Puetko pikkuhousut sukkahousujen päälle? Se on nyt muotia
Kirjoittaa palstan omistajakonsernin lehti https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000009231038.html ihan tosi!
Kommentit (65)
Kohta alkaa näitäkin näkyä vaikka kukaan ei tietenkään seuraa muotia, vaan ihan omaksi ilokseen noin tekee ja itse keksi. Kaikki vaan just samaan aikaan.
Ei noin päin!
Paremman hinnan saa normaalikäytössä olleilla pikkuhousuilla
Ja kuukautisside tai vaikka kuukuppi kaikkein päällimmäiseksi? Voisiko se uudessa muodissa olla vaikka farkkujen päällä?
Ymmärränkö oikein? Ensin pikkuhousut, sitten sukkahousut, ja noiden päälle vielä toiset pikkuhousut.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärränkö oikein? Ensin pikkuhousut, sitten sukkahousut, ja noiden päälle vielä toiset pikkuhousut.
Juuri noin. Nuoret naiset ovat ilmastoahdistuneita ja vastustavat turhaa kulutusta, joten mikäpä onkaan loogisempaa kuin siirtyä käyttämään 2-3 alusvaatetta yhden sijaan.
Mietin onko tuolla sukkahousujen allakin pikkarit. Siis jos nuo päällimmäiset pikkarit on ikään kuin päällyshousut, niin silloinhan alimmaisena voisi olla normaalit aluspikkarit. Ja sit sukkikset, ja sit päällyspikkarit.
Toi muotihan sopii loistavasti Suomen talveen.
Täällä oli joskus se batman-känni. Siis body housujen päälle. Onks toi vähän sinne päin? Vai onko se Iines-känni, heräät ilman housuja?
Siinä haisee sukkisten haarakiila sitten oikein kunnolla sillille.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa tuohonkin silmä tottuu, itse en ajatellut housuja jättää silti kotiin ihan vielä.
Se on nyt uusinta ulei parrii frankaisé rankaisé juttua.
Vierailija kirjoitti:
Siinä haisee sukkisten haarakiila sitten oikein kunnolla sillille.
Ai kamala🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Siihen vaan, paljaiden nilkkojen jatkoksi.
Milloinkohan saamme "todistaa" ensimmäistä alaston"muotia"?
Koska MÄ HALUUN, se on mun oikeus🤪
Jaahas, vihdoinkin keksin mummon perintöpöksyille käyttöä!
Ihanaa!
Olen laittanut juhliin usein muotoilevat alushousut sukkahousujen päälle, koska alushousut pitelevät valuvia sukkahousuja tukevasti ylhäällä. Ei tarvitse nostella koko aikaa tai kärsiä puolireidessä seilaavasta haaraosasta. Suosittelen lämpimästi kaikille, jos joutuu sukkahousuja käyttämään. Olen itse pukenut lisäksi mekon.
Vierailija kirjoitti:
Jos sattuu olemaan valuvat sukkikset, pysyväthän ne mukavammin paikoillaan. Jos vielä käyttää housuja tai pitkää hametta, niin mikä ettei.
T se lyhytjalkainen, jonka on hankala löytää sopivia sukkiksia.
PS sama ongelma lienee pitkäjalkaisilla.
Mä laitan pilkkihaalareiden päälle stringit. Tää on ihan mun oma muoti.👵
Kaipa tuohonkin silmä tottuu, itse en ajatellut housuja jättää silti kotiin ihan vielä.