Eipä ole halpaa työttömälle tämä kahvilla käyminen.
Metromatkat 2 x 2,80€ + pieni kahvi 4,50€. No, omaa tyhmyyttä kun en lähtenyt kotiin samalla lipulla.
En ole pitkään aikaan käynyt muualla kuin lähikaupassa ja ajattelin että olisin ehkä vähän piristynyt jos käyn vähän ihmisten ilmoilla. No enpä piristynyt. Masentaa vaan enrmmän kun olin niin tyhmä että laitoin rahaa ihan turhaan asiaan. Tätähän tämä työttömän elämä on, ankeeta, ilotonta ja masentavaa.
Kommentit (41)
Ehkä metsälenkillä virkistyy. Ei kaikki maksa.
Toisella paikkakunnalla voisi olla leipomon kahvila, ei metromatkoja ja luomuympäristö.
Näin se on. Hinnat on tiedossa.
Mä yritän käydä keskustassa kerran kk ja hoidan monta asiaa samalla kertaa.
Viimeksi tosin oon käynyt syksyllä. Tuttu meni Antti Tuiskun konserttiin ja sain hänen lipun.
Lippu oli abcd alue ja voimassa 24 h. Tuli hoidettua monta asiaa.
On kyllä kahvi hinnoissaan! Toivottavasti kuitenkin piristi muuten tuo reissu ja se,että lähdit vähän jossain käymään.
Asut pääkaupunkiseudulla jossa hirmuinen työvoimapula, mikset ole jossain töissä? Sekin virkistää kun tulee päivärytmi, on hyödyksi jossain, saa seuraa ja juttukavereitakin.
Mutta ymmärrän pointtisi eläminen on törkeän kallista vähävaraiselle.
Sulla on sentään vapaa-aikaa. Työssä käyvällä menee kaikki tulot työssä käyntiin ja energiayhtiöille. Viimeksi kävin kahvilassa heinäkuussa lomalla ollessa.
Kiva kun kävit tuulettumassa etkä jumittanut himassa, pääset sentään liikkeelle mikä on tärkeätä.
Hyvä hyvä!
Miksi et kävellyt kahvilaan tai takaisin? Olisit saanut parin tunnin virkistävän kävelyn heti aamusta.
Kannattaa käydä museoissa silloin kun niihin on ilmainen sisäänpääsy. Monessa museossa on kerran viikossa vapaapääsyilta
Itselläni olisi varaa käydä kahveilla niin paljon kuin huvittaa, mutta ei kiinnosta yhtään. En ole itse asiassa koko keskustassa käynyt varmaan 10 vuoteen, vaikka kehä 1 sisäpuolella asun. Ei siellä ole mitään mikä nappaisi. Ihmisiä en näe juuri koskaan, kun työnikin teen etänä, mutta en kyllä niiden näkemistä kaipaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mee röihin
Mene sinä itse vaan röihin!
Käyn kokopäivätöissä ja olen keskituloinen. En todellakaan maksa kahvista 4,50. Jokunen euro lisää niin saa jo lounaan. Esim. Myllypurossa on se työttömien 5€ lounaspaikka. Kotiin ei kyllä kannata jumittua. Ilmaista tekemistä on kaupunki täynnä. Osta joskus 24h-lippu ja kiertele eri paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni olisi varaa käydä kahveilla niin paljon kuin huvittaa, mutta ei kiinnosta yhtään. En ole itse asiassa koko keskustassa käynyt varmaan 10 vuoteen, vaikka kehä 1 sisäpuolella asun. Ei siellä ole mitään mikä nappaisi. Ihmisiä en näe juuri koskaan, kun työnikin teen etänä, mutta en kyllä niiden näkemistä kaipaakaan.
Sama ja voisin ostaa vaikka oman kahvinkeittimen :) No kävin syksyllä kahvilla Subis kaveri makso, muuten en ois menny xD.
Vierailija kirjoitti:
Sama! Muutin kaupunkiin ja sitä ennen suunnittelin että sitten käyn aina kahvilla kivoissa kahviloissa. Mutta aika pian kyllästyin. Kahvi on kotona parempaa ja saa istua mukavasti sohvan nurkassa.
Ihan hyvä idea mutta toteutus tökkii. Ensi kerralla pakkaa kahvit termariin, mukaan jotain pullaa tai vastaavaa ja pyörällä/kävellen jonnekin kivaan paikkaan. Tietysti metroakin voi käyttää mutta epäilen onko metroasemien päässä sen hienompia paikkoja kuin mihin kävellen tai pyörällä pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Sama ja voisin ostaa vaikka oman kahvinkeittimen :) No kävin syksyllä kahvilla Subis kaveri makso, muuten en ois menny xD.
Uuh no nyt on kurmeeta, ihan Subwayssa käyty kahvilla! Itse harrastan Suomessa ollessani vain Café Ekbergin erikoiskahveja ja luksusleivonnaisia.
No on toi nyt omituista pistää rahaa tollaseen juomaan. Nousko edes päähän.
Siirry veteen.
No voi ei, oisit ottanut ees jonkin pullan siihen kahvin kylkeen, niin ei ois tullut parempi mieli :)
On se vähän susta ittestä kiinni teetkö elämästäsi ankeeta, ilotonta ja masentavaa. Ilman kaffeella käymistä mä löydän elämästä paljon kivoja asioita.