Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämäräperäinen sähköyhtiö haastaa nyt oikeuteen kuluttajia, joilla ei ole ollut sen kanssa edes sopimusta Tästä syystä kuka tahansa voi joutua osaksi täysimittaista oikeudenkäyntiä

Vierailija
28.11.2022 |

Sähköyhtiö 365 Hankinta on vienyt käräjäoikeuksiin satoja perusteettomia velkomuskanteita, joiden perusteena on avoin lasku. Osa haasteen saaneista kuluttajista on kertonut, että heillä ei ole koskaan ollut yhtiön sähkösopimusta.

https://www.talouselama.fi/uutiset/te/f2e736ef-665d-47fe-9f13-f98aecadf…

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö asiaa voi vain jättää huomiotta , kuin roskapostin ? Tarkoitan jos on aiheeton lasku . Ei minulle tulisi mieleenkään ottaa haastetta vastaan tai kiistää jos en ole heidän asiakaskaan .

Vierailija
42/43 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten tietoja (osoite,puhelinnumero jne...) myydään netissä ihminen on vapaata riistaa ja firmat voi kokeilla kepillä jäätä josko tärppäis.

Kaikkien tiedot on nykyään jossakin tietokannassa mitkä ovat murrettavissa ja jotkut jakaa tietojaan ihan avoimesti kaikkien nähtäville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boikottiin tuollaiset firmat niin korjaavat toimintatapojaan.

Eihän uhrit tuon firman asiakkaita ole edes olleet ja silti saaneet jonkun laskun ja joutuneet oikeuteen.

No jotain kanssakäymistä on ollut. Ei se niin mene, että esim minä, joka olen ollut Helsingin Energian asiakas kohta 20 vuotta ja en ole edes kuullut koko tuosta firmasta, saan yhtäkkiä laskun tuolta.

Tuossa jutussa nimenomaan väitetään että myös sellaiset henkilöt, jotka eivät ole olleet kyseisen firman kanssa missään tekemisissä, ovat saaneet haasteita. Ilmeisesti huijaus perustuu juuri siihen. Sinunkaltaisesi henkilö, joka ei usko että näin voi käydä, jättää haasteen huomiotta ja seuraavana tulee oikeuden yksipuolinen päätös jonka perusteella joko maksat tai itket ja maksat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi