Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se Oikea?? Apua pyydän..

Vierailija
09.11.2006 |

Oltiin yläasteella samaan aikaan, meni vuosia kun ei tavattu. Kunnes kesällä törmättiin pariinkiin otteeseen. Ensimmäisen kerran hämmennyin kun hän kaappasi minut syleilyynsä keskellä tanssilattiaa ja suuteli jalat altani.. katosin kuitenkin paikalta tuhkimon tapaan.

Viimeinen kerta kun tavattiin, oli ihana.. törmättiin jälleen baarissa, ja vielä aamulla seitsemän aikaan istuttiin raflan rappusilla ja juteltiin kaikkea. Lähdin luoksensa sitten aamupalalle, mutta aamu päättyi liian nopeasti olosuhteitten pakosta. Siinä kiireessä en ehtinyt edes numeroani jättää ja tämä mies oli muuttamassa seuraavana päivänä ulkomaille :((

Hänen kanssaan tunsin jotain mitä en ole vuosiin kokenut. Hän sai minut tuntemaan että olen ihana ja kelpaan tällaisena kuin olen. Hän jopa puhui siitä että haluaisi olla lapsilleni se isähahmo joka heiltä puuttuu jne. Hänen sylissään tunsin oloni todella turvalliseksi ja hyväksi. Ihastuin, myönnän. ( Ja tähän väliin huomautus, itsetuntoni on kohdillaan enkä kaipaa ihmistä rinnalleni vain siksi että " olisi joku" . Päinvastoin. Mutta hänen kanssaan koin sellaisia tunteita joita en ole kokenut kai koskaan aiemmin elämässäni..)

Sinä päivänä kun näimme viimeisen kerran, ongin findista numeronsa ja laitoin viestiä Se viesti ei kuitenkaan koskaan mennyt perille.. ehkä hän oli sulkenut liittymänsä jo muuton vuoksi tai jotain. Kipuilin jonkin aikaa tunteitteni ja kaipaukseni kanssa, ja pikkuhiljaa luulin päässeeni ylitse. Mutta olinpa väärässä.

Taas tänään, kuin salama kirkkaalta taivaalta tämä kaipuu iski. Muistan niin elävästi taas sen viimeisen illan ja aamun, kaipaan niin että sattuu. Enkä tiedä enää mitä teen. Tiedän vain maan johon hän muutti. Elän toivossa että tapaisimme vielä, ehkä hän tulee jouluksi kotiin ja näemme.. En oikein tiedä miten saisin häneen yhteyden..ja toisaalta, mitä jos hän on jo löytänyt jonkun rinnalleen? Tai mitä jos hän ei ajattele minusta niinkuin minä hänestä?

Se oli kai rakkautta ensisilmäyksellä, ainakin minun puoleltani.. ja nyt sitten riudun :(( Mitä ihmettä voisin tehdä? Auttakaa..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommoista " oikeaa" miestä montaa kohdalle satu... Jokaisellehan pitäisi olla se yksi vaan... ;) Mitä tässä voit pahimmillaan hävitä?

24

Vierailija
22/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en varmaankaan sen enempää. Alan miettimään jotain lyhyehköä tekstaria ja laitan viestin menemään.

Pitäkää peukut pystyssä että viesti menee perille..ja että saan jonkunlaisen vastauksenkin.

;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siitä muut tiedä kuin sinä (ellet halua itse muille kertoa). Ja siinä tapauksessahan on hyvä, että mies asuu kaukana, ei tarvitse pelätä, että tulisi heti vastaan.

Rohkeasti vaan! Ja jos pelottaa, niin laita " yleispätevä" viesti ensin menemään, jotta saat tietää meneekö viesti ylipäätänsä perille ja toisaalta jos mies tähän vastaa ei hän voi täysin olla sinua vastaankaan.

24

Vierailija
24/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun välitystiedotkin, muttei jää minnekkään välttämättä katsottavaksi....

Vierailija
25/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Moi ******, oon yrittänyt pari kertaa ottaa suhun yhteyttä, mut aina huonolla menestyksellä. Toivottavasti tavoitan sut näin.. Nimittäin se ilta silloin kesällä sun kanssa oli sen verran mukava että tuut aina välillä mun mieleen ;) Olis ihanaa kuulla susta taas ja siitä miten sulla siellä kaukana menee.. t.****"

Vierailija
26/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi on ihan hyvä viesti, voisin itse laittaa tuommoisen vastaavassa tilanteessa.

