Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun mies ei suostu imuroimaan?

Vierailija
29.11.2022 |

Miehen mielestä kerran viikkoon riittää, minä olen kyllä siistimpi ja 3-4 kertaa mielestäni vähintään tarvetta imurille ja kerran viikkoon lattioiden pesu. Mies väkää vastaan ja tulee riitaa. Miten teillä on tää hoidettu?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet onnekas, jos miehesi suostuu imuroimaan kerran viikossa!

Mun vanhemmat oli kaksikymmentä vuotta yhdessä. Tuona aikana isäni imuroi kaksi kertaa ja tiskasi kerran. Siinä hänen tekemänsä kotityöt tuon kahdenkymmenen vuoden aikana. Äitini hoiti oman raskaan työnsä lisäksi kodin ja lapset ja kaiken noihin liittyvän metatyön. Kunnes tuli mitta täyteen. Siinä oli äijällä vähän ihmettelemistä, kun jäi yksin eikä osannut tehdä mitään. Ei edes laskuja maksaa.

Että tuossa sulle ap vähän vertailukohtaa. Sun miehesi suostuu imuroimaan joka viikko. Ole tuosta tyytyväinen ja lopeta valittaminen. Mun isäni suostui imuroimaan kerran kymmenessä vuodessa.

Vierailija
22/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kukaan ei halua imuroida, joten meillä sen hoitaa robotti-imuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ROOLI on siivota parisuhteessa.

Mä jätän nää roolijutut makkariin. Normiarjessa kumpikin hoitaa oman osuutensa kotitöistä. Uskaltaisin väittää, että yhdeltäkään ukolta ei ole tähän päivään mennessä munat surkastunut imuroimisesta. Tai jos näin on käynyt, niin voi ehkä miettiä kannattiko imuroida "sitä".

Eli pakotat miehen ristiriitaiseen rooliin? Vaadit miestä (homomaiseen) rooliin eli siivoukseen ja sitten mies pitäisi olla miehinen mies makkarissa. Sellaisen ei onnistu tosielämässä.

Vierailija
24/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jätän nää roolijutut makkariin. Normiarjessa kumpikin hoitaa oman osuutensa kotitöistä. Uskaltaisin väittää, että yhdeltäkään ukolta ei ole tähän päivään mennessä munat surkastunut imuroimisesta. Tai jos näin on käynyt, niin voi ehkä miettiä kannattiko imuroida "sitä".

Eli pakotat miehen ristiriitaiseen rooliin? Vaadit miestä (homomaiseen) rooliin eli siivoukseen ja sitten mies pitäisi olla miehinen mies makkarissa. Sellaisen ei onnistu tosielämässä.

Kyllä se ruoska pysyy munkin kädessä. Älä nyt oikeasti viitsi olla noin tylsä ja stereotyyppinen, että luulet kaikkien naisten haluavan miehen vievän makkarissa. Se on vaan tylsää.

Vierailija
25/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ruoska pysyy munkin kädessä. Älä nyt oikeasti viitsi olla noin tylsä ja stereotyyppinen, että luulet kaikkien naisten haluavan miehen vievän makkarissa. Se on vaan tylsää.

Aika harvinaisia on miehet jotka tykkää ruoskimisesta makuuhuoneessa ja yleisesti kotona

Vierailija
26/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvinaisia on miehet jotka tykkää ruoskimisesta makuuhuoneessa ja yleisesti kotona

Voi kuule kuinka väärässä oletkaan.. :D

Vierailija
27/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se imuroi kenen mielestä se on tarpeellista.

Vaadimme parempia provoja!

Vierailija
28/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin asian niin että mies sai muuttaa omaan asuntoon koska ei siivous hommat kiinnostaneet.

Vierailija
29/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään imuroi, mutta maksan siivoojan käymään parin viikon välein. Se riittää.

Vierailija
30/30 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta miehen imuttaminen siihen saakka, että imuroi.

N44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi