Miksette te vegaanit osta teitä varten kauppaan hankittuja tuotteita, kun niitä on AINA punalaputettuna?
Kommentit (63)
Ei trendivegaanit laita ruokaa. Ne tilaa Woltilla sushia ovelle.
En ole ikinä nähnyt punalaputettuja vegaanituotteita lähikaupassani.
Vegaanitrendi on aiheuttanut aivan valtavasti ruokahävikkiä. Mutta se onkin laskemaan päin. Ei hävikki, vaan trendi.
Vierailija kirjoitti:
Eli kauppias laittaa ne suoraan ruokajonolaisille tai roskiin.
Kasvikset on kyllä aika harvoin punalaputettuja. Puhut ilmeisesti niistä valmistuotteista, joita markkinoidaan sekasyöjille liharuokien vaihtoehtona.
Kokkaan itse ruokani sen sijaan että ostan valmisaterioita.
Asun Espoossa ja lähi-K-marketissa ei ole käytännössä punalaputettuina kuin vegaanisia eineksiä ja jugurtteja sekä valmissalaatteja joissa toki voi olla lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Kasvikset on kyllä aika harvoin punalaputettuja. Puhut ilmeisesti niistä valmistuotteista, joita markkinoidaan sekasyöjille liharuokien vaihtoehtona.
Ai sinä olet sellainen vegaani jonka mielestä kukkakaalista ja perunasta saa kaikki mitä neulomista harrastava ihminen tarvitsee 😆🤣
Tuo kertoo vain siitä, millaista väkeä teillä päin asuu, ap. Junttia, erittäin junttia ja ylipainoista.
Syön kasvisruokaa, mutta en osta sitä valmiina vaan teen itse. Einekset on kamalia. Niitäkö sulla on ostoskärry täynnä, jotain lihapullapyttipannua.
Missä vihannekset ja pavut ovat punalaputettuina? Meilläpäin punalappuja näkyy lähinnä lihatiskillä. Eikö edes a-luokan lihansyöjät viitsi syödä heitä varten henkensä menettäneitä eläimiä? Onko röyhkeydellä mitään rajaa?
Kehyskunnassa asun, täällä näkyy vege-eineksiä sekä -protskuja ja -joguja eniten alennuksessa. Asioin säännöllisesti niin Prismassa kuin pienessä K-kaupassakin, siltä pohjalta vertailen.
Vierailija kirjoitti:
Enkä minä. Ja vegevalmisruuat herkkutiskistä aina loppu kun menen kauppaan. Ne loppuu ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinä olet sellainen vegaani jonka mielestä kukkakaalista ja perunasta saa kaikki mitä neulomista harrastava ihminen tarvitsee 😆🤣
Ai sinä olet sellainen lihansyöjä joka ei tunne muita kasviksia kuin kukkakaalin ja perunan 😆
Ainakin se myytti on nyt todistettavasti kumottu, että lihansyönti tekisi älykkääksi. Kyllä se vain turvottaa perseen muodottomaksi laardikasaksi ja tukkii aivoverisuonet kolesterolilla.
Neulominen on hyvä harrastus. Paljon hyödyllisempi sekä aivoterveydelle että fysiikalle kuin katkera trollaus sillä ainoalla, millä kykenee pätemään: raadonsyönnillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vihannekset ja pavut ovat punalaputettuina? Meilläpäin punalappuja näkyy lähinnä lihatiskillä. Eikö edes a-luokan lihansyöjät viitsi syödä heitä varten henkensä menettäneitä eläimiä? Onko röyhkeydellä mitään rajaa?
Ymmärrän että itket joka päivä sitä kun Maija Mehiläiseltä VARASTETAAN hunajaa ihmisten käyttöön, mutta silti psykoottinen harhasi että lihaa olisi punalaputettuna on naurettava.
On sitä. Lihansyöjät tunkee sitä hyllyjen taakse jemmaan ostaakseen ne heti kun kello kajahtaa - mitä nyt kajahtaakin. Illalla. Mun ei ole tarvinnut ostella aletuotteita, olen ihan hintoja vilkuilematta hankkinut ruokani. Lähikaupassa säännönmukaisesti vanhenivat jopa leikkeleet hyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Kutsuisin röyhkeydeksi sitä että syötäisiin eläviä eläimiä, toisaalta Kiinassa niin tehdään. Siellä missä teidän soijapapunne kasvavat.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan että vegaanit ovat kilttejä ihmisiä eivätkä välitä mitä heistä ajatellaan, mutta tämä persekipeiden äkäisten vegakkien määrä tässä ketjussa on aika hämmästyttävä.
Ei mua mihinkään satu, on vain kiva hutkia raadonsyöjäi di oottia kerrankin olan takaa.
Ei meilläpäin vaan näitä mitenkään erityisesti ole punalaputettuina. Asun kyllä Helsingissä vähän hipsterissä kaupunginosassa, täällä niitä menee hyvin.