Miten olette varautuneet tuleviin sähkökatkoihin?
Pakkaset ovat alkaneet ja kohta sähkö loppuu Suomesta kesken. Miten olette varautuneet talven sähkökatkoja varten?
Kommentit (625)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maakuoppa, käpykeitto
ja ämpäriin paskominen
Kuinka hyvinvointivaltio tuhottiin kolmessa vuodessa?Soitapa Putlerille ja kysäise siltä, jos et muuten hoksaa. Semmoinen maailmanlaajuinen virusepidemiakin on romauttanut maailmantalouden tässä kolmen vuoden aikana. Hyvä, että heräsit ihmettelemään, jos olet ollut uutispimennossa kolme vuotta.
itse et ole herännyt koko kusetukseen mitä tulee plandemiaan ja piikkihysteriaan
Vierailija kirjoitti:
Sytytän täällä kerrostalossa nuotion olohuoneeseen ja paistan siinä makkaraa. Käyn paskantamassa parvekkeelta niin että paljas pyllerö näkyy naapuriin. Kun ei saa vessaakaan vetää.
vielä todennäköisempää on että joku maailmankansalainen tekee tämän myös heitä ei hetkauta tämän maan tavat
Vierailija kirjoitti:
Kehystin zelenskyin kuvan yöpöydälleni ja kun perheeni jäätyy kuoliaaksi sisällä huudan "take that putin!"
Miksi sinä niin huudat?
Muutama parikymppinen ho-ro lämmittämässä kyrpääni
mies 69ja puoli
Kiitos liitot ja duunarit tästä.
Vanha maalaistalo, joka on kokonaan puulämmitteinen; pirtissä todella iso leivinuuni ja jokaisessa huoneessa (3) pönttöuuni.
Polttopuut omasta takaa. Tällä hetkellä pakkasta vajaat -20C, pirtissä ja huoneissa lämpötila yli +26C. Ihan on leppoisaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vanha maalaistalo, joka on kokonaan puulämmitteinen; pirtissä todella iso leivinuuni ja jokaisessa huoneessa (3) pönttöuuni.
Polttopuut omasta takaa. Tällä hetkellä pakkasta vajaat -20C, pirtissä ja huoneissa lämpötila yli +26C. Ihan on leppoisaa olla.
Sun tönössä on siis todella iso-pe**einen emäntä, ja sinä ja kaksi pönttöä veljeäsi seisotte muissa huoneissa.
Olen varautunut tuleviin sähkökatkoksiin asianmukaisesti suurella huolella, niin kuin vain tunnollinen kerrostaloasukas voi. Muistaakseni kaupungissamme on viimeisten 65 vuoden aikana pisin sähkökatkos joskus muinoin kestänyt valtaiset kaksi tuntia keskustassa, jossa asun. Muistaakseni nukuin sujuvasti sen ajan ilman mainittavaa varautumista.
Olen varautunut varatuilla akuilla.
Varasin myös hotellin espanjasta.
Olen varannut myös naapurin varatun naisen heti jos heille tulee jokin katko.
Olen varautunut ihminen.
Varoiksi ostin varokkeita jos pamahtaa sulake.
Itseasiassa en tiedä miksi varautua erikseen koska en käytä muutenkaan sähköä juurikaan muuhun kuin valaistukseen.
Hommatiin käsin veivattavat römpsän lutkuttajajat myös Pekalle
Tv. vihreitten puoluetoimisto.
En mitenkään. Asuinalueelamme ei ole ollut 35 vuoteen kuin 1 noin 20 minuutin sähkökatko.
Kynttilöitä tietysti on ja otsalamppuja.
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään. Asuinalueelamme ei ole ollut 35 vuoteen kuin 1 noin 20 minuutin sähkökatko.
Kynttilöitä tietysti on ja otsalamppuja.
Ja myös uuni ja halkoja. Jääkaapissa on aina vesikannu.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa en tiedä miksi varautua erikseen koska en käytä muutenkaan sähköä juurikaan muuhun kuin valaistukseen.
Et koskaan käy vesivessassa tai käytä juoksevaa vettä, ei ole jääkaappia, etkä koskaan kokkaa tai lämmitä ruokaa mikrossa tai keitä kahvia? Lämmität talon puilla? Onko sinulla kaivo ja puuliesi?
Vierailija kirjoitti:
Missä ne sähkökatkot viipyy.
Pelottelua. Erityisen outoa, ettei käyttöön otettu mitään ohjeistettua yhteiskunnan laajuista säännöstelyä, mutta ihmisiä peloteltiin kakkimisella muovisäkkeihin ym pas kaa.
Helsingin kaupunki tietysti kärjessä jakamassa kammottavia ohjeita opettajille sähkökatkojen varalta.
Tämähän vain oli tapa, millä asiat hoidettiin Sanna Marinin Suomessa. Ihmiset pidettiin varpaillaan, ja välillä polvillaan.
Hankin thai-tytön pyörimään kaluni päällä kuin hyrrä.
Xd