Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puetko pikkuhousut sukkahousujen päälle? Se on nyt muotia

Vierailija
30.11.2022 |

Kirjoittaa palstan omistajakonsernin lehti https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000009231038.html ihan tosi!

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanut juhliin usein muotoilevat alushousut sukkahousujen päälle, koska alushousut pitelevät valuvia sukkahousuja tukevasti ylhäällä. Ei tarvitse nostella koko aikaa tai kärsiä puolireidessä seilaavasta haaraosasta. Suosittelen lämpimästi kaikille, jos joutuu sukkahousuja käyttämään. Olen itse pukenut lisäksi mekon.

Voihan sitä laitaa sukkahousuihin henkselit. Sepä se vasta hienolta näyttää eikä sukkikset putoa polviin.

Vierailija
42/65 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kasarilla olisi lähtenyt kaupungille käppäilemään kalsarit sukkien päällä, olisi lähin poliisipartio korjannut kyytiin ja vienyt epämääräiseksi ajaksi mielisairaalaan estottoman, pidäkkeettömyyden ja psykoottisen käyttäytymisen takia. Näin ne ajat muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementiayksiköissä on moni ollut aikaansa edellä.

Vierailija
44/65 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noin päin!

Paremman hinnan saa normaalikäytössä olleilla pikkuhousuilla

Mitä uutta tässä muka on? Teräsmiehellä ja batmanillakin oli pikkuhousut sukkisten päällä jo 1960-luvulla!

Vierailija
45/65 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä muoti tulee Suomeen ensikesänä. Sitten seuraavaksi sukkahousuista tulee läpinäkyviä ja rintsikat tulee paiden päälle. Ja sitten mikä paita?

Vierailija
46/65 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ilmanalaan on järkevää pukeutumista, ja jos joku kokee olevansa supermoderni toki sallittakoon, mutta mikään uusi juttu ei ole, naiset kärsineet aina virtsatievaivoista ja lämmin pukeutuminen siinä tärkeintä. 

Vierailija
47/65 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on Kardashianeilla nähty?

Vierailija
48/65 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen ilmanalaan on järkevää pukeutumista, ja jos joku kokee olevansa supermoderni toki sallittakoon, mutta mikään uusi juttu ei ole, naiset kärsineet aina virtsatievaivoista ja lämmin pukeutuminen siinä tärkeintä. 

Minusta ei kovin lämpimältä vaikuta, kun ohuissa sukkahousuissa kuljetaan.

Vierailija
49/65 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sukkahousujen päälle puetaan vielä hame. En avannut kyseistä linkkiä, kommenteista käsitin että siellä hiihdellään perspaljaana (kuten legginseissäkin, sama asiahan sekin on?), mutta se heille sallittakoon. Mutta muille hametta käyttäville ja valuvista sukkahousuista kärsiville suosittelen kyllä muodista huolimatta kokeilemaan että pukee ylimääräiset pikkuhousut sukkisten päälle, niin pääsee valumisongelmista. Täähän on ihan ikivanha kikka ja toimii hienosti eikä niitä sieltä hameen alta kukaan tietenkään näe, mutta sukkisten käyttömukavuus paranee 100 %. Herranjumala että se reisille valuva haarakiila on kammottavan tuntoinen, hrrr... Never again!

Vierailija
50/65 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, mutta vielä vuosi sitten puin. Luon jo uusia trendejä.

Vierailija
51/65 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeesti jaksa enää tätä maailmaa.

Ja tämäkin on varmasti nyt sitä voimaantumista.

Kellekään ei tuu koskaan mieleen kysyä miksi tällainen muoti ei ole miehiä varten ? Miks miehet ei pukeudu noin?

Syy ei tietenkään patriarkaatti, ja sitä ei voi nykyään sanoa että tämä on naisen ja naisvartalon esineellistämistä ja alistamista. Kun se on nykyään oma valinta ja voimaannuttavaa !

Se heteromiehen katse ja valta ei vaan ole muuttunut mihinkään. Sille on ihan sama kuljetko alkkarit päällä voimaantuaksesi vai miellyttääksesi heteromiehen silmää. Se r u nk kaa niille kuville joka tapauksesa. Se ei välitä sun voimaantumisesta.

Milloin tää paska loppuu oikeesti.

Samaan aikaan somemuija-äiti julistaa iltalehdessä miten kiva kun vauvalla tienaa 60 000. Kiva, ei kait siinä sitte.

Mä en kuulu tähän maailmaan.

Vierailija
52/65 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

M49

Odotan innolla !

Vierailija
53/65 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii varmaan  niille, jotka haluavat kulkea julkisilla paikoilla itseään ja  takapuoltaan alusvaatteissa esitellen .

Minä en.

Sukkisten päällä minulla on aina joko  hame, tai farkut tms. (päällys-) housut .

Vierailija
54/65 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi sellaiset tankotanssissa käyttämäni pikkuriikkiset stretch shortsit, jotka näyttää pikkareilta. Ne voisi melkein pukeakin mustien sukkahousujen päälle.

Uskaltaiskohan tuossa asussa yökerhoon?

Vierailija
55/65 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hyötyä siitä on, kun eihän kukaan näe. Vai onko tarkoitus, että tähän sukkis- pikkarisettiin ei tule päälle enää mitään, tuleeko joku toppi kuitenkin vai mennäänkö trendikkäästi tissisillään ja sukkiksillaan.

Vierailija
56/65 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaks kuulemma niihin pikkiksiin tulee persreiän kohdalle aukko, johon pistetään kukkanen

Vierailija
57/65 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Käytän sellaista trikoista kokoasua alushousujen alla ja laitan kotoa lähtiessä viitan. Tää Wonder woman - homma vaatii vaan tietyn työasun.

Vierailija
58/65 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä haisee sukkisten haarakiila sitten oikein kunnolla sillille.

Näin on isot pojat Pasille väittäneet ja miksei Pasi uskoisi, kun omaa havaintoa ei ole. Pasi ei vielä tajua, että Incel jää aina kiinni näistä jutuista.

Vierailija
59/65 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan me on noin tehty.

- Batman, Superman, Spiderman , Carbon Monoxide man.

Vierailija
60/65 |
03.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeesti jaksa enää tätä maailmaa.

Ja tämäkin on varmasti nyt sitä voimaantumista.

Kellekään ei tuu koskaan mieleen kysyä miksi tällainen muoti ei ole miehiä varten ? Miks miehet ei pukeudu noin?

Syy ei tietenkään patriarkaatti, ja sitä ei voi nykyään sanoa että tämä on naisen ja naisvartalon esineellistämistä ja alistamista. Kun se on nykyään oma valinta ja voimaannuttavaa !

Se heteromiehen katse ja valta ei vaan ole muuttunut mihinkään. Sille on ihan sama kuljetko alkkarit päällä voimaantuaksesi vai miellyttääksesi heteromiehen silmää. Se r u nk kaa niille kuville joka tapauksesa. Se ei välitä sun voimaantumisesta.

Milloin tää paska loppuu oikeesti.

Samaan aikaan somemuija-äiti julistaa iltalehdessä miten kiva kun vauvalla tienaa 60 000. Kiva, ei kait siinä sitte.

Mä en kuulu tähän maailmaan.

Yritä silti jaksaa, katsos kun maailma on nyt sellaisessa tilassa, että yksi hullu käskee ja toinen tekee. Järjellä ei tässä kotekstissa ole enää mitään tekemistä Tosin kukaan ei pakota sinua tähän karuselliin kyytiin, joten rakenna oma kuplasi ja katso ketä päästät sinne mukaan. Ota tuo kaikki suurena viihteenä, jos pystyt, koska onhan tuo kaoottinen ja rajaton meno melko komediaalista. Rajaat vain itsesi sen ulkopuolelle. Ystävän neuvo. Ei kestä kiittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä