Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pitäisi mainita yksi käännekohta elämässäsi

Vierailija
28.11.2022 |

Mikä se olisi?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla taida olla käännekohtia elämässä. Ihan tasasta alamäkeä vaan :D

Vierailija
2/35 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiaksi.

j.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin ulkomaille. Opin englantia, näin maailmaa, sain uusia kavereita ja löysin vaimon. Elämäni merkittävin vuosi.

Vierailija
4/35 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajusin että kaikki ei olekaan miesten syytä ja luovuin äärifeminismistä.

Olen ollut paljon onnellisempi ja tyytyväisempi elämääni sen jälkeen.

Otan ihmisen ihmisenä, näen ympärilläni hyvää, enkä pahaa.

Vierailija
5/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen lapsen syntymä.

6/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät '18, kun rupesin parkkilaiseksi 😎

Vierailija
7/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut vain yhtä käännekohtaa, ollut monta. Osa sattumia, osa tavoiteltuja.

Vierailija
8/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut vain yhtä käännekohtaa, ollut monta. Osa sattumia, osa tavoiteltuja.

Sama täällä. Ei voi valita yhtä, sillä ne on ollut tasoltaan samanlaisia, vaikka hyvinkin erilaisia asioita. Opiskelupaikka on tietysti sillä tavalla isoin, että se on vaikuttanut moneen muuhunkin asiaan: tapasin koulussa mieheni ym. 

Vierailija
9/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun rukoilin. Silloin elämä muuttui. Sain jättää kaiken vihan, kaunaan, katkeruuden, kateuden ja kaiken pahan mikä painoi. Tilalle tuli rauhaa ja rakkautta.

Vierailija
10/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteilla saatu pikku duunikeikka opiskelijalle. Nyt olen jo firman toimitusjohtaja. Noin 25 v jo samassa firmassa.

Uskonratkaisu. Siitä alkoi polku kohtu valoa.

Vierailija
11/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaan sairastuminen. Se avasi silmät sille kuinka heikko ihmiskeho on.

Vierailija
12/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti lapset elämän suurin lahja ja kännekohtakin parhain.Ovat jo omilla asuvia. Käänekohtia on myös se on yksinasuvana vihdoin aikaa kunnella mitä minulle puhutaan ja mitä itse puhun.Surulisinta ihmisuhteissani on se etteivät ihmist itse kuntele mitä itse puhuvat ja jäävät valheista kinni.Se koskee on surullista. Mutta katkaisen välit hienotunteisesti kiire,ei aikaa tavata.

Vierailija
13/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaistuminen & ykseyden kokemus, joka oli niin päräyttävä, että se muutti kaiken suhtautumisen tähän näkyvään maailmaan enkä ole sen jälkeen stressannut enää yhtään mistään. Tuo oli merkittävämpi kokemus minulle kuin lapsieni syntymä, vaikka rakastankin heitä yli kaiken.

Vierailija
14/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto Helsinkiin. Elämänlaatu nousi 100 prosenttia, kaikki muuttui.

Vierailija
15/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana kun muut muuttivat pieneltä paikkakunnalta, omat vanhempani tarrasivat kiinni. Jäin heidän mieliksi ja lopulta masennuin ja syrjäydyin muusta yhteiskunnasta. En päässyt opiskelemaan, mutta elämä olisi varmaan mennyt aivan toisin, jos olisin edes päässyt muuttamaan ja saanut töitä.

Vierailija
16/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-vuotiaana kun muut muuttivat pieneltä paikkakunnalta, omat vanhempani tarrasivat kiinni. Jäin heidän mieliksi ja lopulta masennuin ja syrjäydyin muusta yhteiskunnasta. En päässyt opiskelemaan, mutta elämä olisi varmaan mennyt aivan toisin, jos olisin edes päässyt muuttamaan ja saanut töitä.

Äitini pitää tätä yhä meriittinä kun olin niin pitkään kotona. Oikeasti ei ollut rahaa lähteä enkä tiennyt miten sosiaaliturva toimii suomessa. Ei siihen aikaan ollut mitään tietoa helposti saatavilla. Töitäkään ei ollut. Olisin lähtenyt jo teini-iässä jos olisin tiennyt miten pääsee pois. Sen sijaan löysin miehen ja lähdin ensimmäisen matkaan joka vei minut pois siitä tuppukylästä.

Vierailija
17/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi vaikea valita yhtä. Kaikki käännekohdat on vieneet johonkin uuteen ja muokanneet isosti elämää sen jälkeen.

Vierailija
18/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistista ero. Pitkään meni siinäkin pelon tunteessa.

Vierailija
19/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies kävi h*orissa

Vierailija
20/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero exästä. Ihan uskomaton muutos omassa elämässä parempaan. Miten voikin toinen ihminen olla niin tuhoava. Olisinpa tajunnut sen aikaisemmin, monta vuotta meni täysin turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi