Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä erottaa myrkyllisen ja aidosti kivan ihmisen?

Perhoset vatsassa
01.12.2022 |

En nyt tarkoituksella käytä sanaa "narsisti"
Mutta mistä erottaa nettideittailussa:
- milloin ihminen on kivasti kiinnostunut eikä vain lypsä tietoja?
- jakaa aidosti huoltaan eikä vain lypsä sääliä?

-mistä erottaa, milloin oma panikoiminen on vain sitä ettei osaa suhtautua herääviin ihastumisen tunteisiinsa?

Niinkuin mistä erottaa perhoset vatsassa ja pelon/"nyt ei ole kaikki kohdallaan"?

Kyselee elämässä usein loukattu ja hyväksikäytetty, joka muutenkin jännittää vatsallaan 😔

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap etsii keinoja kehittyä ja välttää kiinnijääminen

Vierailija
42/46 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän samanlailla kuin myrkkysienen kivasta ruokasienestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhosia vatsassa kirjoitti:

Kiitos tähänastisista 🙏

Tosiaan ollaan viestitelty ja vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta. Jotenkin on saanut minut avautumaan toisin kuin kukaan. Aika varhain alkoi sellainen humoristinen pieni piikittely, joka oli mielestäni ihan molemminpuolista. Minun kohdallani se oli pituudesta, kun kerroin olevani lyhyt.

En tiedä onko se söpöä vai jonkinlainen alistamisen signaali. Ensin se ei tuntunut pahalta, mutta nyt taaksepäin lukiessa mietin ollaanko tässä vähättelemässä minua nyt kuitenkin.

Hän lähetteli myös paljon meemityyppisiä asioita, jotka osuivat suoraan ja hyvällä tavalla kiinnostuksenkohteisiini. Ei vähättelevästi. Mutta siitä hykerryttävästä sisällöstä ja viestittämisen tahdista tuli olo, että joku vetelee minua ja mun tunteita narusta.

Alussa viestittely oli tosi tiivistä. Sitten se meni siihen, että näin hänen lukeneen viestin ja meni 6 tuntia ennenkuin hän vastasi. Sitten saattoi mennä yhdessä chattaillessa useampi tunti. Yritin itse venyttää vastaamisväliäni, mutta paras mihin pystyin oli reilu tunti.

Hämmennyksekseni huomasin, että olen koukuttunut tuohon ihmiseen.

Sulla alkaa muodostua traumaside. Irtipääsy onkin sitten tuskaa.

Oma kriteeri nykyään on se, että hyvän ihmisen kanssa on turvallinen ja hyvä olo ilman vatsakipuja tai miettimisiä koska vastaan tms.

Vierailija
44/46 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämättä ei mitenkään jos on myös ns. Pelimies. Tosin narsistin tuntevana ei hän kykenisi kompromisseihin jos haastat häntä olemalla erimieltä. Mutta kyllä paras keino on kokeilla olla erimieltä ja katsoa kykeneekö hän hakemaan sitä ns yhteistä linjaa asiaan vai suuttuuko, onko kiinni vain omassa mielipiteessään, myöntääkö koskaan olevansa väärässä. Kyllähän reilu hyvä ihminen pyrkii heti kompromisseihin. M37v

Vierailija
45/46 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En erota, ja tästä syystä olenkin narsistimagneetti.

Asperger

Itse olin nimenomaan N- mangnetti. Kunes otin oman elämäni haltuun.Opetelin heti kunolla kuntelemaan puhujaa,en ohi menen. Jotta muistan tassan tarkasti hänen puheet.Paljastaa mikä ihminen on kyllä aika pian.Kun puhuu itsensä pussin.Valehtelijalla ei niin hyvää muistia,että muistaisi mitä puhuu ja siksi jää pian kiini. Tarinaa kertoo aina.Samaa mutta asia yhteydet ja ihmiset tarinassa nimillä muuttuu,kuin paikat.Vältää katse kontaktia aina puhuessa..

Vierailija
46/46 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhosia vatsassa kirjoitti:

Kiitos tähänastisista 🙏

Tosiaan ollaan viestitelty ja vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta. Jotenkin on saanut minut avautumaan toisin kuin kukaan. Aika varhain alkoi sellainen humoristinen pieni piikittely, joka oli mielestäni ihan molemminpuolista. Minun kohdallani se oli pituudesta, kun kerroin olevani lyhyt.

En tiedä onko se söpöä vai jonkinlainen alistamisen signaali. Ensin se ei tuntunut pahalta, mutta nyt taaksepäin lukiessa mietin ollaanko tässä vähättelemässä minua nyt kuitenkin.

Hän lähetteli myös paljon meemityyppisiä asioita, jotka osuivat suoraan ja hyvällä tavalla kiinnostuksenkohteisiini. Ei vähättelevästi. Mutta siitä hykerryttävästä sisällöstä ja viestittämisen tahdista tuli olo, että joku vetelee minua ja mun tunteita narusta.

Alussa viestittely oli tosi tiivistä. Sitten se meni siihen, että näin hänen lukeneen viestin ja meni 6 tuntia ennenkuin hän vastasi. Sitten saattoi mennä yhdessä chattaillessa useampi tunti. Yritin itse venyttää vastaamisväliäni, mutta paras mihin pystyin oli reilu tunti.

Hämmennyksekseni huomasin, että olen koukuttunut tuohon ihmiseen.

Mulla kokemusta vastaavasta piikittelystä/ hienovaraisesta vihjailusta. Usein sellaista naiset ei osaa-tyyppistä, muka hauskaa, isällistä. Antaa vahvasti itsetunto-ongelmaisen vaikutelman.

Tässä suhteessa oli aluksi myös tällaista hyvin nopeaa etenemistä ja vähän ehkä ylisanoja. Viestittely erittäin tiivistä. Sitten yhtäkkiä viileni, ilman mitään syytä. Ei toivottanut enää hyvää yötä paitsi jos itse olin toivottanut ensin. Tässä vaiheessa lopetin itse hyvän yön toivotukset ja ne loppuivatkin sitten kokonaan.

Tämän jälkeen häneltä tullut satunnaisia viestejä, usein johonkin some-postaukseeni liittyen, noin kerran viikossa. Olen nyt harventanut some-postauksiani ja aion lopettaa sen joksikin aikaa kokonaan. Katsotaan, päättyykö hänen viestittely kokonaan. Koen että minulla on jonkinlainen traumaside tähän henkilöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi