Mieheni haikailee toista miestä
Keski-ikäistyvän pariskunnan miehenpuoli on alkanut hyväksyä itsessään bi-puolen ja haluaa threesomea. Pitäisi siis saada toinen mies seksileikkeihin mukaan. Epäilen kyllä että minun (keski-ikäisen pariskunnan vaimopuolen siis) olemassaolo ei olisikaan välttämätön, mutta sillä välttyisi pettämiseltä.
On yrittänyt houkutella minua hyväksymään asian maalailemalla kuvia isovarusteisesta herrahenkilöstä makuukammarissamme (no ei hänelle itselläänkään mikään pieni ruuvari ole) mutta minua ei yhtään huvittaisi. On ollut työn takana hyväksyä oma kehoni edes tämän miehen kanssa, en varmaan näin vanhana ja rupsahtaneena enää pystyisi edes näyttäytymään vieraille miehille, saati että haluaisin seksiä sellaisen kanssa.
Mihinköhän se mahtaisi johtaa, jos sanoisin että ole hyvä ja kokeile sitä miestä, jos kerran haluat? Meneekö se sitten sen sileän tien?
ps. itse olen ollut aistivinani miehessä alusta lähtien (15 v. sitten) bi-väreitä, että asia ei tullut minulle yllätyksenä. Miehelle taisi olla isompi yllätys, ja jonkinlainen huonon omantunnon aiheuttajakin aluksi.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Provo? Älä suostu sellaiseen että itse menet mukaan. Eroa? Mies on miehiin päin tai haluaa elää /kokea sinkun kaltaista elämää.
En kyllä ajatellut erota. Eikä mieskään tunnu haluavan erota, jos haluais niin sehän olis jo eronnut ja etsisi niitä miehiä. Meillä on mukavaa yhdessä. Ajattelin, että josko jollakin olisi kokemuksia vastaavasta.
Viuvatevaskis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo? Älä suostu sellaiseen että itse menet mukaan. Eroa? Mies on miehiin päin tai haluaa elää /kokea sinkun kaltaista elämää.
En kyllä ajatellut erota. Eikä mieskään tunnu haluavan erota, jos haluais niin sehän olis jo eronnut ja etsisi niitä miehiä. Meillä on mukavaa yhdessä. Ajattelin, että josko jollakin olisi kokemuksia vastaavasta.
Sitten sun pitää elää miehen kanssa, joka aina haikailee miehiä. Ja kestää se. Moni muu ei kuuntelisi mieheltä tuollaista kökköpuhetta ja mies lentäisi ulos.
Naisvihaaja on ja marginalisoitunut makkaramies.
Miehesi on miehiin menevä. Joudut taistelemaan miehestäst tuon toisen miehen kanssa.
Lupaan, että miehesi on käynyt jo maistelemassa miesmehuja isosta ruuvarista.
Mieheni on myös miehestä haikailija. Käytän tätä asiaa hyväkseni ja panen häntä peffaan. Kumpikin tykkää. N44
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on myös miehestä haikailija. Käytän tätä asiaa hyväkseni ja panen häntä peffaan. Kumpikin tykkää. N44
Noo, älä siellä alapeukuta. Kokeile itse miten nautinnollista se on. N44
Ole onellinen ja ajattele, hyvä kelpaa muillekin.
En suostuisi, olipa sitten kyseessä mies tai nainen. llmeisesti miehesi on markkinoinut asian niin, että koska kyseessä on mies, se on "eri asia". Tuollaiset jutut sopivat vain ihmisille, jotka molemmat ovat ihan varmoja suhteen avaamisesta muille.
Ja sitten tuo biseksuaalisuus. Oliko siis niin, että mies haluaa itse olla miehen kanssa? Aloituksesta ei selvinnyt se.Jos miehesi on biseksuaali, niin luulen, että miehelläsi on jo kokemuksia muiden miesten kanssa. Olen aika paljon ollut tekemisissä homoyhteisön kanssa eläessäni ja minulla valitettavasti on aika huono käsitys naimisissa olevista biseksuaalimiehistä. Tarkoitan, että moni elää kaksoiselämää. Siksi (tautiriskin takia) en haluaisi missään tapauksessa biseksuaalia miestä.
Mutta voihan olla, että miehesi on poikkeus ja onko nyt sitten selvää, ettei hänen kiinnostuksensa ole aisurijutut enemmänkin kuin se toisen miehen kanssa oleminen?
Jos ajatus tuntuu epämukavalta, niin sitä ei kannata toteuttaa minkään vapaamielisyyden tai hylkäämisen pelon takia. Seksiseikkailut muiden miesten kanssa sitten taas ovat melkoinen riski tauteja ajatellen.
Kannattaisiko miettiä asiaa jonkun ammattilaisen kanssa? Onko sulla taustassa sellaista, että suostut asioihin, jotka tiedät olevan itsellesi haitaksi, koska pelkäät suhteen loppumista? Sillä menetelmällä saa omaan elämään aika paljon turhaa kärsimystä. Nykyisin vielä monesta lähteestä rummutetaan seksuaalista vapaamielisyyttä ja näin kannustetaan ihmisiä rikkomaan rajoja ja vahingoittumaan siksi, että puoliso painostaa itselle vieraisiin seksijuttuihin.
Ilmeisesti pelkäät miehen lähtevän, mutta olisiko parempi, jos olisit jonkinlainen heterokulissi hänelle?
Se olisi kai avoin suhde, jos muita on mukana. Haluaako yksiavioisen vai ulkopuolisia sotkea suhteeseen, kun toisen tekee mieli mennä.
Vierailija kirjoitti:
Noilla asioilla ei kyllä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Dildo ei nimittäin ole sama asia kuin toinen mies.
Miehesi varmaan tiedostaa, että myös sinä voit lähteä, jos et sitten kestäkään miehesi homosuhteita. Toivottavasti näin on tai muuten teillä on aika epäsynkassa oleva suhde, missä olet alisteisessa asemassa.
Kukaan ei voi sun puolesta tietää mikä olisi parasta. Itsestäni tuntuisi raskaalta jatkaa tuollaista suhdetta.
En usko, että miehesi lähtee, koska haluaa varmaan elää myös heteroelämää naisen kanssa, joka antaa hänen tehdä mitä tahtoo. On se kuitenkin iso juttu keski-ikäiselle, että muut saavat tietää, ettei olekaan hetero.
Älä tee mitään sellaista mitä et halua tehdä. Siitä tulee vain paha olo itsellesi.
Viuvatevaskis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi niitä miehiä olla, vaikka olisi naimisissa. Tietysti mukavampi niin, jos vaimon luvalla.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin halusin paritella poikkista perseeseen mutta ei kelvannut :(
T22
Mikset mieti itsesi kannalta? Kiihottaako se sinua, jos miehesi on muiden miesten kanssa? Mitä teidän suhteellenne käy, jos annat luvan, siis sinun kannaltasi? Kestätkö sen oikeasti, jos miehesi käy olemassa ties millaisten tyyppien kanssa ja tulee sitten kotiin muina miehinä?
Mieti asiaa vain omista tunteistasi käsin, ei miehen. Nämä ovat niin isoja asioita, ettei voi tehdä kompromisseja.
Mitä sanoisit parhaalle ystävällesi, joka kysyisi samaa? "Mies haluaa ottaa toisen miehen makkariin ja painostaa minua suostumaan, joten olisiko parempi antaa lupa käydä panemassa vapaasti muita miehiä?" Kuinka järkevältä kuulostaa? Herätys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla asioilla ei kyllä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Dildo ei nimittäin ole sama asia kuin toinen mies.
Kyllä se minun miehelleni näin sopii tämä, että sijaistan jotakin miestä. Hän käyttää sitten mielikuvitustaan sopivasti.