Jutta Larmi,49v lonkkaleikkaukseen
Miten noin nuorena?hänhän on urheilullinen ihminen ja senhän pitäisi pitää terveenä.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmistä ei ole tarkoitettu urheilemaan rajusti vuosikymmeniä. Tuuli Matinsalolta on lonkat leikattu ajat sitten. Muistaakseni Jani Sievisellekin laitettiin jo jotain niveltä?
Taitaa rva Larmin urheilu koostua siitä, kun kurvaa Bemarillaan salille, rehkii siellä vähän aikaa ja ajaa kotiin. Salillakin suurin osa ajasta kuluu somettamiseen.
Siis kaikki salityypit toimii noin, ei vain Jutta.
Oma lonkka meni huonoksi kuin sain selittämättömän verenkiertohäiriön 39 vuotiaana. Tekonivelleikkaus tiedossa jossain tulevaisuudessa.
Perimällä suuri merkitys. Tuttavapiirissä on varmaan yli kymmenen suunnilleen tuon ikäisenä lonkkaleikkauksessa käynyttä. Suunnilleen puolet aktiivisesti liikkuvia ja puolet sohvaperunoita. Ei näytä olevan liikunnalla juurikaan merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein ihmisillä menee polvet. Minkälaisia liikkeitä salilla on tehty tai muualla?
Perimä+ ympäristö
Olen hoitotyössä. Siinä mennyt polvi proteesikuntoon. Aika monella kollegalla on. Ko työ on fyysisesti raskasta, ja kuormittavaa.
Hoitajien ylipaino varsinkin on kuormittavaa!
Minäpä olen sairaalloisen lihava, viisikymppinen lähihoitaja ja nivelet on priimakunnossa.
- eri
Lähäreillä on yleensä paljon massaa, henkisen puolen jäädessä vähemmälle.
Eipä se henkinen puoli taida paljoa sinuakaan kuormittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein ihmisillä menee polvet. Minkälaisia liikkeitä salilla on tehty tai muualla?
Perimä+ ympäristö
Olen hoitotyössä. Siinä mennyt polvi proteesikuntoon. Aika monella kollegalla on. Ko työ on fyysisesti raskasta, ja kuormittavaa.
Hoitajien ylipaino varsinkin on kuormittavaa!
Minäpä olen sairaalloisen lihava, viisikymppinen lähihoitaja ja nivelet on priimakunnossa.
- eri
Voisin luvata sulle painosi verran kultaa, kun näyttäisit nivelistäsi otetut kuvat, joissa näkyisi niveltesi olevan priimassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Urheilu nimenomaan ei pidä terveenä. Liikunta pitää. "Urheilija ei näe tervettä päivää" on klassinen sanonta urheilijoiden keskuudessa. Monihan joutuu lopettamaan urheilun jo parikymppisenä, kun vammoja on niin paljon, ettei enää pysty jatkamaan.
Kyllä. Moni tuttavani harrastaa juoksemista, ja ihan jatkuvasti on vammaa jossain. Moni on joutunut lopettamaan juoksemisen kokonaan. Itse harrastan kävelylenkkejä, ja olen säästynyt ilmeisesti monelta vammalta.
Vierailija kirjoitti:
No, nyt on Jutan lonkka käsitelty... 🙈😄
Voi pliiiss mammat ja ämmät, keskustellaan Jutan lonkasta koko talvi, niin eiköhän se siitä....
Kertoo karuja ja kuruja totuuksia fitness witless kohkauksesta, seksuaaliterapiasta ja hyvinvointihuuhaasta.
Melko outoa jos noin nuorella iällä joutuu keinolonkat laittamaan, varsinkaan kun ei ole mikään huippu-urheilija kyseessä. Saattaa hyvinkin olla että ravintopuolella ym on tehty virheita kun noin on käynyt. Ei anna hyvää kuvaa Fitfarmin valmennuksista.
Ystävättäreni tytöltä leikattiin lonkka kahden kuukauden ikäisenä lonkkaluksaation takia.
Että ei ihan mummoiässä vielä....
Vierailija kirjoitti:
Ystävättäreni tytöltä leikattiin lonkka kahden kuukauden ikäisenä lonkkaluksaation takia.
Että ei ihan mummoiässä vielä....
Sairaudet ym asiat on eri asia, kyllä se kysymyksiä herättää jos terveyden "asiantuntija" joutuu keinolonkat laittamaan 49 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena? Siis tarkoitat mummoiässä?
49 ei ole mummoikä
49v voi ihan hyvin olla mummo jo
No voi kolmekymppinenkin. Onko se siis mummoikä?
On varmaan pahasti ylipainoinen, kun lonkat pettää. Siitähän yleensä ensimmäiseksi syytetään. Mites nyt, lihavuushullu?
Tavallisei ihmiset saa odottaa vuositolkulla. Ikääntyvät joiden elämänlaatu paranisi kun pääsisi kepeistä eroon.