Se Oikea?? Apua pyydän..
Oltiin yläasteella samaan aikaan, meni vuosia kun ei tavattu. Kunnes kesällä törmättiin pariinkiin otteeseen. Ensimmäisen kerran hämmennyin kun hän kaappasi minut syleilyynsä keskellä tanssilattiaa ja suuteli jalat altani.. katosin kuitenkin paikalta tuhkimon tapaan.
Viimeinen kerta kun tavattiin, oli ihana.. törmättiin jälleen baarissa, ja vielä aamulla seitsemän aikaan istuttiin raflan rappusilla ja juteltiin kaikkea. Lähdin luoksensa sitten aamupalalle, mutta aamu päättyi liian nopeasti olosuhteitten pakosta. Siinä kiireessä en ehtinyt edes numeroani jättää ja tämä mies oli muuttamassa seuraavana päivänä ulkomaille :((
Hänen kanssaan tunsin jotain mitä en ole vuosiin kokenut. Hän sai minut tuntemaan että olen ihana ja kelpaan tällaisena kuin olen. Hän jopa puhui siitä että haluaisi olla lapsilleni se isähahmo joka heiltä puuttuu jne. Hänen sylissään tunsin oloni todella turvalliseksi ja hyväksi. Ihastuin, myönnän. ( Ja tähän väliin huomautus, itsetuntoni on kohdillaan enkä kaipaa ihmistä rinnalleni vain siksi että " olisi joku" . Päinvastoin. Mutta hänen kanssaan koin sellaisia tunteita joita en ole kokenut kai koskaan aiemmin elämässäni..)
Sinä päivänä kun näimme viimeisen kerran, ongin findista numeronsa ja laitoin viestiä Se viesti ei kuitenkaan koskaan mennyt perille.. ehkä hän oli sulkenut liittymänsä jo muuton vuoksi tai jotain. Kipuilin jonkin aikaa tunteitteni ja kaipaukseni kanssa, ja pikkuhiljaa luulin päässeeni ylitse. Mutta olinpa väärässä.
Taas tänään, kuin salama kirkkaalta taivaalta tämä kaipuu iski. Muistan niin elävästi taas sen viimeisen illan ja aamun, kaipaan niin että sattuu. Enkä tiedä enää mitä teen. Tiedän vain maan johon hän muutti. Elän toivossa että tapaisimme vielä, ehkä hän tulee jouluksi kotiin ja näemme.. En oikein tiedä miten saisin häneen yhteyden..ja toisaalta, mitä jos hän on jo löytänyt jonkun rinnalleen? Tai mitä jos hän ei ajattele minusta niinkuin minä hänestä?
Se oli kai rakkautta ensisilmäyksellä, ainakin minun puoleltani.. ja nyt sitten riudun :(( Mitä ihmettä voisin tehdä? Auttakaa..
Kommentit (37)
.. vaan tyydynkö odottelemaan kohtalon sormea ja olen tekemättä mitään? Luotanko siihen että hän ottaa minuun yhteyttä tai että tapaamme ennen joulua (niinkuin minusta tuntuu.. tai sitten elättelen vain toivetta..)?
Tapahtuuko kohtalo vaikka minä vain olisin kotonani neljän seinän sisällä 24/7?
ap tuskissaan..
Vierailija:
.. vaan tyydynkö odottelemaan kohtalon sormea ja olen tekemättä mitään? Luotanko siihen että hän ottaa minuun yhteyttä tai että tapaamme ennen joulua (niinkuin minusta tuntuu.. tai sitten elättelen vain toivetta..)?Tapahtuuko kohtalo vaikka minä vain olisin kotonani neljän seinän sisällä 24/7?
ap tuskissaan..
Mulla on salainen puhnro, joten sitä ei saa mistään. Eipä meillä yhteisiä tuttujakaan enää ole joilta hän (tai minä hänen) numeron saisi käsiinsä. En kai voi tehdä siis yhtään mitään..
Onkohan tämä ihastukseni ja tunteeni ihan yksipuolisia vai voisiko tässä olla hänenkin puoleltaan jotain..? Se vain pelottaa, että tässä nyt on vierähtänyt muutama kuukausi, jotain kolme, neljä kk, jos hän onkin jo löytänyt jonkun sieltä kaukaa?
:(
ap
Kokeile aloittaa metsästys sieltä.
Ja sitten vaan sms kehiin..
Miltä kuulostaa, olenko ihan hölmö ja epätoivoinen vai kannattaako mun yrittää etsiä se mies käsiini jostain maailmankolkasta?
Kirjoita sille tekstari ja kysy kuulumisia ja mainitse, että kivat muistot jäi viime kerrasta. Katso sitten, mitä vastaa ja tiedät kyllä sitten uskallatko laittaa rohkeampaa viestiä. Nyt vain selvittämään puhelinnumeroa.
Paitsi että jos hän ei ajattelekkaan minua samoin kuin minä häntä, niin saattaa olla että mua nolottaa kun joskus kohtaamme. Tai " jos" .
Toivon että löytäisitte toisenne jälleen!
Ei sinun tarvitse paljastaa tunteitasi heti.
Toisaalta, miten mielelläni ajattelisin niin että jos tämä on kohtaloni (tai älhinnä hän) niin kohtaamme vaikken niin mitään tekisikään. Mutta, toisaalta oman käyttäytymiseni perusteella voin hyvin kuvitella että tuo mies luulee etten jäänyt häntä mitenkään kaipaamaan, joten tuskin hän yhteyttä ottaa koskaan. Eli minun on sitten varmaan jotain tehtävä. Jännittää vaan niin paljon.. mitä jos petyn? Mitä jos olenkin yksin näine tunteineni? Mitä jos..
Huokaus.
ap
ehkä joku meistä tuntee/tietää miehen?
Laita tonne ulkosuomalaisten palstalle kysely siita, siella on myos ihmisia jotka ei av:lla kay ja viestit pysyy pitempaan ylhaalla nostelematta.
Kuulostan jo varmaan ihan typerältä, mutta voiko olla mahdollista että viesti on tavoittanut miehen silloin, vaikka välitystietoja ei koskaan tullut? Jos viesti ei mene perille, niin eikö siitä pitäisi tulla jokin ilmoitus takaisin itselle?
Mietin vain että voisiko olla mahdollista.. harkitsen erään meilin lähettämistä miehelle, vaikkakin luulen ettei se osoite ole enää toiminnassa kun on ns virallinen osoite..
oletko ottanut ulkomaannumeron selville? mitä siinä meilisä on? eihän mitenkään suoraan nuista sun tunteista ettei se säihkähdä ihan lopullisesti. kokeile nyt laittaa se meili, (ehkä laitat sen pääpiirteet meidän arvosteltaviksi) ja jos on entinen työmeili esim niin niissä saattaa olla semmonen automaattinen reply päällä jossa lukee mistä sen tavoittaa nykyään...
Ulkomaan nrotiedustelu ei löytänyt mitään nroa mutta epätoivonen googlen käyttö toi eteeni sivun josta tuon virallisen osoitteen sain sekä ois siinä toinen puhelinnumerokin.
Tämmösen viestin kirjoitin.. en vain tiedä uskallanko laittaa sitä
" Moi ******!
Tämä alkaa olla kohta jo epätoivoista, löytää sut ja saada suhun yhteys. Yritän nyt vielä näin, vaikka en uskokaan että sun sähköpostiosoittees on enää toiminnassa.
Mä en oo pystyny unohtamaan kesää ja niitä paria kertaa kun me kohdattiin. En mä tiedä ajatteletko sä ollenkaan samalla tavalla tästä kuin mä, mutta.. Se viimenen ilta ja aamu oli ihana. Sun kanssas oli tosi hyvä olla, sulle oli helppo puhua kaikkea ja etenkin se turvallisuuden tunne jonka mä kanssas koin. Mulla harmittaa edelleen se, että mulle tuli sillon niin kauheen kiire lähteä sun luota pois, töihin. Oisin halunnu vaihtaa numeroita sun kanssas, mutta siinä kiireessä se ei tullut edes mieleen. Jälkikäteen on harmittanu ja hävettänykkin, taisit saada musta melkoisen tylyn kuvan. Ei ollut tosiaan tarkoitus.
Kyllä mä yritin heti seuraavana päivänä saada suhun yhteyttä, findista sain sun puhelinnumeron mut se oli varmaan väärä kun mun viesti ei tullu koskaan perille. Ainakaan välitystiedoista päätellen.
Olispa mukavaa kuulla susta, toivottavasti tää viesti löytää sut.
Onko paha? Vai pitäiskö koittaa laittaa taas joku tekstari? Jotenkin vaan tuntuu että kun aikaa on nyt menny muutama kk niin ei riitä ihan vaan " mitä kuuluu" -tyyppiset, vaan oon kait selityksen velkaa..
ap
karsi tuota aika paljon, tuo saattaa säikyttää. kirjoita että olet yrittänyt pari kertaa ottaa yhteyttä huonolla menestyksellä ja toivot että tavoitat hänet tällä tavalla. sano että nautit siitä illasta kesällä niin paljon että se mies pomppaa VÄLILLÄ mieleesi (koko ajan olisi taas liian epätoivoisen kuuloista) ja olisi mukava kuulla hänestä tai vaikka nähdä häntä jos on tulossa joskus käymään suomessa. t. 20
Saisinkohan mahdutettua tuon tekstariin, ainakin vastaus tulisi nopeammin. Luulen.
Jos viesti ei mene koskaan perille, niin tuleeko siitä siis mitään ilmoitusta kännyyn?
ap
Puhelimesta pystyy myös säätämään, kuinka pitkään viesti on " voimassa" , jos viesti ei tässä ajassa mene perille, niin saat kuittauksen " ei-toimitetusta" viestistä. Mä meinaan kerran sain... Laita ihmeessä viestiä ja kerro myös saatko yhteyden... Kiinnostaa! ;)
Mutta siis mulle ei tullut välitystietoja eikä kuittausta siitä että viestiä ei voitu toimittaa.. siksi vähän mietin. Toisaalta, jos viesti ois mennyt perille, niin olis hän varmaankin jotain vastannut..
Äh. Vaikeaa taas.
Pitänee kerätä rohkeutta.. Voiko olla suomalainen liittymä edelleen käytössä vaikka asuu siis ulkomailla?
t: itse sen oikean uskomattomien mutkien kautta löytänyt =)