Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun joku ehdottaa tapaamista ajattelen ekaks että voi ei..

Vierailija
02.12.2022 |

Minulla on ystäviä, iso suku jne. Aina kun joku ehdottaa kahvfja, kyläilyä, lounasta tms niin mun eka reaktio on että voi ei en jaksais. Kun sitten menenkin on ihan mukavaa ja piristävääkin. Mutta miksi kaikki kutsut ja ehdotukset tuntuu aluksi raskailta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama! Mihinkään ei myöskään jaksaisi lähteä, mutta kun lähtee, niin on loppujen lopuksi tyytyväinen että tuli lähdettyä. Kai sitä on niin mukavuudenhaluinen, eikä "jaksaisi" mitään.

Vierailija
2/4 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.Olen huomannut kun aika joulukuun ihmisille tulee hätä hoppu halu tavata livenä 1 kerta vuodessa Joulukussa. 11 kukautta ei aikaa on kiire. Joten ratkasen asian voi ei sovi,on menoa tai kipeä ymm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata.

Minulla on ennemmin "joo, voi miten mukavaa, nähdään!" Ja mitä lähemmäs tuo sovittu aika tulee niin yhä vahvemmin "äh, oliko mun taas pakko luvata, mä-en-jaksa-ja-olis-muutakin-tekemistä!!!" (Ei olisi mitään sen olennaisempaa)

Sitten kun sinne paikan päälle raahautuu niin voi olla tosi kivaa - tai sitten "tä on just tätä mitä arvasin, miten mä muistan että ensi kerralla ei vaan sovi....?"

Vierailija
4/4 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä, miksi sinusta tuntuu siltä, mutta itse ainakin olen niin mukavuudenhaluinen, etten viitsisi nähdä vaivaa laittautumisessa. En minä edes erityisemmin meikkaa (puuteri yleensä riittää) enkä ole menossa juhlapukeutumista vaativiin paikkoihin, mutta silti tuntuu, ettei jaksaisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä