Millainen oli "väistin luodin" heilasi?
Kommentit (36)
No siis tästä ajattelin suhteen aikana että on täydellinen ja olin ihan hajalla kun hän jätti minut. Sittemmin sain tietää että jakaa somessa kaikkien nähtäville jatkuvasti jotain alapää- ja seksiläppää, ja samoin kommentoi sellaista muiden kuviin. Alkoi iljettää koko tyyppi ja nyt osaan olla tyytyväinen, ettei meistä tullut mitään.
Värjäsi tukkansa siniseksi about kuukausi lyhytaikaisen seurustelun loppumisen jälkeen. Tuon pahempaa luotia tuskin voi edes olla. Toinen keissi oli kolme eri purkkia mielialalääkkeitä peilikaapissa, kun etsin suihkun jälkeen tapailunaisen luona hiusharjaa.
Itara. Aavistuksen pulska. Teräväsanainen. Laiska.
Nämä alkoivat häiritä yhä enemmän, joten lopetin jutun.
Monien vuosien jälkeen kävelin hänen ohitseen. Hän ei nähnyt mua, koska oli keskittynyt ilmeilemään pikkulapselle. Vieressä oli iloisena naurava nainen.
Mäkin olin parini löytänyt. Ajattelin että onneksi tuo tyyppi aikanaan jäi. Emme sopineet yhteen.
Tästä kymmenisen vuotta eteenpäin. Törmäsin taas tuttuun nimeen ja naamaan. Nyt kaveri oli huomattavan lihava, naama tyytymättömässä rytyssä.
Ok, mitäs sille on sattunut... ero, niin kuin monelle. Mutta tämä on jumittunut haukkumaan naisia yleisesti ja ruikuttamaan että nainen nappaa lapset ja vieraannuttaa isästä.
Orastava alkoholiongelma silloin parikymppisenä. Äärimmäisen introvertti, tylsä.
Masennukseen ja haihatteluun taipuvainen. Lähetti minulle vielä lähes 10v suhteen päättämisen jälkeen pitkän viestin jossa kertoi miten katuu että jätti minut (ensin yritti ghostata ja sitten laittoi tekstarin kun kyselin perään), ja että miten ei ole onnellinen. Luojan kiitos en ole moisen riipan kanssa yhdessä, vaikka hän onkin fiksu ja korkeasti koulutettu, oletettavasti varakas jos on kyennyt työelämässä olemaan.
Deittailin hetken aikaa muutaman vuoden nuorempaa miestä, joka oli kaikinpuolin mukava, huomaavainen, urheilullinen ja tosi komea, hyvässä työssä oleva yrittäjä. Jokin ei kuitenkaan oikein natsannut,joten en halunnut jatkaa. Jonkun ajan päästä jäi kiinni pyörittämästään dopingvyyhdistä ja sai useamman vuoden linnaa.
Minulla oli nuorempana poikaystävä, jonka kanssa tiet veivät eri suuntiin lähinnä töihin liittyvistä syistä. Erosta tuli iso suru. Nyt 20 vuotta myöhemmin katselen hänen somepäivityksiään ja huomaan että hän on kovan luokan oikeistolainen ja kommentit ovat omaan maailmankatsomukseeni nähden hyvin kylmiä ja kovia. Hän tuntuu kovasti myös fanittavan mm. Mikko Kärnää, jonka joitakin mielipiteitä en voi sulattaa ollenkaan. Tuntuu oudolta että se iloluonteinen ja huoleton nuorimies on nykyään katkera ja jyrkkä aikuinen.
Heroiininarkkari. Nykyään narkkaa eräässä suurkaupungissa kodittomana eikä suostu pitämään keneenkään yhteyttä. Tiesin että hänellä oli päihdeongelma, mutta en olisi uskonut että se on ihan tuota laatua.
On ollut myös paljon muita reppanoita, ongelmaisia ja luonnehäiriöisiä, mutta tämä on kaikista räikein.
Olin korviani myöten lääpälläni enkä tajunnut ilmiselviä red flägejä. Onneksi suht pian kuitenkin ne hattarat levesivät ja lähdin menemään ja huomaan jälkeenpäin välttyneeni paljolta pahalta. Olisin joutunut kaikenkattavaksi hoitajaksi kun mielenterveyden lisäksi tällä meni vielä fyysinenkin terveys myöhemmin.
Varattu mies, johon alkuun olin ihastunut. Tapailimme noin puolitoista vuotta. Lopulta laitoin suhteen poikki. Mies ei uskonut, että haluan tosissani eroon hänestä. Soitteli perään reilun vuoden verran. Nyt lähes 30 vuotta myöhemmin on ottanut yhteyttä Facebookin, Linkedinnin ja Instan välityksellä. Estin hänet näissä. Olen tosi huojentunut, ettei meistä tullut mitään sen enempää.
Mies jonka parisuhteet eivät kestä.
Sama henkilö osoittautunut myöhemmin lisääntymiskyvyttömäksi, joten jos olisin valinnut hänet, olisin nyt lapseton. Miehellä yksi adoptiolapsi, jonka äidistä tietysti eronnut aikapäiviä sitten, koska sarjapetti naista mennen tullen, jo seurusteluaikana.
Kaikenlaisille niitä adoptiolapsia annetaankin!
Ex-aviomieheni - ihana ja kunnollinen, kunnes paljastui pettämiseen addiktoituneeksi huijariksi. Onneksi ei ehtinyt tulemaan lapsia tuollaisen roskan kanssa.
Korona-aika oli siitä kummallinen että minuun otti yhteyttä kolme exää 15-20 vuoden takaa. Siis sellaista, joiden kanssa en ole ollut lainkaan tekemisissä tässä välillä.
Muilla samaa?
Reilu pari kymppisenä oli saman ikäinen naikkonen. Orastava viinin lipitys jopa viikolla ja joka vkl kunnon kännit. Raivopää oli. Onneksi jätin. Näin jonkun vuosien jälkeen terassilla ja se oli ihan kännissä ja vauva mahassa! Vissiin jo lapsi täysi-ikäinen ja ainakin otettu heti sijoitukseen muualle. Akka ramppaa katkasuissa mutta alkaa heti huomaan.... Töissä jos oli nuorempana niin vamppasi jonkun perheelliset töistä ja soppa valmis...
Juoppo, sitoutumiskammoinen naistennaurattaja.
noista red flageista vain tulee mieleen punalaputetut tarjousmiehet- ääh ku naurattaa
Vierailija kirjoitti:
Nuorena seurustelin jonkin aikaa todella upean näköisen naisen kanssa. Tapasin yliopistolla, onnistuin bileistä saamaan jatkoille ja vähän aikaa oltiin yhdessä. Sitten hän kuitenkin muutaman kuukauden päästä sanoi, ettei ole sellaisia tunteita mua kohtaan, että haluaisi jatkaa seurustelua.
Näin tämän naisen muutama vuosi sitten eräässä alaani liittyvässä tilaisuudessa. Hän oli valtavan lihava, ei siis vain vähän pullukka vaan sellainen jenkkimallin lihava jolla vatsa roikkuu polviin asti, ja naamakin oli pelkkä läskipallo makkaraisen paksun kaulan jatkona. En olisi edes tunnistanut, mutta hän tunnisti minut ja tuli juttelemaan. Ajattelin että huh huh, ettei meistä tullut paria.
Täsmälleen samanlainen luoti minullakin tuli väistetyksi.
Näin parinkymmenen vuoden jälkeen en usko, että hän enää kauaa pystyy kävelemään, enkä ikävä kyllä ennusta pitkää loppuelämääkään.
Vierailija kirjoitti:
Mies jonka parisuhteet eivät kestä.
Sama henkilö osoittautunut myöhemmin lisääntymiskyvyttömäksi, joten jos olisin valinnut hänet, olisin nyt lapseton. Miehellä yksi adoptiolapsi, jonka äidistä tietysti eronnut aikapäiviä sitten, koska sarjapetti naista mennen tullen, jo seurusteluaikana.
Kaikenlaisille niitä adoptiolapsia annetaankin!
Miten adoptioviranomaisten olisi pitänyt kyetä havaitsemaan pettäminen? Ja siis biologisten vanhempien ydinperheissähän ei siis koskaan petetä?
Hyväntahtoinen, mutta tosi yksinkertainen mies. Uskovainen ja kaikenlaisiin foliohattujuttuihin helposti hurahtava. Vaikeinta olisi, jos tuollaisen kanssa olisi erehtynyt tekemään lapsiakin.
Olen itse saattanut olla joillekin tuollainen nuorisona. Hyvä että väistivät.