onnistu vaan nainen saa lähinnä terkaa pillun sisälle, ja nyt mainittakoon että minulla on 16,5cm normaali, paksuhko siitin.

Tyynyt, ja jalat suorana - mitä helvettiä?!?

M48, onnistuva doggy-style penetroija

Vierailija
45/47 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkku väliin sadat, tuhannet kerrat.

Vierailija
46/47 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne sadat tuhannet kun olen etupillua nussinut on se kaikkein helpointa kun nainen pyllistää selkä notkolla. Lusikassa penetraatio syvälle ei onnistu vaan nainen saa lähinnä t

Vaan kun kaikilla leveälanteisilla suoraselkäisillä etupilluisilla ei taivu ristiselkä luonnottoman paljon, jotta olisi doggy mahdollista, saati että tuntuisi naisesta hyvältä ottaa 20cm paksua sisäänsä. Jalat suorana mahallaan onnistuu alaviistosta kun kulma on parempi, eikä mene sisään kuin n.15cm. Nainen selin päällä on mahdollista ainen linkussa.

Vierailija
47/47 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fourchette_piercing

Tässä kerrotaan, ettei läheskään kaikilla ole tätä kyseistä ihopoimua.

Minullakaan ei ole. Kuulostaa ikävältä, jos se haittaa seksiä niin paljon, ja vieläpä sattuu. Itse kyselisin mahdollisesta leikkauksesta, josko sellainen helpottaisi asioita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme