Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailmassa mennään taaksepäin, miksi kukaan haluaa lapsia?

Vierailija
19.03.2025 |

Samalla kun tekoäly kehittyy, asenteet ja ihmisten käytös on keskiaikaista. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet,, mutta ei naiset.

Vierailija
2/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluan lapsen tai kaksi, mutta en naista sekoilemaan siihen rinnalle. Valitettavasti yksinäisille miehille ei lapsia myönnetä, vaikka olisi kuinka hyvä ja kunnollinen mies tahansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset eivät ole maailmankansalaisia, vaan elävät omaa pientä elämäänsä siinä omassa pienessä kylässään.

Kyllä minä voisin lapsentekoon osallistua, jos minulla ei lasta vielä olisi.

Vierailija
4/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa suurin osuus 21 vuoteen on sitä mieltä että maa on menossa oikeaan suuntaan Trumpin kanssa.

Vierailija
5/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa syntyvyys tulee romahtamaan, kun naiset eivät saa enää päättää sitä, että hankkivatko lapsia vai eivät.

Looginen lopputulos on jäädä sinkuksi. Ja kun maa hanmuuttoa ei enää sallita, väkiluku tulee laskemaan kuin kissan häntä.

Vierailija
6/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat ihmiset eivät ole maailmankansalaisia, vaan elävät omaa pientä elämäänsä siinä omassa pienessä kylässään.

Onneksi iso osa ihmisistä ei ole enää niin pienimielisiä, että luulisivat voivansa elää siellä pienessä kylässään sotien ja ilmastonmuutoksen vaikutuksen ulottumattomissa.

Vierailija
7/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä haluan lapsen tai kaksi, mutta en naista sekoilemaan siihen rinnalle. Valitettavasti yksinäisille miehille ei lapsia myönnetä, vaikka olisi kuinka hyvä ja kunnollinen mies tahansa. 

Miehelle omat lapset ovat melkoinen riski. Suomessa esim. tyypillisin oikeuden päätös lienee sellainen missä rajoitetaan lähinnä  kalpean miehen oikeutta olla lastensa kanssa. Sama linja jatkuu monesti sossussa, poliisissa jne.

Veikkaan, että tähän lystiin menee yli miljardi vuodessa. Siis siihen, että estetään lapselta isä.

Vierailija
8/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle omat lapset ovat melkoinen riski. Suomessa esim. tyypillisin oikeuden päätös lienee sellainen missä rajoitetaan lähinnä  kalpean miehen oikeutta olla lastensa kanssa. Sama linja jatkuu monesti sossussa, poliisissa jne.

Veikkaan, että tähän lystiin menee yli miljardi vuodessa. Siis siihen, että estetään lapselta isä.

Heh, höpö höpö. Iso osa eronneista miehistä eivät ole tippaakaan kiinnostuneita jälkeläisistään. Ei hoideta eikä tavata, ja sitten ulistaan kun joudutaan maksamaan elareita.

Vierailija
9/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi iso osa ihmisistä ei ole enää niin pienimielisiä, että luulisivat voivansa elää siellä pienessä kylässään sotien ja ilmastonmuutoksen vaikutuksen ulottumattomissa.

Tavallaan olen kyllä samaa mieltä siitä, että se on hyvä asia. Olisi hyvä, esimerkiksi sen ilmastonmuutoksen näkökulmasta, että koko maapallon väkiluku vaikka puolittuisi.

Ikävää on tietysti se, jos ihmisten ajatusmaailma on niin ahdistunut, ettei lapsiakaan uskalla tehdä.

Vierailija
10/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä päin mennään eteen päin. Eletään tavallista elämää. Ei provosoiduta jonkun Iltalehden otsikoista.

Vierailija
11/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan että yhä useampi nainen ymmärtää ettei lisäänny suomalaisen miehen kanssa, mielummin etninen mies tai sitten otetaan paljon ihmisiä lähi-idästä ja afrikasta koska he lisääntyvät sekä viihtyvät suomessa.

Vierailija
12/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan olen kyllä samaa mieltä siitä, että se on hyvä asia. Olisi hyvä, esimerkiksi sen ilmastonmuutoksen näkökulmasta, että koko maapallon väkiluku vaikka puolittuisi.

Ikävää on tietysti se, jos ihmisten ajatusmaailma on niin ahdistunut, ettei lapsiakaan uskalla tehdä.

Ei siihen ahdistusta tarvita vaan reipas annos realismia.

Vierailija
13/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkö lapsia. Jos olisin nyt 20-30-vuotias, niin en missään nimessä lisääntyisi, vaikka lapsiani rakastankin. Mä en käsitä, miten kukaan uskaltaa tehdä tähän maailma tilanteeseen lapsia. Kun tuttuni kertovat lapsi- ja lapsenlapsiuutisistaan, niin mulle tekee tiukkaa näytellä, että onpa ihanaa. Todellisuudessa ajattelen, että onpa uhkarohkeaa/välinpitämätöntä.

Vierailija
14/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei siihen ahdistusta tarvita vaan reipas annos realismia."

ihminen ei itse pysty arvioimaan ovatko hänen omat arvionsa realistisia. Ei kukaan meistä tiedä miltä maailma näyttää viidenkymmenen vuoden päästä. Toki muutama osuu tuurilla oikeaan ennustuksissaan.

Vierailija
15/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihminen ei itse pysty arvioimaan ovatko hänen omat arvionsa realistisia. Ei kukaan meistä tiedä miltä maailma näyttää viidenkymmenen vuoden päästä. Toki muutama osuu tuurilla oikeaan ennustuksissaan.

Niipä. Turha jättää elämättä omaa elämää. Toista et saa.

Vierailija
16/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen ahdistusta tarvita vaa

Juu. Kaiva monttu. Pelkää siellä ja katkeroidu koska mitään ikävää ei tapahtunutkaan.

Vierailija
17/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Elämä on hienoa, ja lapset siinä vielä sitä parasta osaa. Tyhmää on hukata elämänsä surkutteluun.

Aina on ajateltu että ennen oli paremmin. Ei ollut. Maailman myllerrykset kyllä muuttaa asioita ja elämää, mutta vaikeuksien kautta mennään kohti parempaa. Lapset ja lapsenlapset saavat elää paremmassa maailmassa kuin me. Ongelmat kyllä ratkeavat.

Mauno Koiviston sanoin: "jos emme tiedä, miten meille käy, olettakaamme että meille käy hyvin"

Vierailija
18/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, höpö höpö. Iso osa eronneista miehistä eivät ole tippaakaan kiinnostuneita jälkeläisistään. Ei hoideta eikä tavata, ja sitten ulistaan kun joudutaan maksamaan elareita.

Hieno kehäpäätelmä. Kun lapselta estetään isä, niin lapsi ei ole isänsä kanssa.

Vierailija
19/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa, nimenomaan. Muita ei pidä tähän sekoittaa. Lapsesi ei ole sinun. Hänen elämänsä ei ole sinun. On hyvin mahdollista, että lapsesi tulee kysymään sinulta, miksi valitsit tehdä hänet tällaiseen maailmaan.

Vierailija
20/24 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 vuodessa ei tapahdu ihmeitä. Ainakaan positiiviseen suuntaan. Liikakansoitus, ylikulutus, ilmastonmuutos, sodat, saastuminen jne. ovat todellisia ongelmia jo nyt, eikä ole mitään merkkejä tilanteen paranemisesta. Pään työntäminen pensaaseen ei auta.

Itse saat nauttia elämästä, mutta älä tuo viattomia lapsia kärsimään edeltäjiensä tyhmyydestä.