Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa miehistä ei hanki vaimoa, perhettä?

Vierailija
29.11.2022 |

Koko ikä yksin. Onko se sen arvoista?

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tulla vääriä mielipiteitä naisista esille kun näin ahkerasti kommentit poistuu

Tästähän sen aina tietää, milloin ollaan arkojen tosiasioden äärellä. Eipä sillä, että mikään uutinen olisi, mutta hupaista seurattavaa ämmmien paniikinomainen "POISTHA TÄÄ!" -napin takominen :D

Keskustelupalstan säännöissäkin mainitaan sellaiset asiat kuin että vihapuhe ei ole sallittua ja muista hyvä maku. Kuinka tähän sopivat vaikkapa sellaiset viestit joissa naisia verrataan paskahuusseihin?

Ei se, että vihaa uhkuvat alatyyliset törkyviestit poistetaan, tarkoita sitä, että kyseessä olisivat jotkut Suuret Totuudet.

Vielä tänä päivänäkään kukaan ei ole pystynyt määrittelemään mitä on vihapuhe ja saahan täällä jatkuvasti keskustella miesten vahingoittamisesta ja jopa tappamisesta ja lähes joka kerta kun tänne eksyy saa lukea kuinka kaikki miehet tuomitaan jonkun yksittäisen miehen tekojen perusteella ja muutenkin miehiö saa ihan vapaasti haukkua niin eikö nuo ole alatyylisiä ja törkeitä?

Jos meinaat poikalapsihullua niin sen aloitukset kyllä poistetaan ja se onkin ainoa miesten tappamisesta puhuva mitä olen täällä nähnyt. Ja epäilen sen myös olevan itse miespuolinen trolli.

Naisia kohtaan täällä on sensijaan ollut vaikka kuinka usein vahingoittamisesta ja tappamisesta fantasiointia. Ja tietyt aiheethan menevät ihan järjestään siihen, että aletaan toivoa väkivaltaa ja kuolemaa naiskirjoittajille.

Tuommoinen poikalapsihullu on itseltä mennyt ohitse eli en puhunut siitä vaan monesta muusta keskustelusta mihin ole eksynyt. Ja tottakai epäilet mieheksi kun lähes jokainen nainen syyttää kaikesta pahasta ja väärästä miehiä. Eli siis jos naiset puhuvat miehistä alatyylisesti niin se oikeuttaa miehet puhumaan naisista alatyylisesti?

Epäilen sitä mieheksi mm. siksi, että täällä on ollut mieskirjoittaja, joka sanoi, että jos hänen tekstejään poistetaan niin hän alkaa kirjoittaa tappamisjuttuja lapsista. Todennäköisesti sama tyyppi on myös tuottanut täällä yhteen aikaan olleet toistuvat väkivaltafantasiat ihan yleisesti vauvoista ja erittäin kuvottavat tyttövauvoja koskevat seksuaaliset aloitukset joita täällä myös yhteen aikaan oli.

Vierailija
102/118 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ei vaan kelpaa kellekään, mukaan lukien minä

Voi kun parituminen olisi jotenkin helpompaa.. Itse sinkkunaisena koen tosi vaikeaksi tinderiin tms. menemisen. Kaikkea hyvää sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehellä ei ole biol kelloa, niin sopivin aika kuitenkin.

Tahdoin viettää jatkettua sinkku/aikuisuutta.

Pari potentiilista vaimoehdokasta oli tuolla n. 25-30 kieppeillä toinen lähti toisen matkaan, toinen (paha)mt- tapaus. Ei natsannut. Reilu 30, sairastuin enkä enää edes haaveillut.

Viime vuonna yllättäen yx neito kysyi melkein alkumetreillä. Kai sä sit haluut lapsia, nopeella aikataululla.

En ollut edes vuosiin pohtinut asiaa.

Vierailija
104/118 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miehellä ei ole biol kelloa, niin sopivin aika kuitenkin.

Tahdoin viettää jatkettua sinkku/aikuisuutta.

Pari potentiilista vaimoehdokasta oli tuolla n. 25-30 kieppeillä toinen lähti toisen matkaan, toinen (paha)mt- tapaus. Ei natsannut. Reilu 30, sairastuin enkä enää edes haaveillut.

Viime vuonna yllättäen yx neito kysyi melkein alkumetreillä. Kai sä sit haluut lapsia, nopeella aikataululla.

En ollut edes vuosiin pohtinut asiaa.

Nopealla aikataululla lapsia vaativa nainen ei etsi kumppania vaan siittäjää ja sen lapsen elättäjää

Vierailija
105/118 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi osa miehistä hankkii vaimon, perheen?

Tämä on hyvä kysymys, jota itsekin 2 lapsen isänä ja 1 naisen aviomiehenä, omakotitalon ja kesämökin omistajana olen pohtinut. 

Lopputulokseni pitkäaikaiseen pohdintaan: vaimo on hankkinut minut, ja halunnut kanssani lapset. Sitä tietä olemme hankkineet omakotitalon ja kesien virkistykseksi kesämökin. Ja tässä sitä ollaan. Kuukaudesta kuukauteen tilipussien varassa, lapsiperheruljanssissa, odottamassa sitä, milloin tämä elämä "palkitsee", vai palkitseeko se millään tavalla. No, ei tarvitse ainakaan potea mitään eksistentiaalista tuskaa tai "elämän suuria kysymyksiä", kun jo kuravaatteiden pesussa ja makaronilaatikon tekemisessä on pohtimista tarpeeksi.

Sama homma, minulla tosin alkaa olla ohi koska vanhempi lapsista muuttaa omilleen vuoden kuluessa ja nuorempi max viisi vuotta.

Sitten elämä palkitsee: resurssien tuhlaaja saapi etsiä uuden kortteerin. Saattaa olla että jään tähän kämppään tai sitten myyn ja muutan mahdollisimman kauas - minulla se voittajakäsi on, ei hänellä. Tosin ottaahan se päähän että 25 vuotta elämästä täysin hukkaan, tällä tiedolla mitä nyt on, parikymppisenä asenne olisi ollut "pitäkää ttu tunkkinne, muut saavat hölmöillä!"

Vierailija
106/118 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille ei kelpaa kukaan eikä unelmanaista ole kuin instassa.

Vierailija
107/118 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa paljon naisia, niin on varmaa että ne joita saa on jämiä.

Vierailija
108/118 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyminen ilman vaimoa on hauskempaa ja elareiden maksaminen helpompaa.

Vierailija
109/118 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehet odottavat, että naiset hankkisivat ne perheet. Ei tulisi niin älyttömästi ahdistelusyytöksiä.

Vierailija
110/118 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä niitä hankitaan? tinderistä ei ainakaan tullut yhtään matchia.

E u r o e s c o r t

V o o d i . e e

Vierailija
111/118 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän niitä nyt noin vaan "hankita", voiskohan yks syy olla esim. se..

Modernissa länsimaisessa yhteiskunnassa se "naisen hankkiminen" ei ole välttämättä yksinkertaista. Tuskinpa suurin osa suomalaisista haluaisi sen kaltaista järjestelmää, jossa suvun päämiehet neuvottelisivat keskenään tulevista aviopareista. "

"Löytyykö teidän suvusta sopivan ikäistä tytärtä meidän suvun pojalle?"

Jossakin maailman maista kuten Intiassa tuo systeemi taitaa olla edelleen voimissaan. Nykyisin onneksi sekä miesten että naisten sinkkuudesta on tullut yleisesti hyväksyttyä eikä kaikkien tarvitse seurata samaa mallia, vaikka heillä olisi ollut onnellinen lapsuus ydinperheessä.

Vierailija
112/118 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä niitä hankitaan? tinderistä ei ainakaan tullut yhtään matchia.

E u r o e s c o r t

V o o d i . e e

Noista löytyy rehellisiä naisia jotka on rahan perässä. Suomi nainen naamioi sen täsmälleen saman raha vaatimuksen huomioimiseksi ja välittämiseksi

Vierailija
113/118 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille ei kelpaa kukaan eikä unelmanaista ole kuin instassa.

Kyllä minä ainakin näen joka päivä unelmanaisia Helsingin kaduilla, kuntosalilla, kaupassa jne. Toki ei minulla siis noihin naisiin mitään mahdollisuuksia ole, mutta halusin vaan todeta että on niitä unelmanaisia instan ulkopuolellakin vaikka kuinka paljon.

Oma tilanne on se että niitä naisia joita haluan, en pysty saamaan. Enkä halua tyytyä niihin naisiin joita pystyisin saamaan.

Vierailija
114/118 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kuulemma pitäisi olla ensin oma pääkoppa ja elämä kunnossa, ennenkuin kannattaa toista lähteä siihen repimään mukaan. Enkä itsekään kyllä halua mikään toisen psykiatripelastaja olla.

Kyllähän siihen varmaan jonkun rinnalle saa, vaikka ei olisikaan ihan mentaalisesti balansissa. Olen valitettavasti kahden tälläisen tytär ja toivon etteivät olisi koskaan tavanneet. Tai että olisivat ainakin osanneet käyttää ehkäisyä.

Joo saa varmasti, mutta kuinka pitkäksi aikaa kunnes koko homma kaatuu siihen sekoiluun. Minulla ei ainakaan kauaa hermot kestäneet kun oli niin hemmetin vaikeaa kaikki.

Vierailija
115/118 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi osa miehistä hankkii perheen? Oravanpyörää, pers*iden pyyhkimistä, kitinän kuuntelua, rahanmenoa jne.

Minulle se on tuonut rakkautta, kumppanuutta, vastuullisuutta, jokeltelun, naurun, rakkaudentunnustusten ja vitsien kuuntelua, haleja, sylikkäin sohvalla lököilyö, mielekkyyttä ja terveellistä tekemistä arkeen, iloa, elämän merkityksen. En vaihtaisi mihinkään.

Noista mikään ei kuulosta minusta houkuttelevalta, paitsi merkityksellinen elämä.

Nuo onkin asioita mitä naiset hakevat ja saavat ja samaan aikaa kuvittelee että miehetkin haluaa ihan samoja asioita

Minä, kolmen lapsen isä, taidankin sitten olla nainen.

Vierailija
116/118 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkö se nainen pitäisi jostain kadulta napata niin kuin kivikaudella?

Vierailija
117/118 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku joutuisin tyytymään yhteen pimppiin ja haluan monta ni ehkä sen vuoksi

Vierailija
118/118 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toista ihmistä hankita tai oteta. Sitä paitsi, jos ei seurustele, ei ole muilta pois.

Itse en ole seurustellut, enkä tule seurustelemaankaan. On helppoa olla yksin, eikä tarvitse miettiä muiden isku yrityksiä kun on yksin viihtyvä mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi