Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britannian kuninkaallinen perhe; spekuloidaan!

Vierailija
28.11.2022 |

Tämä on uusi ketju koskien koko kuninkaallista perhettä, mukaan lukien Harry ja Meghan. Ketjussa ei määräillä toisia, eikä solvata vaan spekuloidaan muistaen käytöstavat.

Kommentit (3490)

Vierailija
3481/3490 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Williamin Harrya kohtaan käyttämä väkivalta oli olisi ihan poliisiasia.  Repii rinnuksista, katkoo kaulakorun ja työntää niin voimakkaasti, että toinen kaatuu ja lyö päänsä.

Siinä olisi voinut käydä todella pahasti Harrylle.  William toistelema, ettei tätä sitten tapahtunut, etkä saa kertoa Meghanille, osoittaa että William tajusi itsekin ylittäneensä rajan. Niin ylitti.

Tästähän on vain toisen osapuolen kertomus. Tunnetusti tämä Harry ei osaa totuudessa pysyä, sehän nähtiin jo Oprahin haastattelussa.

Se tarina kuka itki häiden alla muuttui taas.

Ekaksi uutisoitiin ihan totuudenmukaisesti että mEghan itketti Katea.

Sitten Finding Freedom -kirjassa Meghan väitti että kukaan ei itkenyt, Oprahille Meghan väitti että Kate itketti häntä.

Nyt Harry kertoo että Meghan oli Katelle törkeä ja itketti Katea.

He ei pysty puhumaan totta.

Joo ja se "passiivisaggressiivisuus", joka näkyi lyhyenä viestinä Katen puolelta, sitten itketti Meghania kovin. Mitähän toinen osapuoli on tuntenut? Narsistit todellakin osaavat itkeä vuolaita krokotiilin kyyneleitä joilla saavat asetelmat ihan päinvastaisiksi. Olen nähnyt omin silmin. En kylläkään Meghania itkemässä 😉

Niin kenen kyyneleet ovat oikeita ja mitkä jutut ovat totta. Eihän tää pariskunta C & W mitään pulmusia ole sen kummemmin kuin muutkaan. Eiköhän siellä perheissä puhuta jaskaa toisista pariskunnista sen kuin keritään. Joillakin on taustalla koneisto, joka hyötyy siitäkin on nk oikealla valtaa pitävällä puolella.

Ja sitten törmää kaksi erilaista kulttuuria niin siinä loukkaannutaan puolin ja toisin vaikka päänheilautuksesta väärään aikaan ja kaikki asioista hyötyvät juorukellot sanomalehdet televisio ja muuten vaan hölynpölyporukat saavat lisää vettä myllyyn. No mikään ei ole tylsempää kuin matelu nk ylemmän edessä. Pitää olla kova pyrkimys kun sitä jaksaa ja viitsii tehdä. Toinen alistuu ja toinen ei. Kumpikin puoli yhtä oikeassa ja väärässä. MUTTA onko alistuminen rahan vuoksi tervettä, ehkä se on heille, jotka ovat kasvaneet siihen. ENTÄ jos ei alistu kaikkiin aataminaikuisiin kaavoihin, se on mielestäni oikein vaikka silläkin uhalla, että saa pskan niskaansa.

Vierailija
3482/3490 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tekeekin, jos H&M osaa pyytää anteeksi ja luvata etteivät enää julkisesti kerro yksityisiä asioita. Saa sit nähä. 

Oishan se kiva, kun veljekset sopisivat. 

Koko veljeksien epäsopuhan alkoi siitä, että Williamin toimistosta vuodettiin törkyjuttuja Meghanista. Kenen kuuluisi pyytää anteeksi ja keneltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/3490 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tekeekin, jos H&M osaa pyytää anteeksi ja luvata etteivät enää julkisesti kerro yksityisiä asioita. Saa sit nähä. 

Oishan se kiva, kun veljekset sopisivat. 

Koko veljeksien epäsopuhan alkoi siitä, että Williamin toimistosta vuodettiin törkyjuttuja Meghanista. Kenen kuuluisi pyytää anteeksi ja keneltä?

Laitahan nyt joku lähde tälle äläkä vain huutele täällä tuollaisia. Mitä törkyjuttuja? Sellaisiako, että Meghan kiusasi palatsin henkilökuntaa? Jostain syystähän sieltä irtisanoutui henkilökuntaa poikkeuksellisen paljon sen jälkeen kun Meghan sinne saapui. Jännä sattuma. Että mistä siis tiedät että mainitsemasi jutut ovat peräisin juuri Williamin toimistosta (tämä ei taida olla ihan oikea termi, mutta samapa nyt tuolle). 

Vierailija
3484/3490 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tekeekin, jos H&M osaa pyytää anteeksi ja luvata etteivät enää julkisesti kerro yksityisiä asioita. Saa sit nähä. 

Oishan se kiva, kun veljekset sopisivat. 

Koko veljeksien epäsopuhan alkoi siitä, että Williamin toimistosta vuodettiin törkyjuttuja Meghanista. Kenen kuuluisi pyytää anteeksi ja keneltä?

Laitahan nyt joku lähde tälle äläkä vain huutele täällä tuollaisia. Mitä törkyjuttuja? Sellaisiako, että Meghan kiusasi palatsin henkilökuntaa? Jostain syystähän sieltä irtisanoutui henkilökuntaa poikkeuksellisen paljon sen jälkeen kun Meghan sinne saapui. Jännä sattuma. Että mistä siis tiedät että mainitsemasi jutut ovat peräisin juuri Williamin toimistosta (tämä ei taida olla ihan oikea termi, mutta samapa nyt tuolle). 

Uskon että oli Williamin hovista. 

Juurihan tuli ilmi että poliisit olivat sanoneet että Walesien talossa on sekopäitä. 

Vierailija
3485/3490 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tekeekin, jos H&M osaa pyytää anteeksi ja luvata etteivät enää julkisesti kerro yksityisiä asioita. Saa sit nähä. 

Oishan se kiva, kun veljekset sopisivat. 

Koko veljeksien epäsopuhan alkoi siitä, että Williamin toimistosta vuodettiin törkyjuttuja Meghanista. Kenen kuuluisi pyytää anteeksi ja keneltä?

Laitahan nyt joku lähde tälle äläkä vain huutele täällä tuollaisia. Mitä törkyjuttuja? Sellaisiako, että Meghan kiusasi palatsin henkilökuntaa? Jostain syystähän sieltä irtisanoutui henkilökuntaa poikkeuksellisen paljon sen jälkeen kun Meghan sinne saapui. Jännä sattuma. Että mistä siis tiedät että mainitsemasi jutut ovat peräisin juuri Williamin toimistosta (tämä ei taida olla ihan oikea termi, mutta samapa nyt tuolle). 

Uskon että oli Williamin hovista. 

Juurihan tuli ilmi että poliisit olivat sanoneet että Walesien talossa on sekopäitä. 

Ja poliisit on usein niitä patriootteja jotka viimeisenä pilkkaisivat kuninkaallista perhettä. Poliiseja ei myöskään uskallettu erottaa. Heidät vain sijoitettiin uusiin tehtäviin.

 

 Kysymyksessä siis poliisit jotka huolehtivat Williamin ja Katen perheen turvallisuudesta. 

Vierailija
3486/3490 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tekeekin, jos H&M osaa pyytää anteeksi ja luvata etteivät enää julkisesti kerro yksityisiä asioita. Saa sit nähä. 

Oishan se kiva, kun veljekset sopisivat. 

Koko veljeksien epäsopuhan alkoi siitä, että Williamin toimistosta vuodettiin törkyjuttuja Meghanista. Kenen kuuluisi pyytää anteeksi ja keneltä?

Willsin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3487/3490 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tekeekin, jos H&M osaa pyytää anteeksi ja luvata etteivät enää julkisesti kerro yksityisiä asioita. Saa sit nähä. 

Oishan se kiva, kun veljekset sopisivat. 

Koko veljeksien epäsopuhan alkoi siitä, että Williamin toimistosta vuodettiin törkyjuttuja Meghanista. Kenen kuuluisi pyytää anteeksi ja keneltä?

Laitahan nyt joku lähde tälle äläkä vain huutele täällä tuollaisia. Mitä törkyjuttuja? Sellaisiako, että Meghan kiusasi palatsin henkilökuntaa? Jostain syystähän sieltä irtisanoutui henkilökuntaa poikkeuksellisen paljon sen jälkeen kun Meghan sinne saapui. Jännä sattuma. Että mistä siis tiedät että mainitsemasi jutut ovat peräisin juuri Williamin toimistosta (tämä ei taida olla ihan oikea termi, mutta samapa nyt tuolle). 

Uskon että oli Williamin hovista. 

Juurihan tuli ilmi että poliisit olivat sanoneet että Walesien talossa on sekopäitä. 

