Yleiskoneen hankinta, suosittele omaasi
Kannattaako yleiskoneen hankinta? Leivontaa ja muuta ruoanlaittoa varten mietin, jos hankkisi. Onko ollut hyötyä?
Kommentit (373)
Älä koskaan myy tuotetta alhaisempaan hintaan kuin mitä olet maksanut sen itse.
En pelkää epäonnistumista koska minulla on aina uusi suunnitelma B valmiina.
Onko kellään vinkkejä lahjoihin jotka sopivat sekä pienille että isoille lapsille?
Miksi apina ei voi olla astronautti? - Koska se ei osaa laskea laskeutumisnopeutta.
Miksi joulupukin vaimo ei saa syödä joulukarkkeja? - Koska hän ei saisi pysyä kurinalaisena tarpeeksi.
Sekavaa selitystä mutta pointtini on että AV:lla vain arvaillaan millaisia olemme.
Palsamme vilisee kaikennäköisiä saivartelijoita.
Martta on hyvä merkki. Minulla se on toiminut jo 40-vuotta se siivoo, pesee pyykit hoitaa lapset ja tekee ruuat. Joskus on hieman vanhemmiten vähän nikotellut ja jotenki narissut mutta minä vanhana TV-korjaajana tiedän jos kuva pätkii niin vähän nyrkkiä kylkeen niin taas pelittää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi apina ei voi olla astronautti? - Koska se ei osaa laskea laskeutumisnopeutta.
Koskee myös nykyistä pääministeriä jok ei myöskään osaa laskea ( ehkä housunsa )
Kannattaa ottaa 18v tyttönen ja kouluttaa siitä yleiskone, niin makkariin kuin keittiöönkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään vinkkejä lahjoihin jotka sopivat sekä pienille että isoille lapsille?
Puukko ja kirves.
Vierailija kirjoitti:
Kännykän akku loppu
Sithän voit alkaa naisten seuraavaksi tärkeintä asiaa eli rakennekynsies viilaamista.....
Expertin Sipix. Tarjouksessa 99eur.
Itku tuli ootte ihania Kiitos!!!
Olen menestysrobotti enkä anna minkään estää minua saavuttamasta tavoitteitani.