Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdynnän jälkeinen verenvuoto

Vierailija
29.11.2022 |

Ahdistaa. Olen 27-vuotias, sama kumppani ollut 10v ja pari ennen häntä. Nyt muutaman kuukauden tullut veristä vuotoa sekin jälkeen ja nyt alkanut olemaan alavatsa ja alaselkä kipua. Olen vuosi sitten käynyt ottamassa papan ja se oli puhdas eikä myöskään tulehduksia, kohdunsuu hieman punoitti.

Kävin nyt taas papassa varalta näiden oireiden takia ja sisätutkimuksessa näytti olevan kaikki ok, mutta edelleen kohdunsuu punoitti ja alkoi verestää kun näytettä otettiin. Olenkin nyt vuotanut verta.

Olen aatellut että ehkä nämä johtuu kuivuudesta tai e pillereistä, mutta nyt olen ollut myös ilman pillereitä ja silti vuodan verta seksin jälkeen. Oon ihan varma että joku esiaste muodostunut vuoden takaisesta. Onko täällä muita kenellö ollut samaa ongelmaa, miten kävi?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein saattaa olla hiukan veristä kanssakäymisen jälkeen, etenkin jos on kovin syvällä oltu ja kohdunsuuta tökitty.

Liukkarit käyttöön ja kokeilet olla itse päällä ja vältät kovin syviä työntöjä.

Järkyttävää, että sitä pidetään normaalina, että naisen keho vahingoittuu seksistä. Koska siitähän verenvuoto kertoo, jotain on vahingoittunut.

Täytyyhän se olla jo todella tuskallistakin jos kohdunsuu on tökitty verille. Ei seksin kuuluisi olla kivuliasta, mies on aivan liian raju jos tuollaista käy.

Isolla vehkeellä syvään touhuttuna kohdusta tulee helposti veristä vuotoa(siis ei verta) jälkeenpäin, vaikkei välttämättä olisi ollut kivuliasta, ja kaikki valmistelut on tehty kunnolla. Siis ilman varsinaista vauriota. Kirkas valtimoveri on eri asia.

Vierailija
22/45 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile rasvaa laittaa sisään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultraus on helppo, ja jos ei ole sitä tehty kannattaa pyytää. Munasarjat saadaan ultralla näkyviin.  Muutoin vagifem on (reseptillä kohtuuhintainen) hyvä apu mikäli limaklvot ovat kovin hauraat jostain syystä.

Vierailija
24/45 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa mennä ULTRAAN. Voi olla esim fibroideja ja hyvä jos poistetaan aiemmin kuin ajan kanssa. 

Vierailija
25/45 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös samanlaista, kipuja ja pientä tuhrua seksin jälkeen. Myös muita oireita. Aloitettiin Dienorette-pillerit mahdollisen endometrioosin hoitoon. Pikku hiljaa alkoi helpottaa ja oireet väistyi tuolla lääkityksellä. Kävin myös papassa reilu vuosi sitten ja näyte oli puhdas.

Vierailija
26/45 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein saattaa olla hiukan veristä kanssakäymisen jälkeen, etenkin jos on kovin syvällä oltu ja kohdunsuuta tökitty.

Järkyttävää, että sitä pidetään normaalina, että naisen keho vahingoittuu seksistä. Koska siitähän verenvuoto kertoo, jotain on vahingoittunut.

Täytyyhän se olla jo todella tuskallistakin jos kohdunsuu on tökitty verille. Ei seksin kuuluisi olla kivuliasta, mies on aivan liian raju jos tuollaista käy.

No, alapeukuista päätellen 12 keskustelijaa on sitä mieltä, että on hyvä idea yhtyä vaikka nainen on niin kuiva että tulee vammoja. Päättele siitä mikä on asenne naisen hyvinvointiin ja nautintoon.

Vierailija
27/45 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, alapeukuista päätellen 12 keskustelijaa on sitä mieltä, että on hyvä idea yhtyä vaikka nainen on niin kuiva että tulee vammoja. Päättele siitä mikä on asenne naisen hyvinvointiin ja nautintoon.

Mistäköhän oikein kirjoitat? Mistä saat käsityksen että olisi kysymys emättimen tai ulkosynnyttimien verenvuodosta tai ylipäätånsä liian kuivasta tai kivuluaasta yhdynnästä? Veristä vuotoa voi tulla kohdusta vaikka kaikki olisi ihan kunnossa, etenkin jos on isolla vehkeellä yhteisymmärryksessä touhuttu syvään työntäen. Noin käy helposti monessa kierron vaiheessa.

Gynologisessa tutkimuksessa tulee luonnolisesti olla käynyt, että mahdolliset sairauksista johtuvat syyt voi sulkea pois. Yhdyntäkivuista ei ap kirjoita mitään.

Vierailija
28/45 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama kuin aloittajalla.

3asteen muutoksia eli syövän esiaste joka poistettiin.

Nyt neljättä vuotta puhdas.

Toistaiseksi ainakin....

Aloittaja menee lääkäriin otattamaan uuden papan.

Niin Mullakin oli alle v sitten otettu puhdas, sitten olikin jo luokka 3.

Voi olla että aiempi puhdas oli virheellinen tai sitten se tilanne räjähti alle vuodessa, ei voi tietää.

Vierailija
29/45 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, ilmiannettu.

Vierailija
30/45 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat paikat tai bakteerivaginoosi.Mulla se oli joskus nelikymppisenä. Hyvin tavallinen ja hoidettavissa.

Vierailija
31/45 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän oikein kirjoitat? Mistä saat käsityksen että olisi kysymys emättimen tai ulkosynnyttimien verenvuodosta tai ylipäätånsä liian kuivasta tai kivuluaasta yhdynnästä? Veristä vuotoa voi tulla kohdusta vaikka kaikki olisi ihan kunnossa, etenkin jos on isolla vehkeellä yhteisymmärryksessä touhuttu syvään työntäen. Noin käy helposti monessa kierron vaiheessa.

Gynologisessa tutkimuksessa tulee luonnolisesti olla käynyt, että mahdolliset sairauksista johtuvat syyt voi sulkea pois. Yhdyntäkivuista ei ap kirjoita mitään.

Ap itse kertoi, että hänellä on kuivuutta. Kuiva yhdyntä on kivulias, siis naisen näkökulmasta täysin älytön. 

Ihan kuin joskus unohtuisi, että seksin on tarkoitus olla nautinto. Jopa naiselle. 

Vierailija
32/45 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu seksi-osioon. Sinne siis siirto.

Vierailija
33/45 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi yhdytään kuivana. 

Ap, jos et kiihotu, älä nussi. Perusasia, lapsikin sen tietää.

Karkeasti sanottu, mutta totta. Liukuvoide on kiva keksintö. Sitä saa tilattua verkosta, jos kaupan kassalla punastuttaa.

Nyt on pakko kysyä. Pidätkö naisena siitä itse enemmän silloin kun olet todella liukas? Jotkut naiset ovat todella märkiä kiihottuneena, toiset ei ehkä niin märkiä mutta hyvin liukkaita. En ole koskaan kehdannut kysyä sitä face to face keneltäkään kumppanilta, mutta kysyn nyt näin anonyymisti.

Miehenä pidän ehkä enemmän liukkaasta kuin hyvin märästä, koska silloin siinä on sopiva puristus peniksen ympärillä.

Vierailija
34/45 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhdyntäkipuja, eli ei varmaan voi endokaan olla.. Ap

Vierailija
35/45 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia? 

Vierailija
36/45 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tehtiin kaikki kivuliaimmatkin testit 1.5 vuotta sitten. Miehen syyttelystä se lähti, koska oli aina verta nähtävillä lopuksi. Hän on nyt ex. Mies yksinkertaisesti runttasi ilman esileikkiä. Olin aivan kankea, koska mitään lämmitrelyä ei ollut.  Vaikka laitti liukkariakin niin otti kipeää.  Hän valitti niistä, että oli epämukavia moiset tökötit ja piti vähä käyttää. Et sellasta. 

Vierailija
37/45 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla oli sama ja löytyi kohdunkaulan syöpä.

Vierailija
38/45 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta oli, että mies piti jotenkin mua inhottavana, että tuli vähän verta. Epäili seksitautia ym....

Vierailija
39/45 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläoli kans tota samaa. Sillä oli kohdun runko-osan syöpä. Löytyi onneksi alkuvaiheessa.

Vierailija
40/45 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua on astutettu paljaalla niin emättimeen on mennyt tulehduksia aiheuttavia bakteereja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan