Jutta Larmi,49v lonkkaleikkaukseen
Miten noin nuorena?hänhän on urheilullinen ihminen ja senhän pitäisi pitää terveenä.
Kommentit (54)
Olen ollut lapsena voimistelija ja mulla meni parikymppisenä lonkka.
Tunnen kaksi juoksijaa, joilta on leikattu lonkat alle viisikymppisenä. Urheilija ei todellakaan tervettä päivää näe. Onneksi näin sohvaperunana saan pitäytyä omissa terveissä lonkissa.
Vierailija kirjoitti:
LARM
Se on Alarm.
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä ei ole tarkoitettu urheilemaan rajusti vuosikymmeniä. Tuuli Matinsalolta on lonkat leikattu ajat sitten. Muistaakseni Jani Sievisellekin laitettiin jo jotain niveltä?
Taitaa rva Larmin urheilu koostua siitä, kun kurvaa Bemarillaan salille, rehkii siellä vähän aikaa ja ajaa kotiin. Salillakin suurin osa ajasta kuluu somettamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä ei ole tarkoitettu urheilemaan rajusti vuosikymmeniä. Tuuli Matinsalolta on lonkat leikattu ajat sitten. Muistaakseni Jani Sievisellekin laitettiin jo jotain niveltä?
Taitaa rva Larmin urheilu koostua siitä, kun kurvaa Bemarillaan salille, rehkii siellä vähän aikaa ja ajaa kotiin. Salillakin suurin osa ajasta kuluu somettamiseen.
Joo, turha verrata Jani Sieviseen tai edes Tuuli Matinsaloon, jälkimmäinenkin oli sentään urheilija, mitä Juttis ei ole koskaan ollut. Fitness ja miljoona eri liittoa, eikös berlööhvikin oo jonkinlainen "maailmanmestari"?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lapsena voimistelija ja mulla meni parikymppisenä lonkka.
Voimistelu onkin urheilua, puhtaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo sana rehkii siis tuplalainausmerkeissä. 🤣
Olen alle 40. 177 ja painoa alle 60. Joka pv lonkat kipeät, en pysty edes kävelemään yli 7 km. Liikun kumminkin about tuon verran joka pv. Raskauden jälkeen, jossa oli pahat liitoskivut alkoi. Tädillä on myös. Siinäpä ihmettelette. Niin teen itsekin.
Alarm! Jutta tulee! Alarm! Alarm!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena? Siis tarkoitat mummoiässä?
49 ei ole mummoikä
49v voi ihan hyvin olla mummo jo
Olen nainen 53 ja lonkkani ovat kunnossa. Liikuntaa olen harrastanut koko ikäni lapsesta lähtien. Joskus enemmän joskus vähemmän mutta aina liikkunut. En ole kuitenkaan käyttänyt mitään lisäravinteita enkä mömmöjä, epäilenpä että tämän Alarmin urheilu-ura bikinifitneksineen ei ollut kovin terveellistä liikuntaa ja elämää. Naamastahan sen näkee siis Alarmin naamasta. Rupsahtanut on ja kovin, sitä se terveellinen elämä teettää. Voi voi. Ei saa syödä herkkuvoileipiä, niinhän se Alarm sanoi, mutta mömmöjä ja lisäravinteita voi vetää viimeistä päivää, tosi terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Usein ihmisillä menee polvet. Minkälaisia liikkeitä salilla on tehty tai muualla?
Perimä+ ympäristö
Olen hoitotyössä. Siinä mennyt polvi proteesikuntoon. Aika monella kollegalla on. Ko työ on fyysisesti raskasta, ja kuormittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen 53 ja lonkkani ovat kunnossa. Liikuntaa olen harrastanut koko ikäni lapsesta lähtien. Joskus enemmän joskus vähemmän mutta aina liikkunut. En ole kuitenkaan käyttänyt mitään lisäravinteita enkä mömmöjä, epäilenpä että tämän Alarmin urheilu-ura bikinifitneksineen ei ollut kovin terveellistä liikuntaa ja elämää. Naamastahan sen näkee siis Alarmin naamasta. Rupsahtanut on ja kovin, sitä se terveellinen elämä teettää. Voi voi. Ei saa syödä herkkuvoileipiä, niinhän se Alarm sanoi, mutta mömmöjä ja lisäravinteita voi vetää viimeistä päivää, tosi terveellistä.
Minä olen nainen, 60+, eikä mitään vikaa lonkissa. Liikkunut aktiivisesti 28-vuotiaasta lähtien. Ei lisäravinteita eikä muita mömmöjä. Miten voi noin nuoren naisen lonkat olla jo leikkauskunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein ihmisillä menee polvet. Minkälaisia liikkeitä salilla on tehty tai muualla?
Perimä+ ympäristö
Olen hoitotyössä. Siinä mennyt polvi proteesikuntoon. Aika monella kollegalla on. Ko työ on fyysisesti raskasta, ja kuormittavaa.
Hoitajien ylipaino varsinkin on kuormittavaa!
Multa leikattiin nelivitosena. Taustalla kilpaurheilua judossa 21 vuotta(kansainvälinen taso) ja myöhemmin painnonnostossa ikämiessarjassa(höntsäilyä). Nyt on ollut vuosikaudet taas hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Multa leikattiin nelivitosena. Taustalla kilpaurheilua judossa 21 vuotta(kansainvälinen taso) ja myöhemmin painnonnostossa ikämiessarjassa(höntsäilyä). Nyt on ollut vuosikaudet taas hyvä.
Enkä siis ole koskaan käyttänyt kiellettyjä aineita. Judo on lajina vaan todella raju lonkille.
Alarmillakin on tekotissit ja kaikki muutkin tekohärpäke lisä- ja varaosat. Vaatinevat vuosihuoltoa jo nekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perimä+ ympäristö
Minäpä olen sairaalloisen lihava, viisikymppinen lähihoitaja ja nivelet on priimakunnossa.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perimä+ ympäristö
Minäpä olen sairaalloisen lihava, viisikymppinen lähihoitaja ja nivelet on priimakunnossa.
- eri
Lähäreillä on yleensä paljon massaa, henkisen puolen jäädessä vähemmälle.
Oikein muistin, Sieviselle lonkkaan tekonivel.