Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei osallistu jouluvalmisteluihin.

Vierailija
29.11.2022 |

Nönnönnönnöö olen mamma ja odotan että kaikki palvelevat minun mieltymyksiä. Mitä jos se et arvottaisi tänä jouluna omia mieltymyksiä muiden yläpuolelle?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko osallistua yhteisen joulun tekemiseen, kukaan ei pakota. Mutta sitten ei tarvitse saada lahjoja tai syödä vaimon tekemiä jouluruokia. Saarioisten maksalaatikko se miehen tiellä pitää.

Mieltä saa jouluisin eräästä pitopalvelusta kaikenkokoisia annoksia jouluruokaa. Se olisikin hyvä katsoa kun molemmilla on omat jouluruoat. Olisiko se ok ja kaikki viettäisivät iloisen joulun?

Ei olisi ok. Mutta miksi ihmeessä vaimo tekisi ruokaa miehelle, joka ei osallistu mitenkään. En minä ainakaan tekisi. Onneksi meillä on itsestäänselvää, että kotityöt ovat yhteisiä.

Vierailija
42/43 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko osallistua yhteisen joulun tekemiseen, kukaan ei pakota. Mutta sitten ei tarvitse saada lahjoja tai syödä vaimon tekemiä jouluruokia. Saarioisten maksalaatikko se miehen tiellä pitää.

Mieltä saa jouluisin eräästä pitopalvelusta kaikenkokoisia annoksia jouluruokaa. Se olisikin hyvä katsoa kun molemmilla on omat jouluruoat. Olisiko se ok ja kaikki viettäisivät iloisen joulun?

Ei olisi ok. Mutta miksi ihmeessä vaimo tekisi ruokaa miehelle, joka ei osallistu mitenkään. En minä ainakaan tekisi. Onneksi meillä on itsestäänselvää, että kotityöt ovat yhteisiä.

Miksi ei? Perusteleppas hieman. Joulun laittaminen ei ole kotityö jos sitä ei molemmat halua pitää sellaisena. Se on täysin ylimääräinen rumba.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat, että mies osallistuu, miksi pitäisi?

No kun se on sellainen, tota öö, että haluan sellaisen joulun ja miehellä on velvollisuus, tota nönnöönnöö, osallistua, koska olen nainen. En osaa selittää.

En ole katkera mutta kuitenkin