Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun mies ei suostu imuroimaan?

Vierailija
29.11.2022 |

Miehen mielestä kerran viikkoon riittää, minä olen kyllä siistimpi ja 3-4 kertaa mielestäni vähintään tarvetta imurille ja kerran viikkoon lattioiden pesu. Mies väkää vastaan ja tulee riitaa. Miten teillä on tää hoidettu?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroi välillä miestäsi. Miehet tykkäävät imuttamisesta.

Vierailija
2/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu miehen hommiin .piste

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä imuroin, nainen tiskaa.

Minä imuroin päivittäin. Tykkään siisteydestä. Ja pelikone ei tykkää pölystä.

Nainen tiskaa, kun ei ole tiskikonetta.

Tasa-arvo ja silleen. M25

Vierailija
4/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelle riittää imurointi kerran viikossa ja nuo muut kerrat ovat tarpeellisia vain sinun siisteyskäsityksesi ylläpitämiseksi, niin tässä käännyn kyllä miehen puolelle. Mies imuroikoon sen kerran viikkoon, hoida sinä muut jos ne koet tarpeelliseksi.

Vai onko teillä kuusi karvanlähdöstä kärsivää alaskanmalamuuttia sisällä tai jokin muu vastaava syy, miksi pitäisi olla imuroimassa useammin?

Vierailija
5/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelet ja sanot että mies ei suostu imuroimaan kun kuitenkin itse sanoit että suostuu mutta ei niin useasti kun sinä yksin vaadit?

Vierailija
6/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia sottapyttyjä te olette, jos pitää joka toinen päivä imuroida ja joka viikko lattiat pestä?

Vierailija
7/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sopia kompromissi mikä tyydyttää molempia eikä noin että sinä yksin vaadit sinun tahdon toteutusta. Tämä asia on vanha kuin taivas nainen vaatii miestä toteuttamaan yksin naisen määrittelemään siisteyden vaatimustasoa

Vierailija
8/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erolla se hoituu 100%. Kokeile jos mies innostuisi jos hankit hiljaisen imurin, korvatulpat ja kuulosuojaimet. Osa inhoaa nimittäin melua joka siitä koneesta lähtee, osa imureista oikein ulvoo ja se stressaa.

Vierailija
9/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies imuroikoot sen yhden kerran viikossa ja sinä sit 2-3 kertaa päälle jos koet sen olevan tarpeen? En usko että kovin moni muukaan mies imuroi enemmän kuin kerta viikkoon, monet ei suostu tekemään sitäkään, joten valitat vähän turhasta.

Vierailija
10/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostakaa robotti-imuri niin ei tarvi tapella

Vierailija
11/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siivoatte niin usein ?  Onko teillä siis pieniä lapsia ja kotieläimiä ?

Vierailija
12/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset alapeukuttaa, kun olen laittanut naisen tiskaamaan. :D Ihan vain tiedoksi, että hän haluaa tiskata. Tiskaaminen on hänestä mukavaa. Paras tiskaaja.

Älkää feministit tuputtako kaikkia naisia laiskoiksi! M25

Vierailija
13/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ainakin siitä nalkuttaminen. Juuri puhuttiin töissä miesten kanssa siitä että mikään ei ole niin kova kaikkien halujen tappaja kuin se ainainen vittuilu. Sinkkumies sanoi että se on ehdottomasti parasta sinkkuudessa. Imuta sä välillä miestäsikin, voit yllättyä lopputuloksesta monella tavalla. Mutta hyi, minä en ymmärrä sellaisia jotka eivät siivoa. Meillä imuroidaan joka päivä, nykyään tosin sen hoitaa robotti joka kerää päivittäin säiliönsä lähes täyteen pölyä... Kun on kolme lasta ja koira niin tottakai päivittäin siivoulua. Mies 36v

Vierailija
14/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ROOLI on siivota parisuhteessa.

Vierailija
15/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä esim puolen tunnin imurointi maksaa näillä hinnoilla?

Vierailija
16/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus lienee itsestäänselvä.

Siihen liittyy jättäminen ja sika.

Vierailija
17/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa viikossa imurointi hajottaa kenen tahansa pään! Paitsi ehkä aloittajan. Mitä pölyä, hiekkaa ja karvoja siellä teillä oikein leijailee kun niin usein täytyy?

Mä imuroin vasta kun pölyt ovat pari päivää häirinneet nurkissa. Silloin näkee työnsä jäljen.

Vierailija
18/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa KUUKAUDESSA olisi se normaali määrä.

Oletan, että tämä on provo?

Sen voi vaatia, että kerran viikossa imuroidaan (ellei sitten ole kovasti lapsia ja lemmikkejä), mutta muut kerrat ovat sitten jo omaa harrastuneisuuttasi. Eikä voi olettaa, että miehellä samat harrastukset.

Itse olen nainen.

Vierailija
19/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ROOLI on siivota parisuhteessa.

Mä jätän nää roolijutut makkariin. Normiarjessa kumpikin hoitaa oman osuutensa kotitöistä. Uskaltaisin väittää, että yhdeltäkään ukolta ei ole tähän päivään mennessä munat surkastunut imuroimisesta. Tai jos näin on käynyt, niin voi ehkä miettiä kannattiko imuroida "sitä".

Vierailija
20/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi tuommoisen imurointi määrän näkyvän jo sähkölaskussakin. Maksatko sinä teidän sähkölaskun vai maksaako mies sen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi