Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkkäri väittää lausunnossaan etten toteuttanut suunnitelmaa

Vierailija
07.12.2023 |

Kun hain neljää työpaikkaa kuukaudessa ja laitoin niistä kuvakaappaukset. Kysyin myös vastuuvirkailijalta sähköpostilla onko kaikki ok kohdallani työkkärissä.

Sitten myöhemmin näin viestin Omapostissa. Olin heidän mukaansa tässä muistutuksessa laiminlyönyt velvollisuuteni työnhakijana! Miten VOI OLLA kun olen nimenomaan kysynyt onko tilanteeni kuten pitääkin? Ja yritin myös soittaa hänelle! Eihän noin voi tehdä ellei osata selkeästi osoittaa mikä se laiminlyönti on!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö työkkärin sivuilla kuittaamassa työn tehdyksi? Jos et niin automaattisesti pistävät laiminlyönnistä postia, vaikka olisitkin jutut tehnyt.

Vierailija
2/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita uudestaan. Siinä on sattunut joku virhe. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne työkkärii mahdollisimman nopeasti ja kysy missä et ole noudattanut suunnitelmaa. Nää lausunnot menee kelaan ja tuki voidaan jopa katkaista.

Vierailija
4/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoititko nuo viimeisenä mahdollisena päivänä? Mulle sanottiin että siinä ei ole mitään kellonaikaan milloin sieltä automaattilausunto lähtee eteenpäin jos ei ole haettuja paikkoja ilmoitettu ajoissa. Eli sanottiin että laita viimeistään toiseksi viimesenä päivä 

Vierailija
5/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoititko nuo viimeisenä mahdollisena päivänä? Mulle sanottiin että siinä ei ole mitään kellonaikaan milloin sieltä automaattilausunto lähtee eteenpäin jos ei ole haettuja paikkoja ilmoitettu ajoissa. Eli sanottiin että laita viimeistään toiseksi viimesenä päivä 

Mulla oli vika päivä 4.12 eli maanantai. Laitoin viikonloppuna nuo. Maanantaina kysyin työkkäristä onko kaikki ok ja 5.12 virkailija vastasi tilanteen olevan okei. ap

Vierailija
6/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vika päivä 4.12 eli maanantai. Laitoin viikonloppuna nuo. Maanantaina kysyin työkkäristä onko kaikki ok ja 5.12 virkailija vastasi tilanteen olevan okei. ap

No sitten kuulostaa kyllä tosi oudolta.

Vierailija
7/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut muistutus niin ei tule sanktiota. Muistutus on voinut tulla siitä ettet ole käynyt merkitsemässä suunnitelmaan niitä tehtäviä mitkä olet toteuttanut ja merkinnät pitää hoitaa määräpäiviin mennessä. Laita vaikka lista niistä tehtävistä ja niiden määräpäivistä jonnekin että muistat ajoissa hoitaa. Ekasta rikkeestä tulee muistutus seuraavista lähtee sitten päiväraha tietyksi ajaksi.

Vierailija
8/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ollut muistutus niin ei tule sanktiota. Muistutus on voinut tulla siitä ettet ole käynyt merkitsemässä suunnitelmaan niitä tehtäviä mitkä olet toteuttanut ja merkinnät pitää hoitaa määräpäiviin mennessä. Laita vaikka lista niistä tehtävistä ja niiden määräpäivistä jonnekin että muistat ajoissa hoitaa. Ekasta rikkeestä tulee muistutus seuraavista lähtee sitten päiväraha tietyksi ajaksi.

Mut luulis että jos kysyn itse asiasta virkailijalta ja hän sanoo tilanteeni olevan kunnossa niin silloin se olisi sitä. Merkkaan myös aina tehtävät tehdyiksi. Tämä on kyllä todella ahdistavaa jos en voi luottaa virkailijan sanaan. ap

Vierailija
9/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin!

Vierailija
10/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää töihin!

Eikö ap ole juuri sitä yrittämässä eli laittanut työhakemuksia? Vai onko jossakin työpaikkoja, jonne vain lompsitaan sisään ja aletaan hommiin, ja palkka tulee sitten ajallaan. Jos on niin minä menen heti huomenna pankkiin töihin kassaholvin järjestelijäksi. Siitä ylenen sitten pikku hiljaa.

Vierailija
11/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkasitko sinne omaan suunnitelmaan? Siellähän on valmiit rivit niille työpaikoille. Ei mitään kuvakaappauksia lähetellä. Ja ne pitää laittaa oikeaan kohtaan oikean kuukauden kohdalle.

Vierailija
12/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain muistutuksen. Ihan vain siksi että järjestelmä ei ollut tallentanut rastia.

Vierailija
13/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää töihin!

No oon tässä tehnytkin keikkahommia syksyllä kun kesätyö loppui. Vakihommaa etsin, mutta kun nyt on kuule taantuma menossa ja vakkarihommia on vaikea saada. ap

Vierailija
14/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkkasitko sinne omaan suunnitelmaan? Siellähän on valmiit rivit niille työpaikoille. Ei mitään kuvakaappauksia lähetellä. Ja ne pitää laittaa oikeaan kohtaan oikean kuukauden kohdalle.

No laitan sinne kunkin rivin kohdalle tiedot. Kuvakaappauksia laitan todisteeksi siitä että olen hakenut kyseiseen työhön. Mutta vaikka olisin jotain tehnyt väärin tms. niin luulisi, että se kerrotaan kun kysyn virkailijalta. ap

Vierailija
15/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole töihin ajatellut mennä?

Vierailija
16/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sain muistutuksen. Ihan vain siksi että järjestelmä ei ollut tallentanut rastia.

Pystyykö siitä edes menemään eteenpäin ilman sitä rastia? Itse olen pari kertaa meinannut unohtaa sen, eikä ole päässyt eteenpäin ennen kuin on käynyt sen ruksimassa.

Vierailija
17/17 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole töihin ajatellut mennä?

Olen toki. Tänään oli juuri yksi työhaastattelu. Miksi luulet, että työhakemuksia yleensäkään lähetetään? Tai mitä tarkoittaa kun kerron tehneeni syksyn keikkahommia? ap