Onko muita ketkä ei saa yhtään joululahjaa. :(
Kommentit (28)
Ostan itse itselleni. Muuta en ole saanut sen jälkeen kun täytin 18 ja äiti lopetti lahjojen oston, eli noin 30 vuoteen en ole lahjoja saanut. Exä ei koskaan hankkinut lahjoja. Omat lahjat ovat mukavia, toki niistä puuttuu se avaamiseen liittyvä tunne kun tietää mitä paketista löytyy.
En nyt suuria määriä lahjoja kaipaa mutta pitää myöntää että joskus kaipaisi sitä että olisi jollekulle niin tärkeä että näkisi vaivan lahjan miettimiseen, hankkimiseen ja antamiseen.
En halua, enkä tarvise lahjoja. Olen varakkaampi kuin lapseni ja muu sukuni. Tuttavista puhumattakaan. Älkää tuhlatko rahojanne minuun. Ostakaa mieluummin itsellenne jotain kivaa. Se on lahja Minulta!
Anteeksi, jos olen ilkeä ja kylmä, mutta siis ihan oikeastiko aikuiset ihmiset haluaa joululahjoja?? Multa puuttuu varmaan joku geeni. En halua syntymäpäivä-, joulu- enkä äitienpäivälahjoja. En mitään, todellakaan! Lahjat on lapsille. Aikuisilla on ihan kaikkea. Liikaakin. Katso vaikka "Kaaoksen kesyttäjät" -ohjelmaa.
Voi ei. Kannustaisin ostamaan edes itselle lahjan tai lahjat, sitten kun on rahaa tai jos on. Jotain kivaa. Joskus sukulainen ei keksi mitään järkevää lahjaa ja antaa sitten kortin. Raha olisi monelle ok.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään saa. Edes mieheltä. No, ostan itse mitä haluan.
Ehkä miehesikään ei saa. Sulta. No ostaa sitten itse keneltä haluaa.
En saan lahjoja enkä kortteja. Mä ostan itse itselleni jos mitä haluan.
Minunkin yksi lapsuuden aikainen kaveri joutui ostamaan itse itselleen lahjat. Päätyi sitten aikuisena vankilaan.
Jos ois ruokaa jouluna niin se riittäis mulle. Saa nähdä onko. Jos on, niin sitten on pitänyt jättää lääkkeet ostamatta.