Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni haikailee toista miestä

Viuvatevaskis
27.11.2022 |

Keski-ikäistyvän pariskunnan miehenpuoli on alkanut hyväksyä itsessään bi-puolen ja haluaa threesomea. Pitäisi siis saada toinen mies seksileikkeihin mukaan. Epäilen kyllä että minun (keski-ikäisen pariskunnan vaimopuolen siis) olemassaolo ei olisikaan välttämätön, mutta sillä välttyisi pettämiseltä.

On yrittänyt houkutella minua hyväksymään asian maalailemalla kuvia isovarusteisesta herrahenkilöstä makuukammarissamme (no ei hänelle itselläänkään mikään pieni ruuvari ole) mutta minua ei yhtään huvittaisi. On ollut työn takana hyväksyä oma kehoni edes tämän miehen kanssa, en varmaan näin vanhana ja rupsahtaneena enää pystyisi edes näyttäytymään vieraille miehille, saati että haluaisin seksiä sellaisen kanssa.

Mihinköhän se mahtaisi johtaa, jos sanoisin että ole hyvä ja kokeile sitä miestä, jos kerran haluat? Meneekö se sitten sen sileän tien?
ps. itse olen ollut aistivinani miehessä alusta lähtien (15 v. sitten) bi-väreitä, että asia ei tullut minulle yllätyksenä. Miehelle taisi olla isompi yllätys, ja jonkinlainen huonon omantunnon aiheuttajakin aluksi.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on myös miehestä haikailija. Käytän tätä asiaa hyväkseni ja panen häntä peffaan. Kumpikin tykkää. N44

Noilla asioilla ei kyllä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Dildo ei nimittäin ole sama asia kuin toinen mies.

Kyllä se minun miehelleni näin sopii tämä, että sijaistan jotakin miestä. Hän käyttää sitten mielikuvitustaan sopivasti.

Varmaan, mutta ei se välttämättä niin ole. Heteromiehetkin tuosta tykkää, mutta vain naisen ei miehen kanssa.

Vierailija
22/35 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko tai oletko kysynyt sellaista jos olisit toisen miehen kanssa ja sinun miehesi valitsisi sen miehen sinun kanssa jonka kanssa olisit niin että miehesiki saisi nuolla toisen miehen munaa samalla kuin sekstailisi sinun kanssasi ja jos sinä annat niin toinen mies voisi ehkä jos haluat niin panna miestäsi jos ei petä sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on myös miehestä haikailija. Käytän tätä asiaa hyväkseni ja panen häntä peffaan. Kumpikin tykkää. N44

Noilla asioilla ei kyllä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Dildo ei nimittäin ole sama asia kuin toinen mies.

Kyllä se minun miehelleni näin sopii tämä, että sijaistan jotakin miestä. Hän käyttää sitten mielikuvitustaan sopivasti.

Varmaan, mutta ei se välttämättä niin ole. Heteromiehetkin tuosta tykkää, mutta vain naisen ei miehen kanssa.

Kyllä

Vierailija
24/35 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin bi-uteliaana miehenä sanoa että ei se miehen kanssa välttämättä kaksin ole kivaa enää alkuhuuman jälkeen. Itse tätä harrastin ja koitin pitää salassa mutta kyllä vaimoni sai sen selville. Aikamoinen kriisi siitä tuli mutta saatiinpahan viimeinkin puhua toivestamme seksissä. Nyt on paljon vapautuneempi olo kun voin esim. pyytää sträppiä tms. Oon nytkin käynyt vielä m+m touhuissa mutta ei se minua oikeen ilman naista kiinnosta. Sillä pidän itseäni edelleen bi-uteliaana.

Vierailija
25/35 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin bi-uteliaana miehenä sanoa että ei se miehen kanssa välttämättä kaksin ole kivaa enää alkuhuuman jälkeen. Itse tätä harrastin ja koitin pitää salassa mutta kyllä vaimoni sai sen selville. Aikamoinen kriisi siitä tuli mutta saatiinpahan viimeinkin puhua toivestamme seksissä. Nyt on paljon vapautuneempi olo kun voin esim. pyytää sträppiä tms. Oon nytkin käynyt vielä m+m touhuissa mutta ei se minua oikeen ilman naista kiinnosta. Sillä pidän itseäni edelleen bi-uteliaana.

Minä olen hetero ja minua kiihoittaa saada naista ja ehkä vähän toista miestä vaimon luvalla.

Vierailija
26/35 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei kannata eikä pidä suostua sellaisiin asioihin joita ei aidosti halua senkin uhalla että sinut haukuttaisiin omistushaluiseksi, ehdottomaksi ja vanhanaikaiseksi. Selkeät rajat suhteessa ovat mielenterveyden turva.

Kannattaa tosissaan harkita eroamista ajoissa koska tuossa kuviossa on iso mahdollisuus siihen että rikot itsesi pahasti.

Vierailija
27/35 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee mitään sellaista mitä et halua tehdä. Siitä tulee vain paha olo itsellesi.

Tämä.

Älä ap mieti miestä, vaan itseäsi ja omaa hyvinvointiasi. Onko tuollainen suhde sinulle hyväksi?

Vierailija
28/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovin tutulle. Paitsi että....minä olen sen keski-ikäistyvän parin mies.

Parisuhteessa mennään aina pienimmän haitan periaatteella, joten mihinkään ei ole pakko suostua, ellei itse halua.

Mutta hiukan omia ajatuksia aiheesta; Olen aina ollut heterosuhteessa ja nuorempana ehkä jopa homokammoinen. Koskaan en ole ollut millään tavalla mustasukkainen kumppanini leluista, joten niitä on ollut käytössä pitkän parisuhteen alkuajoista saakka. Nykyään, kun seksiä tuputetaan joka lehden palstoilla jossain muodossa, niin kynnys kokeilla erilaisia asioita on paljon matalammalla kuin ennen. Samoissa lehtijutuissa kehotetaan kilpaa puhumaan omista haluista ja fantasioista omalle puolisolle avoimemmin, mikä ei aina välttämättä ole se oikea tapa. Usein kun se omista fantasioista avoimesti kertominen saattaa aiheuttaa suurtakin hämmennystä ja epävarmuutta omasta riittävyydestä toiselle osapuolelle.

No, näiden lehtijuttujen "uhrina" mekin olemme rikkoneet omia ennakkoluuloja kokeilemalla straponia eturauhasen stimulointiin. Ja kyllä, tykkäsin kovasti sekä alistumisen tunteesta että itse fyysisestä tunteesta.

Sen jälkeen uteliaisuus on nostanut enemmänkin päätään, saahan kumppaninikin orgasmin dildolla mutta silti sanoo, että oikea tuntuu paremmalta. Kun se silikoninen lelukin tuntuu tuhmalle ja hyvälle, niin tottakai minuakin on alkanut kiinnostaa, että miltä se oikea tuntuisi.

En ole aikeissa kokeilla salaa, ja vaikka saisinkin luvan kokeilla, en tiedä olisiko minusta edes siihen. En tunne mitään romanttista vetoa samaan sukupuoleen, ainoastaan kokeilunhalua. Tunnen paljon turvallisemmaksi ajatuksen biseksuaalisesta kolmen kimpasta, kuin kahden keskisestä seksihetkestä toisen miehen kanssa. Mutta tosielämässä en tiedä, olisiko minusta siihen, fantasiana kiihottava mutta entä käytännössä?

Mutta nyt kun keskustelu aiheesta on avattu, ja kumppanini on (kuten aloittajakin) hyvinkin epävarma ajatuksesta, niin itselle asiasta hiipii pelko tulevaisuuden suhteen. Entä jos kumppani kypsyttelee asiaa mielessään, ja ajan myötä innostuu ja haluaa kokeilla? Olisi suhteellisen helppoa, jos hän vain tulisi ja sanoisi, että tehdään se. Mutta nyt roikutaan löysässä hirressä, entä jos hän tulee 10 vuoden miettimisen jälkeen ehdottamaan, että nyt olisi aika kokeilla. Itse kun olen mies, eikä ikääntyminen varsinaisesti paranna seksuaalista suorituskykyä, niin kymmenen vuoden päästä kyky saada erektio moisessa tilanteessa voi olla kaukainen muisto alkaneesta keski-ikäistymisestä.

Kuten sanoin alussa, mitään ei ole pakko tehdä, mutta se oikea hetki voi olla nyt, eikä 10 vuoden päästä.

Vierailija
29/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-curios M45 kirjoitti:

Kuulostaa kovin tutulle. Paitsi että....minä olen sen keski-ikäistyvän parin mies.

Parisuhteessa mennään aina pienimmän haitan periaatteella, joten mihinkään ei ole pakko suostua, ellei itse halua.

Mutta hiukan omia ajatuksia aiheesta; Olen aina ollut heterosuhteessa ja nuorempana ehkä jopa homokammoinen. Koskaan en ole ollut millään tavalla mustasukkainen kumppanini leluista, joten niitä on ollut käytössä pitkän parisuhteen alkuajoista saakka. Nykyään, kun seksiä tuputetaan joka lehden palstoilla jossain muodossa, niin kynnys kokeilla erilaisia asioita on paljon matalammalla kuin ennen. Samoissa lehtijutuissa kehotetaan kilpaa puhumaan omista haluista ja fantasioista omalle puolisolle avoimemmin, mikä ei aina välttämättä ole se oikea tapa. Usein kun se omista fantasioista avoimesti kertominen saattaa aiheuttaa suurtakin hämmennystä ja epävarmuutta omasta riittävyydestä toiselle osapuolelle.

No, näiden lehtijuttujen "uhrina" mekin olemme rikkoneet omia ennakkoluuloja kokeilemalla straponia eturauhasen stimulointiin. Ja kyllä, tykkäsin kovasti sekä alistumisen tunteesta että itse fyysisestä tunteesta.

Sen jälkeen uteliaisuus on nostanut enemmänkin päätään, saahan kumppaninikin orgasmin dildolla mutta silti sanoo, että oikea tuntuu paremmalta. Kun se silikoninen lelukin tuntuu tuhmalle ja hyvälle, niin tottakai minuakin on alkanut kiinnostaa, että miltä se oikea tuntuisi.

En ole aikeissa kokeilla salaa, ja vaikka saisinkin luvan kokeilla, en tiedä olisiko minusta edes siihen. En tunne mitään romanttista vetoa samaan sukupuoleen, ainoastaan kokeilunhalua. Tunnen paljon turvallisemmaksi ajatuksen biseksuaalisesta kolmen kimpasta, kuin kahden keskisestä seksihetkestä toisen miehen kanssa. Mutta tosielämässä en tiedä, olisiko minusta siihen, fantasiana kiihottava mutta entä käytännössä?

Mutta nyt kun keskustelu aiheesta on avattu, ja kumppanini on (kuten aloittajakin) hyvinkin epävarma ajatuksesta, niin itselle asiasta hiipii pelko tulevaisuuden suhteen. Entä jos kumppani kypsyttelee asiaa mielessään, ja ajan myötä innostuu ja haluaa kokeilla? Olisi suhteellisen helppoa, jos hän vain tulisi ja sanoisi, että tehdään se. Mutta nyt roikutaan löysässä hirressä, entä jos hän tulee 10 vuoden miettimisen jälkeen ehdottamaan, että nyt olisi aika kokeilla. Itse kun olen mies, eikä ikääntyminen varsinaisesti paranna seksuaalista suorituskykyä, niin kymmenen vuoden päästä kyky saada erektio moisessa tilanteessa voi olla kaukainen muisto alkaneesta keski-ikäistymisestä.

Kuten sanoin alussa, mitään ei ole pakko tehdä, mutta se oikea hetki voi olla nyt, eikä 10 vuoden päästä.

Viestistäsi on varmaan hyötyä ap:lle, jos enää tätä ketjua seuraa, kun ei ole kommentoinut.

Jäin vain tuota miettimään, että miten ihmeessä ajattelet, että leluista voisi olla mustasukkainen? Kuka muka on leluista mustasukkainen, se kuulostaa jopa sairaalta? Ja miten vertaat sitä suhteeseen, missä seksiin otetaan kolmas, oikea ihminen ja kaiken lisäksi seksi saman sukupuolen kanssa? Minusta ne ovat kyllä niin eri mittaluokan asioita, että tyrmistyin vertauksesta. Onko tämä itsellesi yhtä kevyt asia kuin lelun käyttäminen? Kai ymmärrät, että tässä on kumppanin kannalta kaksi asiaa eli se, että mies onkin viehättynyt samasta sukupuolesta (yksinäänkin iso asia) ja se, että haluaako jonkun (mahdollisesti homomiehen) kanssa itse harrastaa seksiä. On riskit taudeista ja vaikka mitä asioita. 

Dildon kanssa ei tietenkään tavoita samaa tunnetta kuin oikean peniksen kanssa, se on varmaan selvää jokaiselle naiselle. Itse tykkään kovasti näistä jutuista, mutta mieheni ei ole ehdotellut oikeaa miestä tilalle ja sanoo olevansa täysin hetero. En suostuisi kolmen kimppaan enkä avaamaan suhdetta. Ehdotus saisi arvioimaan suhdetta siltä kannalta onko sillä tulevaisuutta, koska tahdon kuitenkin tarjota miehelle sen mitä hän haluaa. Hän voi mennä ja kokeilla ja löytää naisen, jolle se sopii. Tässä olen ollut johdonmukainen enkä ole muuta koskaan itsestäni lupaillut eli minulle seksi on kahdenvälinen asia. 

Vierailija
30/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi-curios M45 kirjoitti:

Jos kumppani on epävarma ajatuksesta, niin ensimmäisenä tulisi mieleen epävarmuuden aiheuttajana ihan muut asiat kuin se missä vaiheessa hän haluaa sen toteuttaa. Kannattaisi varmaan keskustella siitä näkökulmasta, että miten vaimo näkee teidän suhteenne perustan tämän toiveen esittämisen jälkeen.

Suhteen avaaminen on todella iso juttu, paljon enemmän kuin mikään kokeilu, joka vain tuottaa mielihyvää jommalle kummalle sukupuolista. Tai siis varsinkin silloin, jos se ei tuota toiselle mielihyvää, vaan enemmän ahdistusta ja epämukavuutta eli siihen on lähdetty ilman todellista omaa kiinnostusta. Luulenpa, eroriski kyllä nousee melkoisesti, vaikka se riippuu tietenkin henkilöstä missä määrin sietää epämukavaa ja ahdistavaa suhdetta (=missä määrin suhteessa on rakkauden sijasta riippuvuutta). Eivät parisuhdeterapeutit avoimista suhteista turhaan varoittele, siis ne terapeutit, jotka ovat jotain muuta kun seksuaalisella vapaamielisyydellä propagoivia ihmisiä. Tosin mediassa lähinnä rummutetaan noita vapaamielisiä, koska se myy paremmin. 

Vierailija
31/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin vain tuota miettimään, että miten ihmeessä ajattelet, että leluista voisi olla mustasukkainen? Kuka muka on leluista mustasukkainen, se kuulostaa jopa sairaalta?

Totta, huonosti ilmaistu asia. Itselle hyvinkin selvää mitä tarkoitan, mutta lukijalle jättää kysymyksiä.

Eli tarkoitan sitä, että en koe riittämättömyyttä itsessäni vaikka kumppanini käyttääkin leluja. En, vaikka lelu olisi suurempi kuin oma välineeni.

Tässä maassa riittää piilotettuja dildoja ja miehiä, joiden ajatusmaailma on semmoinen, että "mun muija ei leluja tarvi ku minä osaan naida siltä aivot pihalle".

Eli yksinkertaisesti, en koe kilpailevani lelun tai oikeankaan ihmisen kanssa. Tällä hetkellä lelut ovat bonus, oikea ihminen fantasia.

Vierailija
32/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hetero ja minua kiihoittaa saada naista ja ehkä vähän toista miestä vaimon luvalla.

Kukapa hetero ei toista miestä haluaisi.

Vierailija
33/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tuo biseksuaalisuus. Oliko siis niin, että mies haluaa itse olla miehen kanssa? Aloituksesta ei selvinnyt se.

Johan se sanotaan ihan ekassa lauseessa: "Keski-ikäistyvän pariskunnan miehenpuoli on alkanut hyväksyä itsessään bi-puolen" eli mies on biseksuaali.

Vierailija
34/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi, olipa sitten kyseessä mies tai nainen. llmeisesti miehesi on markkinoinut asian niin, että koska kyseessä on mies, se on "eri asia". Tuollaiset jutut sopivat vain ihmisille, jotka molemmat ovat ihan varmoja suhteen avaamisesta muille. 

Ja sitten tuo biseksuaalisuus. Oliko siis niin, että mies haluaa itse olla miehen kanssa? Aloituksesta ei selvinnyt se.Jos miehesi on biseksuaali, niin luulen, että miehelläsi on jo kokemuksia muiden miesten kanssa. Olen aika paljon ollut tekemisissä homoyhteisön kanssa eläessäni ja minulla valitettavasti on aika huono käsitys naimisissa olevista biseksuaalimiehistä. Tarkoitan, että moni elää kaksoiselämää. Siksi (tautiriskin takia) en haluaisi missään tapauksessa biseksuaalia miestä.

Mutta voihan olla, että miehesi on poikkeus ja onko nyt sitten selvää, ettei hänen kiinnostuksensa ole aisurijutut enemmänkin kuin se toisen miehen kanssa oleminen?

Jos ajatus tuntuu epämukavalta, niin sitä ei kannata toteuttaa minkään vapaamielisyyden tai hylkäämisen pelon takia. Seksiseikkailut muiden miesten kanssa sitten taas ovat melkoinen riski tauteja ajatellen.

Kannattaisiko miettiä asiaa jonkun ammattilaisen kanssa? Onko sulla taustassa sellaista, että suostut asioihin, jotka tiedät olevan itsellesi haitaksi, koska pelkäät suhteen loppumista? Sillä menetelmällä saa omaan elämään aika paljon turhaa kärsimystä. Nykyisin vielä monesta lähteestä rummutetaan seksuaalista vapaamielisyyttä ja näin kannustetaan ihmisiä rikkomaan rajoja ja vahingoittumaan siksi, että puoliso painostaa itselle vieraisiin seksijuttuihin. 

Ilmeisesti pelkäät miehen lähtevän, mutta olisiko parempi, jos olisit jonkinlainen heterokulissi hänelle?

Tuo tautiriskihän ei niinkään riipu mistään homoyhteisöstä kollektiivina, vaan siitä, onko ap:n mies riittävän luotettava ja täyspäinen käyttääkseen kumia miesten kanssa.

Vierailija
35/35 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viuvatevaskis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo? Älä suostu sellaiseen että itse menet mukaan. Eroa? Mies on miehiin päin tai haluaa elää /kokea sinkun kaltaista elämää.

En kyllä ajatellut erota. Eikä mieskään tunnu haluavan erota, jos haluais niin sehän olis jo eronnut ja etsisi niitä miehiä. Meillä on mukavaa yhdessä. Ajattelin, että josko jollakin olisi kokemuksia vastaavasta.

No, sittenhän asiassa ei ole mitään ongelmaa. Sopeudut tilanteeseen ja thats it. Saat pitää mukavan miehesi, ja kulissit pysyvät pystyssä.