Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi olet kävellyt yli 15 kilometriä?

Vierailija
28.11.2022 |

Balettitanssija sanoi tekevänsä joka viikonloppu 10 mile hike, joka on 16 km kävely. Kuulostaa hirveältä määrältä kävelyä.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten on aikaa kävellä 15 km joka viikko siihen menee lähes 3 tuntia. Viimeksi kävelllyt tuon matkan n.1,5 vuotta sitten. . Jos taas tarkoittaa päivänmittaan askeleita niin sen teen useamman kerran viikossa.

Helposti olisi aikaa käyttää vaikka 15 tuntia viikonlopussa kävelyyn. Ei mitään ongelmaa. En toki niin paljoa kävele. 

t. vain ma-pe töissä oleva

Vierailija
22/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kuukaudessa ja olen ylipainoinen. Kyllä tekin pystytte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten on aikaa kävellä 15 km joka viikko siihen menee lähes 3 tuntia. Viimeksi kävelllyt tuon matkan n.1,5 vuotta sitten. . Jos taas tarkoittaa päivänmittaan askeleita niin sen teen useamman kerran viikossa.

Aika heikolla mallilla on elämä, jos 3 tuntia vapaata viikossa ei onnistu. 

Vierailija
24/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl se 7000-10000 askelta per pv.

Ei taida olla edes 5 kilometriä tuo askelmäärä.

10000 askelta on noin 7km. Tämänkin olisit saanut googlella selville. 

Aika kaukana 15 km:sta tuokin.

Vierailija
25/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyl se 7000-10000 askelta per pv.

Ei taida olla edes 5 kilometriä tuo askelmäärä.

10000 askelta on noin 7km. Tämänkin olisit saanut googlella selville. 

Aika kaukana 15 km:sta tuokin.

No eipä kukaan väittänytkään, että 10 0000 askelta=15km. 

Vierailija
26/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

25.9. kävelin n. 23000 askelta eli tuo mennee lähelle. 19000 askeleen päiviä on useampi sen jälkeenkin.

Vierailija
27/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa kuukaudessa ja olen ylipainoinen. Kyllä tekin pystytte.

Niin no pystyisin varmasti, mutta ei minua kiinnosta kävellä 15 km putkeen.

Vierailija
28/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla armeijassa. Olen kyllä tehnyt useinkin pari 5-10 km lenkkiä päivässä ja käynyt välillä kotona syömässä ja muissa hommissa.

Vierailija
29/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viime kesänä lomalla. En arkena ehdi noin paljoa kävellä. Päiväannos on noin 7000-8000 askelta. 

Vierailija
30/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lievästi ylipainoinen, mutta harrastan pitkiä kävelylenkkejä. En välttämättä ihan joka viikko, mutta useamman kerran kuukaudessa kuitenkin. Lomilla tulee helposti käveltyä 20-30 km päivässä.

Vierailija
31/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lievästi ylipainoinen, mutta harrastan pitkiä kävelylenkkejä. En välttämättä ihan joka viikko, mutta useamman kerran kuukaudessa kuitenkin. Lomilla tulee helposti käveltyä 20-30 km päivässä.

6 tuntia kävelylenkkiä päivässä helposti. Jostain syystä en usko. 

Vierailija
32/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kesällä polkupyöräni hajosi ja olin noin 20 km päässä kotoa. Jouduin sitten kävelee ja taluttamaan fillarin kotiin. Muuten en ole kävellyt pitkiä matkoja vuosiin mutta jaksoin kävellä kuitenkin kun fillari hajosi.

Vierailija
33/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä. Käveltiin noin 6 tunnin lenkki haastavakulkuisella luontopolulla.

Vierailija
34/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Viimeksi kesällä saaristossa, kun kiersin yhden saaren jalkaisin. Sitä ennen taisi olla keväällä Lapissa. 7-8km lenkkejä kävelen kohtuullisen usein, mutta 15km on jo sen verran aikavievä matka, ettei tule tehtyä ilman erityistä syytä.

Vierailija
35/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kesällä Lapissa. Vaelluksilla ja retkellä tulee tuollaisia käveltyä, mutta eipä muuten ole aikaa sellaiseen.

Vierailija
36/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika heikolla mallilla on elämä, jos 3 tuntia vapaata viikossa ei onnistu. 

Itsellä elämä on erittäin vahvalla mallilla, menee todella hyvin. Mutta ei mulla ole viikossa 3 tuntia putkeen vapaa-aikaa sellaiseen aikaan että voisi 15km kävellä. Jos en siis keskellä yötä halua sitä tehdä. Enemmän ihmettelen jos on useinkin 3h putkeen vapaa aikaa, harvalla varmasti on.

Eri

Vierailija
37/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä tuli viimeisenä työpäivänä yli 29 000 askelta. Jos nyt 10 000 askelta olis mun kokoisella ihmisellä jotain 7 km, niin tuleehan tuosta aika reilu matka.

Vierailija
38/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. 3 tuntia pois vauva palstalta. Eipä tulisi mitään kun nyt jo aamusta jää joku tunti pois nukkuessa.

Vierailija
39/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Riippuen vähän muusta liikunnasta kävelen sen 2-6 kertaa viikossa.

Vierailija
40/55 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6 tuntia kävelylenkkiä päivässä helposti. Jostain syystä en usko. 

Mikä siinä niin uskomatonta on? Yleensä lähdetään kaupungille hotelliaamiaisen jälkeen ja tullaan takaisin vasta illalla, välillä pysähdytään syömään tai juomaan jotain. Viime kesänä tehtiin myös yksi 22 km luontopolku kaupunkipäivien välissä. Ei me mennä lomille makaamaan vaan tykätään olla liikkeellä.