Lue keskustelun säännöt.
Joko kreppikiharat tai
23.08.2008 |
sitten ihan perus Falcon Crest -tupeeraus (näkyy vielä joskus Tanja KArpelalla) siis kaikki ylös ja taakse: hiuslakkaa ja fööniä peliin. Olkatoppaukset ihan must, laitoit mitä laitoit ja VALKOINEN huulipuna, jos jostain löydät. Vihreä ripasari olisi ihana. Ja sähkönsininen yläosa tekisi kyllä säväyksen varsinkin LEPAKKOHIHAISENA. Joo, mulla oli sellainen, joten tiedän mistä puhun
t abi -87, vm 68
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla