Paljonko oli laskun loppusumma kun viimeksi kävit ravintolassa syömässä
Kommentit (106)
Puolison kanssa kaksin en muista milloin oltais viimeksi käyty ravintolassa, yleensä Woltitetaan kun jäädään kahden. Se tapahtui eilen ja loppusumma oli 63 euroa.
Halloweenina kutsuin puolison ja lapset puoliskoineen syömään. Käytiin kotimaisessa Michelin ravintolassa syömässä. Ruoka oli taivaallista jälleen ja palvelu maailman parasta. Loppusumma, jonka itse maksoin oli 356 e ja 123 euroa meni viineihin.
Vierailija kirjoitti:
Joku 800€, pelkkästään shampanjat oli jotain yli satasen.
Jos sampanjaa ryhtyy juomaan, niin silloin kyllä tulee kalliiksi :) Meillä on yksi ystäväpariskunta, joiden kanssa on jonkun kerran saatu aivan kaamea lasku aikaiseksi vain "muutamalla" pullolla sampanjaa ja vähän ruokaa. Mutta täytyy sitä jonkun kuluttaakin, kun kerran vanhat kääkät kerrankin lähtee radalle.
Emme tuhlaa muuten oikeastaan mihinkään, mutta ravintolaan menee paljon rahaa silloin kun sinne lähdetään. Stadissa on ravintolaelämä täysin henkitoreissaan. Menkää muutkin ja tuhlatkaa ja jättäkää kunnon tipit tai kohta meillä ei ole enää ravintolaelämää. Me vanhat emme enää jaksa emmekä ehdi käydä niin usein. Lähinnä jonkun kulttuuririennon takia tai synttäreiden johdosta.
Ei voi millään muistaa kun olin viimeksi puolison kanssa ravintolassa syömässä 1984.
Pari viikkoa sitten olin kavereiden kanssa ja osuuteni oli jotain 30€ (kaveri tarjosi viinin).
31€ meni. Kävimme pikaisella lounaalla sushiravintolassa ja voimme vettä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa shampanjaa. Se on kuohuviini tai samppanja.
En ole puolison kanssa käynyt ravintolassa kahdestaan koskaan.
Ikean joulupöytä tänään kauppareissun yhteydessä. Yhteensä 26e.
Vierailija kirjoitti:
143e. Michelintason ravintola Italiassa.
Amouse bouche, pääruoka, jälkiruoka, espressot, pullo viiniä ja vedet 4 hengelle. Taivaallista ruokaa ja mukava juttuhetki omistajien kanssa kuten aiempinakin kertoina
Hah vedenjuojat... kai juoksitte taksin perässä himaan ettekä halvan dösän
Kävin ystävien kanssa, jokainen maksoi omansa. Hintaa aterialle ja jälkiruoalle tuli noin 28€.
160e taisi mennä. Mies maksoi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sampanjaa ryhtyy juomaan, niin silloin kyllä tulee kalliiksi :) Meillä on yksi ystäväpariskunta, joiden kanssa on jonkun kerran saatu aivan kaamea lasku aikaiseksi vain "muutamalla" pullolla sampanjaa ja vähän ruokaa. Mutta täytyy sitä jonkun kuluttaakin, kun kerran vanhat kääkät kerrankin lähtee radalle.
Emme tuhlaa muuten oikeastaan mihinkään, mutta ravintolaan menee paljon rahaa silloin kun sinne lähdetään. Stadissa on ravintolaelämä täysin henkitoreissaan. Menkää muutkin ja tuhlatkaa ja jättäkää kunnon tipit tai kohta meillä ei ole enää ravintolaelämää. Me vanhat emme enää jaksa emmekä ehdi käydä niin usein. Lähinnä jonkun kulttuuririennon takia tai synttäreiden johdosta.
Ravintoloitsijana kiitän tästä viestistä. Toivottavasti nautitte sydämenne kyllyydestä jos satutte minun ravintolaani.
12,80. Tapahtumaravintola, salaatti ja kahvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
143e. Michelintason ravintola Italiassa.
Amouse bouche, pääruoka, jälkiruoka, espressot, pullo viiniä ja vedet 4 hengelle. Taivaallista ruokaa ja mukava juttuhetki omistajien kanssa kuten aiempinakin kertoina
Hah vedenjuojat... kai juoksitte taksin perässä himaan ettekä halvan dösän
Entäs jos ei tykkää viinistä, tai ei ylipäätään halua juoda alkoholia? Itse joisin vettä vaikka se viini olisi samanhintaista kuin vesi. Inhoan viinin makua, ja koen että pienikin määrä alkoholia turruttaa suuni täysin eikä mikään maistu enää miltään.
Mies maksaa joten en tiedä eikä kiinnosta.
En viitsi etsiä, mutta varmaan +/- 50 euroa. Intialaisessa syötiin, juomina jotkut alkudrinkit + olut ja viini. Emme harrasta Fine Diningia. Tänään tilattiin kotiin pizzat, 29 euroa.
N. 50e. Sisälsi kahden henkilön ruoat ja oluet.
12,60 € oli minun osuus, kävin Hesessä veljen kanssa.
Kahvilassa tänään reilu 9 euroa. Leipä ja kaakao.