Minkälainen ihminen tilaa työpaikan pikkujouluihin jotain burleskinaisia
Sellainen rimanalitus Sipoosta. Tämä epäonnistunut Christian vielä kehtasi myöntää, että ensin meinasi tilata Hunksit. Nyt yrittää väittää, että ei ollut kyseessä strippaus, vaikka burleski on nimenomaan pikkutuhmaa. 🤦 Seksin ei pitäisi liittyä työpaikan pikkujouluihin yhtään millään tavalla, mikä ihme nykyajan ihmisiä oikein vaivaa.
Lisäksi typerää yrittää pistää syntynyttä kohua "parin soraäänen" syyksi. Kyllä tuo oli moka, epäonnistuminen ja turha sitä Hesarissa yrittää muuksi selitellä.
Kommentit (290)
Jos joku pettää naisen kanssa työpaikan pikkujouluissa niin jossainhan ne naisetkin on. Tässä ketjussa ei yhtään. Vai olisikohan naiset anonyymillä nettipalstallakin niin tekopyhiä että parin viinilasin jälkeen marimekon kaapu saa kyytiä ja sitten vedetään toimaria hotellihuoneessa niin että jaksaa taas ensi vuoden sitä yksityistä ja pyhää avioliittoa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä riehuu ne epävarmat naiset, jotka eivät jaksa enää yrittää pitää itseään missään ryhdissä, mutta eivät haluaisi kuitenkaan että se oma kultamussukka huomaisi ketään muutakaan. Aletaan tajuta, että se jatkuva ket tuilu, pih taaminen ja itsestäänselvänä pitäminen ei kanna loputtomasti.
Mies ei ehkä eroa tai petä, mutta näkee kyllä voimakkaan kontrastin tosikon ja seksittömän rouvansa ja kepeän hilpeän pikkujoulutunnelman välillä.
Joopa joo. Itse kokisin äärimmäisen kiusallisena ja sopimattomana tuommoisen burleskiesityksen työpaikan pikkujouluissa, mutta ei se estä minua olemasta seksikäs tai nauttimasta seksistä silloin kun on sille sopiva aika, paikka ja seura. Kuten esim kahden kesken oman miehen kanssa. Meillä on varsin aktiivinen seksielämä siitä huolimatta että arkipäivisin pukeudun Marimekkoon enkä halua sekoittaa työelämää ja seksiä millään lailla keskenään.
Samoin!
Seksuaalisuus kuuluu täysin kotiympyröihin. Työympyröiltä haluan asiallisuutta ja ammatillisuutta, ja pukeudun vahvasti sen mukaan. Into ja nautinto tulee työtehtävistä, joissa onnistumme.
Kotona onkin eri meininki. Niinkuin on tarkoituskin. Ja meidän kahden seksielämä voi hyvin.
Burleskiesitysten yleisöstä on yleensä reilusti yli puolet naisia. Ilmeisesti he eivät kirjoita tähän ketjuun.
Burleskihan on kehopositiivisten keikistelyä. Feminismiä se on, eikä siinä ole mitään eroottista.
Vierailija kirjoitti:
Burleskihan on kehopositiivisten keikistelyä. Feminismiä se on, eikä siinä ole mitään eroottista.
Jaa, tuolla Sipoossa oli kylläkin "pikkutuhmaa" ja lähes kaikki vaatteet riisuttiin.
Minä en kyllä haluaisi tuollaista katsella, jos menen pikkujouluihin. En näe tuossa mitään viihdyttävää, pikemminkin puuduttaa nuo joka paikkaan itsensä tyrkyttävät linssiluteet. Siitä on tullut tylsää ja mitäänsanomatonta. Kaikki mystiikka sun muu hyvä poissa.
Hahhaa, tästä oikein paistaa läpi se, että arvoisa teatteritaiteen kunnianeuvos ja kunnantaiteilija on ollut loukkaantunut siitä, että kunnantaiteilijan tehtäviin kuuluu jopa niin matalan tason hommia kuin pikkujouluesitysten järjestäminen.