Kerrothan meille, miten käy?

24

Vierailija
27/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakaan vielä ei ole välitystietoja tullut :(

Laitoin lähetysajaksi 1 tunnin.. tunnin päästä sitten pitää miettiä jotain muuta jos ei tämä onnistu. Epäilen kyllä koska viesti ei mennyt heti perille. Vai voiko kestää pidempään kun vastaanottaja on ulkomailla?

Vierailija
28/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait ole enää tehtävissä muuta kuin toivoa.. tai unohtaa :(

ap

Vierailija
29/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut onhan sulla vielä se sähköpostivaihtoehto???

24

Vierailija
30/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etunimi. sukunimi@elisa. fi niin epäilen että toimii.. miksi maksaisi liittymästä tavallaan turhaan kun ei kuitenkaan itse ole Suomessa.

Pitää varmaan yrittää vielä sitä.

Hitsi..

Vierailija
31/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avaakin kännyn esim 24 h kuluessa? Eiks oo mitään internationaalia finderia? Tiedätkö ketään hänen kaveria tms keltä saisit nroa?

Vierailija
32/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan olla vuosiin nähty ja ollaan asuttukin eri paikkakunnilla niin ei ole tietoa tämän miehen kaveripiiristä silleen.

Voihan se olla että jos on känny kiinni, mutta jotenkin tuntuu ettei nuo nrot ole enää käytössä. Jos laitan sen sähköpostin tässä välissä ja jos sekään ei toimi niin.. huoh. Tämä alkaa olla jo toivotonta.

Ehkä tuo mies tulee jouluksi takaisin kotipaikkakunnalleen.. mun pitää siis ilmeisesti itselläkin viettää sitten joulua siellä jos vaikka sillä tavoin törmättäisiin. Tai sitten tämän on tarkoituskin mennä näin..

Vierailija
33/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö kaupunkia siellä Skotlannissa? Jos tiedät, niin voisit netistä katsoa, et mitä firmoja löytyy ja jos sit sais alan natsaamaan... Ehkä kaukaa haettua, mut on se vaihtoehto sekin, jos todella haluat miehen löytää...

Ja muistanko väärin, et tunsitte toisenne joskus vuosia sitten? Tiedätkö sukuaisia? Kavereita?

24

Vierailija
34/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostiviesti tuli bumerangina takaisin, ei siis ole käytössä enää. Niinkuin arvasinkin.

Tarkempaa sijaintia en tiedä tuolta Skotlannista..

Voih :(

Vierailija
35/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä tuliko tälläinen ehdotus jo aiemmin esille. Mutta, tiedätkö miehen entistä osoitetta, siis täällä suomessa. Jos laitat siihen vaikka kortin, luulisi postin kääntävän uuteen osoitteeseen. Tai entäs väestörekisteristä. Toivon todella että saatte yhteyden toisiinne. Tämä on niin ihanan romanttista...

Vierailija
36/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen entinen osoitteensa löytyy ihan samoin kuin numerokin, findista. Tuossa mietin tätä asiaa, ja muistin että koulukaverit. comissakin muistaakseni tämä mies on kirjautuneena. Ainoa vain että sitä kautta ei voi laittaa sähköpostia, jos ei osta sitä kultajäsenyyttä.. ja enhän tiedä jos se osoite siellä on sama johon tänään yritin postia jo laitella.

Mahtaakohan se kortti mennä perille, jos vaikka joulukortin laitan? Vaan mitä jos onkin kääntänyt jonnekkin sukulaiselleen (vaikka vanhemmilleen ) postinsa menemään eikä sinne uuteen paikkaan? Voisko semmonen olla mahdollista?

ap

Vierailija
37/37 |
19.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAno vaikka, että olet keräämässä yhteystietoja luokkakokouskutsua varten. Itse jouduin soittlemaan viime keväänä luokkakokouksen takia entisten luokkakavereiden vanhemmille, kun en muualta tietoja löytänyt. Kaikki oli innoissaan ja antoivat mielelllään yhteystiedot.