Harvoin näin päin: Mistä pidit lapsena mutta inhoat nykyään?
Minä pidin vispipuurosta. Nykyään tulee ällö olo pelkästä ajatuksesta. Pidin myös siivoamisesta vanhempieni kanssa perjantaisin, nyt saan ihan pakottaa itseni siihen.
Kommentit (33)
Ulkoilu - en tykkää nykyään yhtään koska kroppa vaan kipeytyy ja tulee fyysisesti huono ja oksettava olo sekä päänsärky moneksi päiväksi
Uimahallissa käynti / rannalla käynti - en tykkää että mua tuijotetaan, myös uimahallien vesi ja yleinen puhtaus epäilyttää. Rantojen puhtaus ja se että onko rannan vedessä jokin kakkapöpö 🤮
Risteilyllä käynti - tylsää ja likaisia laivoja🤮
Domino-kekseistä, toffeesta, italiansalaatista.
Kaikenlaisesta yliluonnollisesta huuhaa-hömpästä, kuten ufotutkimuksesta, ennustamisesta, astrologiasta, spiritismistä, numerologiasta, grafologiasta et cetera ad nauseam.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisesta yliluonnollisesta huuhaa-hömpästä, kuten ufotutkimuksesta, ennustamisesta, astrologiasta, spiritismistä, numerologiasta, grafologiasta et cetera ad nauseam.
Oletko Sinä minä?
Maksalaatikosta. Ostin pari vuotta sitten maksalaatikkoa nostalgiahuumassa ja ensimmäisen haarukallisen jälkeen tuli niin voimakas öykkäysrefleksi, että jouduin heittämään loput pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Sinä minä?
Uskoakseni en, koska en kirjoittaisi persoonapronomineja isolla alkukirjaimella. Olisi silti kiva tietää, mitä muuta yhteistä meillä on.
Pidin sipulista. Kaikissa muodoissa. Ikävä kyllä vatsani aikuistuessa tästä herkusta oli pakko luopua :(
Uimarannalla käymisestä. Nyt aikuisena en ui edes joka kesä.
Uimahallissa uiminen. Lapsena oli kivaa, nykyään en jaksa enää innostua
Elämä tulee ensimmäisenä mieleen.
Hamsterit. Lapsena rakastin niitä ja oli mulla myös yksi sellainen. Nykyään en voisi enää edes ajatella ottavani sellaista, vaikka en niitä pelkää tai mitään. Huomannut vain, että koirat ja hevoset ovat paljon monipuolisempia lemmikkejä. :D Mitä ihmettä näin eläimessä joka nukkuu päivät ja herätti öisin ääntelyllään...
-Lapsena maistui sellaiset karkit, joissa nykyään maistaen huomaisi tietyt väriaineet ja lisäaineet selvästi eikä söisi. Karkkia silti voi joskus syödä, joillakin lisäaineilla ja miettii että sen voisi tehdä terveellisemmin.
-Kylpylässä käynti. Nykyään miettii vaan niitä tuijottavia pervoja höyrysaunassa ja ei halua esitellä kroppaa joka paikassa. Tai sitten ei mene sinne höyrysaunaan, ellei kääri pyyhettä kuin muumiolla.
-Matkustus lämpimään maahan, koska nykyään ei ole varma selviäisikö siitä kuumuuden vuoksi, migreeni kirkkaasta valosta ja iho-ongelmat auringosta. Muuten lämmin on kiva, ellei ole kuuma.
-Pulkkamäki. En pitänyt lapsena kylmyydestä, enkä pidä nytkään.