Okei, keskustelu meni taas ihan kukkuluuruu-osastolle. 

Vierailija
3488/3490 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas näitä.. vastakkain asettelua ja väittelyä jne.. kahden erilaisen parin välillä.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3489/3490 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Williamin Harrya kohtaan käyttämä väkivalta oli olisi ihan poliisiasia.  Repii rinnuksista, katkoo kaulakorun ja työntää niin voimakkaasti, että toinen kaatuu ja lyö päänsä.

Siinä olisi voinut käydä todella pahasti Harrylle.  William toistelema, ettei tätä sitten tapahtunut, etkä saa kertoa Meghanille, osoittaa että William tajusi itsekin ylittäneensä rajan. Niin ylitti.

Tästähän on vain toisen osapuolen kertomus. Tunnetusti tämä Harry ei osaa totuudessa pysyä, sehän nähtiin jo Oprahin haastattelussa.

Se tarina kuka itki häiden alla muuttui taas.

Ekaksi uutisoitiin ihan totuudenmukaisesti että mEghan itketti Katea.

Sitten Finding Freedom -kirjassa Meghan väitti että kukaan ei itkenyt, Oprahille Meghan väitti että Kate itketti häntä.

Nyt Harry kertoo että Meghan oli Katelle törkeä ja itketti Katea.

He ei pysty puhumaan totta.

Joo ja se "passiivisaggressiivisuus", joka näkyi lyhyenä viestinä Katen puolelta, sitten itketti Meghania kovin. Mitähän toinen osapuoli on tuntenut? Narsistit todellakin osaavat itkeä vuolaita krokotiilin kyyneleitä joilla saavat asetelmat ihan päinvastaisiksi. Olen nähnyt omin silmin. En kylläkään Meghania itkemässä 😉

Niin kenen kyyneleet ovat oikeita ja mitkä jutut ovat totta. Eihän tää pariskunta C & W mitään pulmusia ole sen kummemmin kuin muutkaan. Eiköhän siellä perheissä puhuta jaskaa toisista pariskunnista sen kuin keritään. Joillakin on taustalla koneisto, joka hyötyy siitäkin on nk oikealla valtaa pitävällä puolella.

Ja sitten törmää kaksi erilaista kulttuuria niin siinä loukkaannutaan puolin ja toisin vaikka päänheilautuksesta väärään aikaan ja kaikki asioista hyötyvät juorukellot sanomalehdet televisio ja muuten vaan hölynpölyporukat saavat lisää vettä myllyyn. No mikään ei ole tylsempää kuin matelu nk ylemmän edessä. Pitää olla kova pyrkimys kun sitä jaksaa ja viitsii tehdä. Toinen alistuu ja toinen ei. Kumpikin puoli yhtä oikeassa ja väärässä. MUTTA onko alistuminen rahan vuoksi tervettä, ehkä se on heille, jotka ovat kasvaneet siihen. ENTÄ jos ei alistu kaikkiin aataminaikuisiin kaavoihin, se on mielestäni oikein vaikka silläkin uhalla, että saa pskan niskaansa.

Ei nuo Catherine ja Camilla hirveästi rahaa taida saada.  

Vierailija
3490/3490 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä tekeekin, jos H&M osaa pyytää anteeksi ja luvata etteivät enää julkisesti kerro yksityisiä asioita. Saa sit nähä. 

Oishan se kiva, kun veljekset sopisivat. 

Koko veljeksien epäsopuhan alkoi siitä, että Williamin toimistosta vuodettiin törkyjuttuja Meghanista. Kenen kuuluisi pyytää anteeksi ja keneltä?

Laitahan nyt joku lähde tälle äläkä vain huutele täällä tuollaisia. Mitä törkyjuttuja? Sellaisiako, että Meghan kiusasi palatsin henkilökuntaa? Jostain syystähän sieltä irtisanoutui henkilökuntaa poikkeuksellisen paljon sen jälkeen kun Meghan sinne saapui. Jännä sattuma. Että mistä siis tiedät että mainitsemasi jutut ovat peräisin juuri Williamin toimistosta (tämä ei taida olla ihan oikea termi, mutta samapa nyt tuolle). 

Uskon että oli Williamin hovista. 

Juurihan tuli ilmi että poliisit olivat sanoneet että Walesien talossa on sekopäitä. 

Kyseessä ei ollut Walesien talo Forest Lodge, vaan juttu liittyi West London palaceen eli Kensingtonin palatsiin, jossa Royal Familyn jäsenillä on asuntoja ja toimistoja.