Mitä mitä, minähän olin lähdössä vastaanottamaan taiteen nobelia ja nyt sitten tällaista. Nyt kyllä näpäytän ja näytän mitä mieltä minä pikkujoulujen ohjelmavastaavan hommasta olen... teen tän duunin silmät kiinni vasemmalla kädellä... hahaa, hyvä vitsi, seksiesitys, joo joo, laitetaan sellainen, miettikööt sitten, miten kunnantaiteilijaa (aika liki sama kuin universumin taiteilija) kohtelevat. Vai vielä pikkujoulujen järjestämistä. Minä olen jUMALA, madot, imekää siitä!1
Mutta hups, aina se mediakohu sitten lyö näitä jumalia näpeille... XD
Tilaajahan tarjosi burleskinaisille voimaantumis mahdollisuuden. Median jutuista olen ymmärtänyt, että takamuksen ja tissien heiluttelu, sekä esittely on voimaannuttavaa, eikä missään muodossa tuomittavaa. Esiintyjät kuulemma tekevät sitä itselleen, eikä muille. Heitä ei saa kritisoida, saatikka verrata strippareihin, koska he tekevät voimaannuttavaa taidetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei pikkujouluissa mitään vikaa ole kunhan siihen ei sotketa alkoholia.
Kuka haluaa pikkujoulut ilman alkoholia? Tonttuleikkejä ja piparin leivontaa?
No tämähän oli tilannut jonkun oman tuttunsa esiintymään, tietenkin. Mutta kyllä tuo on tooodella vajaa älyistä.
Nämä burleskiesiintyjät, stripparit ja muut seksityöläiset meuhkaavat joka käänteessä, että seksistä puhuminen on tabu. Se ei ole koskaan ollut tabu ja siitä on puhuttu aina. Heidänlaisia palveluntarjoajia on ollut tuhansia vuosia ja kaikissa kulttuureissa.
Pullo, pillu ja pikkujoulut ovat työyhteisön kolme peruspilaria.
Vierailija kirjoitti:
No tämähän oli tilannut jonkun oman tuttunsa esiintymään, tietenkin. Mutta kyllä tuo on tooodella vajaa älyistä.
Tämä on yleistä. Ei oteta tehtävää tosissaan huomioon vaan käytetään sen toteuttamista omien suhteiden hoitamiseen.
Mun seksuaalisuus ei ole sellaista jonka voi työpäivän ajaksi laittaa komeroon. Varokaa, haahkat 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pikkujouluissa mitään vikaa ole kunhan siihen ei sotketa alkoholia.
Kuka haluaa pikkujoulut ilman alkoholia? Tonttuleikkejä ja piparin leivontaa?
Ei holittomissa pikkujouluissa ole muuta eroa kuin että ei olla kännissä. Huolestuttavaa, jos et osaa juhlia ilman alkoholia. Tuollainen estoisuus sairastuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on niin hemmetin vakavaa nykyään. Juuri tämän vuoksi muutan pois Suomesta. T. N30
Samaa mieltä. Tästä on tullut iloton ja henkisesti köyhä kansa. M35
Vierailija kirjoitti:
Mun seksuaalisuus ei ole sellaista jonka voi työpäivän ajaksi laittaa komeroon. Varokaa, haahkat 😄
Taas joku, joka kuvittelee itsestään ihan liikoja. 🤦 Mene terapiaan. (Vaikka no, narsistit harvoin menee.)
Hunksit ja burleskit harrastavat ryhmäseksiä alttarilla Sipoon kirkossa?
Vierailija kirjoitti:
Tilaajahan tarjosi burleskinaisille voimaantumis mahdollisuuden. Median jutuista olen ymmärtänyt, että takamuksen ja tissien heiluttelu, sekä esittely on voimaannuttavaa, eikä missään muodossa tuomittavaa. Esiintyjät kuulemma tekevät sitä itselleen, eikä muille. Heitä ei saa kritisoida, saatikka verrata strippareihin, koska he tekevät voimaannuttavaa taidetta.
Tämä on aivan totta. Ongelma on näiden asioiden naamioimisessa joksikin muuksi, joka on yleistynyt viimevuosina. Esim jokainen tietää että twerkkaus on huomiohuorien perseen pyöritystä huomion vuoksi, mutta nykyään se on tanssia. Eli nykykäsityksen mukaan twerkkaus olisi ihan ok ohjelmanumero missä vaan.
Joululounas kuulostaa mukavalta ja mielellään vielä työpäivän aikana.