Kaipausketju 2.0/ Lähetä terveiset
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta pitäs olla "lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle". Ja tämä ei ole toinen eikä edes kahdeskymmenes ketju.
No näinhän se on, mutta en ole enää löytänyt muita kuin vanhoja ketjuja haulla. Ihmejuttu. Laittakaa tämä talteen, jos vaikka saisi olla rauhassa hetken.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta kollega. Kohta nähdään💕
Kaipaisipa minunkin kollegani.
😘🧡
Vaikeaa on näköjään kaivata satakieltä marraskuussa. Eihän laululintusia kylmyyden ja pimeyden keskellä näe, ja nämä ketjut näyttävät olevan täynnä molempia. Ehkä tämä ketjujen katoaminen on merkki siitä, että pitäisi ymmärtää lopettaa hedelmätön kaipaus...
Jos laitat sen lauluvideon storyyn tai YV, niin nähdään ei Harjulla, vaan vaikka siinä sun vieressä olevan pizza/kebab mestan edustalla illalla. Voidaan vaikka mennä iltateelle. Se vanhempi herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta pitäs olla "lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle". Ja tämä ei ole toinen eikä edes kahdeskymmenes ketju.
Mun mielestä kaipausketju 2.0 on just hyvä. Voi lähettää terveisiä ihan mille tai kelle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on näköjään kaivata satakieltä marraskuussa. Eihän laululintusia kylmyyden ja pimeyden keskellä näe, ja nämä ketjut näyttävät olevan täynnä molempia. Ehkä tämä ketjujen katoaminen on merkki siitä, että pitäisi ymmärtää lopettaa hedelmätön kaipaus...
Ystävä tuntematon: Täällä emme luovuta,
nuokumme pystypäin!🦾💖
Sivusta, kaipaava harrastetoveris
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaipausketju 2.0 on just hyvä. Voi lähettää terveisiä ihan mille tai kelle vaan.
Niihän niitä laitettiin kaikissa noissa entisissääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😘🧡
Ehkä kaipaan juuri sinua 💕
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu
Miksi ihmeessä.
Mitä järkeä on keskustelupalstassa, jossa saa kiusaukseen poistatella ihan mitä vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näiden ei anneta olla?
Ketjuun linkitetään sinne kuulumattomia asioita. Jankkaaminen toisten haukkuminen - luulisin, että syy löytyy noista. Olen parin kuukauden aikana käynyt lueskelemassa ja ihmetellyt " uskonlurituksia", ruoka-ohjeita, neulejuttuja; eikä näitä ole muutama vaan kaikkea edellä mainittua on ollut sivukaupalla. Ehkä sisälukutaito on sittenkin hyvä taito: mitä kirjoitan ja mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näiden ei anneta olla?
Ketjuun linkitetään sinne kuulumattomia asioita. Jankkaaminen toisten haukkuminen - luulisin, että syy löytyy noista. Olen parin kuukauden aikana käynyt lueskelemassa ja ihmetellyt " uskonlurituksia", ruoka-ohjeita, neulejuttuja; eikä näitä ole muutama vaan kaikkea edellä mainittua on ollut sivukaupalla. Ehkä sisälukutaito on sittenkin hyvä taito: mitä kirjoitan ja mihin?
Luulenpa, että tuolla ei ole oikeastaan mitään tekemistä asian kanssa. Joku on vaan keksinyt kivan tavan kiusata. Onhan tämä yksi palstan suosituimmista ja kommentoiduimmista ketjuista. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😘🧡Ehkä kaipaan juuri sinua 💕
Peetä ja minä teetä.