Britannian kuninkaallinen perhe; spekuloidaan!
Tämä on uusi ketju koskien koko kuninkaallista perhettä, mukaan lukien Harry ja Meghan. Ketjussa ei määräillä toisia, eikä solvata vaan spekuloidaan muistaen käytöstavat.
Kommentit (3443)
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä olen ihmetellyt, että kun HM -paria kohdeltiin niin huonosti, niin miksi joka puolella toitetaan, ettei Harry ja Meghan saisi siitä kertoa? Onko se niin, että johtavat kuninkaalliset saavat käyttäytyä miten vain, ilman seuraamuksia?
Vaan kun ei kohdeltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä olen ihmetellyt, että kun HM -paria kohdeltiin niin huonosti, niin miksi joka puolella toitetaan, ettei Harry ja Meghan saisi siitä kertoa? Onko se niin, että johtavat kuninkaalliset saavat käyttäytyä miten vain, ilman seuraamuksia?
Eikö ne nyt jo ole aika riittävästi kertoneet? Tuskin on enää ketään, ainakaan länsimäisen median äärellä, joka ei sitä tietäisi.
Mullekin tulee instaan ja netflixiin niiden juttujen mainoksia mutta en klikkaa enkä katso kun ei enää kiinnosta. Seuraan mieluummin muita brittikuninkaallisia, jotka ei valita ja marise kohtaloaan.
Ole hyvä vaan, mutta selvennyksen vuoksi: Mitä teet tässä ketjussa, kun kaikki kääntyy kuitenkin Meghaniin ja Harryyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan kun ei kohdeltu.
Olitko hovissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan kun ei kohdeltu.
Olitko hovissa?
Olitko sinä?
Kuinka paljon kirja on ristiriidassa Netflix-sarjan kanssa? Netflix ei ollut tyytyväinen ajaessaan sarjan ulos sellaisena kuin se tuli, ja Sussexitkin olisivat halunneet vielä muuttaa jotakin.
Mikä ihmeen ansio on Etonin käyminen? Kyseessä on kallis yksityinen sisäoppilaitos, jonne pääsee rahalla ja sukutaustalla. Se ei ole yliopisto vaan koulu.
William ja Harry ovat käyneet Etonin, Harry niin huonolla koulumenestyksellä että ei pyrkinyt yliopistoon. Missä se hyvä lukupää on?
William toisin kuin isänsä, prinssi Edward ja prinsessa Eugenie.ei hyväksikäyttänyt asemaansa pyrkiessään yliopistoon ja meni sinne, mihin arvosanat riittivät. Catherine olisi päässyt parempaan yliopistoon, mutta vaihtoi viime hetkellä samaan kuin William.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon kirja on ristiriidassa Netflix-sarjan kanssa? Netflix ei ollut tyytyväinen ajaessaan sarjan ulos sellaisena kuin se tuli, ja Sussexitkin olisivat halunneet vielä muuttaa jotakin.
Sarjasta piti alun perin tulla 12-osainen.
Ei ole enää matskua.
Etoniin pääsee vain kolmannes halukkaista. Lukukausimaksu on korkea, mutta hyvin lahjakkaat voivat saada stipendin.
Vierailija kirjoitti:
Etoniin pääsee vain kolmannes halukkaista. Lukukausimaksu on korkea, mutta hyvin lahjakkaat voivat saada stipendin.
Joo, mutta pääsikö vaikkapa Harry sinne omilla ansioillaan? Hänen koulumenestys oli surkea ja muistaakseni joskus uutisoitiin, että hänellä oli koko koulun huonoimmat arvosanat.
Perinteisesti Eton on ottanut mahdollisimman ylhäisistä suvuista oppilaita, ja heillä on ollut täysi vapaus valita oppilaansa millä kriteereillä haluavat. Tuskin prinsseillä on suurta vaaraa tulla käännytetyksi ovelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää matskua.
Harrylla on vielä isoäiti myymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää matskua.
No kyllähän mummeliakin jo kaupattiin.
Ehkä seuraavissa ohjelmissa on sitten matskua jubileesta ja hautajaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne nyt jo ole aika riittävästi kertoneet? Tuskin on enää ketään, ainakaan länsimäisen median äärellä, joka ei sitä tietäisi.
Mullekin tulee instaan ja netflixiin niiden juttujen mainoksia mutta en klikkaa enkä katso kun ei enää kiinnosta. Seuraan mieluummin muita brittikuninkaallisia, jotka ei valita ja marise kohtaloaan.Ole hyvä vaan, mutta selvennyksen vuoksi: Mitä teet tässä ketjussa, kun kaikki kääntyy kuitenkin Meghaniin ja Harryyn?
Yritän puhua niistä muista kuten aloituksen mukaan on tarkoituskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää matskua.
No kyllähän mummeliakin jo kaupattiin.
Ehkä seuraavissa ohjelmissa on sitten matskua jubileesta ja hautajaisista.
Siinä vaiheessa, kun Meghan uhkaa lähteä ja Montecito mennä vasaran alle, aletaan löytää isoäidille salasuhteita ja muita skandaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se show alkaa. Harryn haastattelusta on julkaistu mainostraileri:
Harry keskusteli tulevista muistelmistaan Anderson Cooperin kanssa CBS:n 60 Minutes-ohjelmaan.
Yhdysvaltain yleisradioyhtiö julkaisi tänään lyhyen trailerin ensi sunnuntaina esitettävästä haastattelusta
Kirjan The Spare odotetaan antavan yksityiskohtia Harryn ja Williamin välisistä erimielisyyksistä.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11591611/Harry-share-details-n…;
Jos Harry kertoo totuuden omasta kokemuksestaan, niin siihen hänellä on täysi oikeus. Ei Harry veljeään tai muita syyttäisi mistään, jos ne asiat eivät olisi totta. Hovi ja Royal Rota (William) kohteli HM-paria todella julmasti. Kyyti oli todella kylmää, kun ajattelee, mitä Harry muutenkin oli elämässään kokenut.
Aina avioeroissakin on kaksi osapuolta, ei vain yhtä. Harvoin vain toinen on synnitön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan kun ei kohdeltu.
Kuka siellä on nyt kärpäsenä katossa ollut?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen ansio on Etonin käyminen? Kyseessä on kallis yksityinen sisäoppilaitos, jonne pääsee rahalla ja sukutaustalla. Se ei ole yliopisto vaan koulu.
William ja Harry ovat käyneet Etonin, Harry niin huonolla koulumenestyksellä että ei pyrkinyt yliopistoon. Missä se hyvä lukupää on?
William toisin kuin isänsä, prinssi Edward ja prinsessa Eugenie.ei hyväksikäyttänyt asemaansa pyrkiessään yliopistoon ja meni sinne, mihin arvosanat riittivät. Catherine olisi päässyt parempaan yliopistoon, mutta vaihtoi viime hetkellä samaan kuin William.
Miten ihmeessä William saattoi olla hyväksikäyttämättä asemaansa, ja vastaavasti miten Eugenie saattoi sitä hyväksikäyttää? Kyllähän jokaisen hakijan nimi on julkista tietoa valintoja tehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä William saattoi olla hyväksikäyttämättä asemaansa, ja vastaavasti miten Eugenie saattoi sitä hyväksikäyttää? Kyllähän jokaisen hakijan nimi on julkista tietoa valintoja tehdessä.
Niinpä.
Eugenien arvosanat olivat selvästi paremmat kuin Williamin. Eugeniella A-levelseissä A, A, B, Williamilla A, B, C. Joten jos Eugenie on tarvinnut pärstäkerrointa päästäkseen sisään Newcastleen, niin miten William on päässyt St. Andrewsiin omilla arvosanoillaan?
Ainoa looginen selitys on, että St. Andrewsiin mennään rahalla eikä arvosanoilla. Eli William joka tapauksessa meni yliopistoon asemalla eikä osaamisella.
Muuten vielä knoppina, että tämä teidän tyhmäksi haukkumanne Harry sai A-levelseistä arvosanat B ja D, kun taas skarpin Annen arvosanat olivat D ja E.
Meghanilla selvästi parhaimmat arvosanat kaikista kuninkaallisista.
Meghan on juuri äänestetty Maailman Ärsyttävimmäksi Ihmiseksi. Harry tuli kakkoseksi.