Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vaatii syömään illallista hänen kanssaan iltamyöhään

Vierailija
13.10.2023 |

Usein vielä viivyttelee töiden takia kun ruoka on jo valmis. Esim. tänään ruoka valmis klo 20, miehen piti tehdä vielä "yksi työjuttu" ja kesti kauan. Mulla oli nälkä jo klo 18 aikaan. Jos syön itse aiemmin, suuttuu.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kun sulla on nälkä.

Vierailija
2/36 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista voi vaatia. Tai siis toki mitä vaan voi vaatia, mutta ei tarvitse suostua. Toihan on selkeää alistamista. Te olette erilliset henkilöt eikä molempien tarvitse tehdä asioita miehen tahtiin. Osunko oikeaan jos arvaan, että muutkin asiat tehdään silloin kun se on miehen mielestä sopivaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä tietysti

Vierailija
4/36 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi syödä välipalaa, miksi pitää tehdä pikku jutuista ongelmia suuntaan tai toiseen 

Vierailija
5/36 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein illallista syötte?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Illallinen

Meillä syötiin tänäänkin päivällinen reilu tunti sitten.

Vierailija
6/36 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa asioista perusteluiden kanssa. Miksi mies haluaa syödä niin myöhään. Miksi sinä haluat syödä aikaisemmin. Voitteko kompromissina syödä seitsemältä. Tai syöt aikaisemmin mutta syöt iltapalan miehen seurassa kun tämä syö illallisen.

Vierailija
7/36 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luultavasti jättää aamiaisen syömättä ja menee sitten töistä suoraan lounaalle? Siksi haluaa syödä myöhään, että jaksaa syömättä yön ja aamun. Jos teillä on erilainen rytmi niin sitten syötte eri aikaan. Tehkää vaikka lounastreffit tai jokuu muu ateria-aika jolloin syötte yhdessä ja sitten illalla kumpikin oman rytmin mukaan.

Vierailija
8/36 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/36 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä ruokit miestä, joka kohtelee sinua huonosti? Törkeää vaatia toista olemaan nälkäisenä.

Ja kyllä, erittäin varttuneesta iästäni huolimatta minulla on edelleen niin romanttinen kuva parisuhteista, että niissä pitäisi olla jotain paremmin kuin olisi yksin eläessä.

Ei tuossa parisuhteessa on ongelma erilainen ruokailurytmi vaan se, että  mies suuttuu. Ja toiseksi se, että mies esittää vaatimuksia palveluskunnalleen niin, että hän joutuu toimimaan myös seuralaisena.

Vierailija
10/36 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Keskustelkaa asioista perusteluiden kanssa. Miksi mies haluaa syödä niin myöhään. Miksi sinä haluat syödä aikaisemmin. Voitteko kompromissina syödä seitsemältä. Tai syöt aikaisemmin mutta syöt iltapalan miehen seurassa kun tämä syö illallisen.

Ei tuossa mitään keskusteltavaa ole 🤦

Aikuinen saa syödä sillon kun on nälkä.

Vierailija
11/36 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain olisi narsistista käytöstä? Rajoittaako muuten toimiasi ja elämääsi? Punainen lippu liehahtelee siellä nyt. 

Vierailija
12/36 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee hyvää ruoansulatukselle syödä myöhään, eikä varsinkaan jos tulee sitten illalla nälissään syöneeksi liikaa. Itse lihoin avoliiton aikana 10 kg pelkästään sen takia, että miehellä oli niin erilaiset ruokailutottumukset kuin minulla. Sinkkuna on ihanaa kun voi syödä silloin kun on nälkä ja sellaista ruokaa mitä itse haluaa. Suosittelen että sovitte jonkun järkevän ruoka-ajan esim. klo 18 ja kokkaatte joko yhdessä tai vuorotellen. Jos se ei onnistu niin syökää suosiolla erikseen.

Vierailija
13/36 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla on tavallista syödä illallinen klo 20.00. Kulttuurieroja.

Vierailija
14/36 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä odotat nälkäisenä tuntikausia? Selitä miehelle, että teillä on erilaiset ruokarytmit ja se siitä. Jos hän ei suostu ymmärtämään ja aina vain suuttuu, kannattaa miettiä parinvalintaa vähän tarkemmin. 

Vierailija
15/36 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä teki sitä, että meillä syötiin ruoka-aikoina ja muuna ainakan ei saanut syödä mitään. Joten kun tulin iltavuorosta klo 21 jälkeen kotiin niin mitään ruokaa ei enää saanut syödä. Minä en myöskään saanut tehdä lainkaan ruokaa. Näin jälkeenpäin ei edes tajua miten annoin jonkun työttömän paskamahan sanoa minulle koska minä, joka kaikki maksan taloudessa, syön

Vierailija
16/36 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Exä teki sitä, että meillä syötiin ruoka-aikoina ja muuna ainakan ei saanut syödä mitään. Joten kun tulin iltavuorosta klo 21 jälkeen kotiin niin mitään ruokaa ei enää saanut syödä. Minä en myöskään saanut tehdä lainkaan ruokaa. Näin jälkeenpäin ei edes tajua miten annoin jonkun työttömän paskamahan sanoa minulle koska minä, joka kaikki maksan taloudessa, syön

Meillä oli ihan sama kans exän kanssa. Hänkin oli työtön ja kun joutui yhteiskunta palveluun, suuttui minulle että hän sentään käy töissä! Yhdyskuntapalvelu oli hänen mielestä töitä. Ja juuri tuo että ei saa itse tehdä ruokaa ollenkaan.hän oli ollut vankilassa kokkina, voi tsiisus. Aina samoja aterioita kanasta ja jauhelihasta ja minulla kielto mennä keittiöön .

Myöhemmin terveessä suhteessa mies kehuu ruoanlaitto taitojani ja saan tehdä päivittäin ruoat. 

Vierailija
17/36 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot napakasti että ei käy. Tai jos on vielä töissä nii sanot et joo söin jo, voit itelles hakea matkalta kun meillä niin eri rytmit ja sulle paskamahalle ei mikään kelpaa.

Vierailija
18/36 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinu on näemmä :Parempi tossun alla,kuin taivasalla!

Vierailija
19/36 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Jos aina suuttuu kaikesta lapsellisesti. Sovi että syötte erikseen ja painota että joudut syömään aiemmin. Laita miehen ruoka jääkaappiin ja hän lämmittää itse. Viikonloppuna ehkä sitten ehtii kaksin. Miehen pitää oppia selviämään itse jostain.

Vierailija
20/36 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää sama ole ollut jo täällä?