Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kuuluu sanoa "ei se mitään!" mutta ei halua, mitä voi sanoa?

Vierailija
17.11.2022 |

Esimerkkitapaus. Jonkun kanssa sovittu aika lipsuu ja itse joudut odottelemaan. Toinen saapuu pahoitellen ja itse kiehut odottelusta. Mitä sillon sanotaan, olkoonkin taho kuinka virallinen tahansa?

Pidän aikaani tärkeänä, ja minulla on paljon tärkeämpääkin tekemistä kuin odotella. Tällaista toisten ajan varastamista kohtaa todella paljon, ja itseäni se ärsyttää suunnattomasti.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että myöhästyjät kuittaa kaiken sanomalla anteeksi. Mutta pahimmillaan itse joutuu juoksemaan kahta kauheammin seuraaviin tapaamisiin tämän myöhästelijän vuoksi.

Vierailija
2/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noh, sellaista sattuu." Kaveriksi väkinäinen hymy ja merkitsevä kulmien kohautus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Noh, sellaista sattuu." Kaveriksi väkinäinen hymy ja merkitsevä kulmien kohautus.

Ei satu. Ellei ole todella hyvä selitys, en voi vastat noin. Ap

Vierailija
4/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla hiljaa kun ei ole hyvää sanottavaa. Lisäksi voi tuhahtaa ja mulkaista merkitsevästi.

Vierailija
5/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan neutraalisti, että ole jatkossa ajoissa. Että sä et tykkää odottelusta.

Miksi pitäisi sanoa Ei se mitään jos asia ei oikeasti ole niin?

Ei sun keuhkotakaan tartte, mut kerrot asiallisesti että alkaa riittää.

Vierailija
6/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut tuollaisten toistuvasti myöhästelevien ihmisten suojelemisen totuudelta. Viimeksi odotin 15 minuuttia ja kävelin pois paikalta. Ystävä tuli lippa vinossa juosten perääni ja pyyteli anteeksi kun taas myöhästyi.... sanoin että ens kerralla odotan 5 minuuttia, on törkeää että sinua joutuu aina odottamaan, jatkossa saippuan tapaamisemme ellet paranna tapojasi.

Ja ystävä paransi!

Rajan vetoa tällaisille ihmisille. Jotkut ovat kroonisia odotuttajia, en paljon laita heille enää arvoa.

Vierailija
7/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin et en kerralla en sit odottele.

Vierailija
8/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko odotella, ihan vapaasti voi lähteä pois paikalta.

Vierailija
9/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, nyt kävi näin" (+"Jospa ensi kerralla menisi putkeen.")

Vierailija
10/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi mitään, vaan antaisin ymmärtää että nyt tämä asia pitää hoitaa äkiä sillä minulla on kiire jo toisaalle. Vai onko kyseessä siis myöhästelevä kaveri? Jos on niin en vain enää lähtisi kanssaan mihinkään odottelemaan.

Vierailija
11/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis skippaan tapaamisen..... oli tarkoitus laatia.

Vierailija
12/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä aapeen virallinen taho oli, joka myöhästyi? 

Lääkäri? Esihenkilö? 

Vierailija
13/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt törkää, että hänen ylhäisyytensä on joutunut odottamaan!

Minkäänlaisen joustavuuden tai suhteellisuuden tajun kehittäminen on täysin poissuljettua.

Siis Taistelkaamme yhdessä sen puolesta, että kaikki muistavat varmasti hyppiä sinun takoessasi tamburiinia ja sanoessa "Hyppy, hyppy, hyppy!".

Se on todella tavoittelemisen arvoinen tila.

Vierailija
14/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu sanoa totuus, tai olla sanomatta mitään. Ei ainakaan antaa väärää tietoa.

Vierailija
15/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri? Esihenkilö? 

Lapsen opettajan kanssa oli sovittu tapaaminen. Opettaja jutteli mukavia pirkon äidin kanssa samalla kun minä odottelin sovittua tapaamistamme. "Pirkon" äiti siis varasti MINUN sovittua aikaani, eikä opettajalla ollut pokkaa keskeyttää. Ap

Vierailija
16/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse sanoa mitään, voi mennä vaan sisälle. Myöhemmin voit laittaa nimettömänä palautteen kaavakkeella, mutta katso ettei selaimesta lähde evästeet.

Vierailija
17/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleni teki lähteä pois, mutta olisin joutunut vaan sopimaan uuden ajan. No, tapaaminen jäi sitten lyhyeksi. Ap

Vierailija
18/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan "noooooo..."

Vierailija
19/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri? Esihenkilö? 

Lapsen opettajan kanssa oli sovittu tapaaminen. Opettaja jutteli mukavia pirkon äidin kanssa samalla kun minä odottelin sovittua tapaamistamme. "Pirkon" äiti siis varasti MINUN sovittua aikaani, eikä opettajalla ollut pokkaa keskeyttää. Ap

Ikävää, kyllä. Opettaja toimi ihan samoin kuin sinä: ei hänelläkään ollut pokkaa keskeyttää, samoin kuin sulla ei ollut pokkaa sanoa että sua ärsytti myöhästyminen. 

Vierailija
20/49 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri? Esihenkilö? 

Ikävää, kyllä. Opettaja toimi ihan samoin kuin sinä: ei hänelläkään ollut pokkaa keskeyttää, samoin kuin sulla ei ollut pokkaa sanoa että sua ärsytti myöhästyminen. 

Ei nyt kuitenkaan ole verrattavissa. Se että minä olisin valittanut myöhästymisestä, oli opettajan puolelta kuitattu muutenkin pahoittelulla. Sama kaava toistuu joka myöhästymisessä, pahoittelulla asia kuittaantuu myöhästelijän puolelta, sama kuinka muut joutuvat asiasta kärsimään. Ei se myöhästelijä joudu vastuuseen mitenkään, muut sen sijaan joutuvat venymään ja joustamaan joka kerta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi