Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita ketkä ei saa yhtään joululahjaa. :(

Vierailija
27.11.2022 |

Ei edes sukulaisilta..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai edes joulukorttia. :(

Vierailija
2/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hyvää joulua toivotusta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. T. sinkku

Vierailija
4/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en saa, mutta en kaipaakaan.

Vierailija
5/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua yhtään lahjaa. Ärsyttää, kun tästä sopimuksesta aina joku lipsuu. Tulee kamala morkkis, kun itse pidän siitä kiinni, enkä ole ostanut muille lahjoja.

Vierailija
6/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa mitään noista. Mut oon tyytyväinen jos on rahaa ostaa glögiä jouluks, se riittää mulle.

Vierailija
7/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en saa mitään kummosempaa, että varmaan pari lahjaa lähisukulaisilta, mutta ei ne yleensä kato niitä niin ajatuksella. Miestähän mulla ei ole, mutta jos olisi, niin käsittääkseni harvinaista jos sieltäkään tulisi mitään ihanaa. 

Mutta ei vajota synkkyyteen. Ratkaisu on. 

Nyt on vielä Black Fridayt päällä, tilaa netistä itsellesi jokin ihastuttava lahja. Jos tilaat ulkomaan netistä, niin menee aikaa postissa ja joihinkin tilauksiin voi vielä valkata että "lahjana", niin varmaan käärivät vielä johonkin wräppiin tms.

Oon itsekin tässä ehkä tilaamassa toisen jutun netistä. Mulla on synttärit, nimpparit, joulu kaikki samalla kaudella. 

Vierailija
8/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan aina itse itselkeni joululahjan/joululahjat.

Silloinkin, kun vietän joulun sukulaisten luona.

Pistän ne paketit joulukoriin, josta lahjat jaetaan pukin köynnin jälkeen.

Lapset ovat nimittäin tarkkasilmäisiä, ja joskus eräänä jouluna tuli kerran lapselta kysymys, että miksi sinä et saanut yhtään lahjapakettia.

Aikuisena kun niistä lahjoista ei välitä, mutta tuo lapsi oli suruissaan puolestani.

Sittemmin kun aattoillan kutsuttuna muualla vietän, vien oman itse ostamani lahjan mukana.

Näin minäkin saan paketin, joulupukin käynnin jälkeen.

Vierailija
9/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien tuttavieni pitäisi tietää, etten vietä joulua. En halua lahjoja enkä anna lahjoja. En halua vierailla kenenkään joulujuhlissa enkä järjestä joulujuhlia itse. Kotiini saa jouluna tulla sellainen, joka ei hänkään vietä joulua.

Vierailija
10/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa, enkä edes kaipaa. Lapselta tulee ehkä Hyvän Joulun-toivotukset tekstarina.

Joulun haluan viettää yksin, ei ole turhaa hässäkkää siivouksineen ja ruuanlaittoineen. Saan nautiskella joulumusiikista kynttilänvalossa.

Vierailija
11/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan itselleni. Sehän on muutenkin tärkein joululahja 🙂

Vierailija
12/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa, enkä tarvitsekaan mitään. Joulu on mielestäni enemmän lasten juhla ja ne lahjat on tosi tärkeitä lapsille.  Itsellänin on jo ihan kaikkea. Mitään en tarvitse. 

Vierailija
13/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en saa edes mieheltä, vaikka se saa multa. Ollut kyllä tiukkaa muutama vuosi, mutta itse yritän vähän edes laittaa sivuun sille.

Eniten kyllä harmittaa lapset, kun eivät taaskaan saa pahemmin mitään.

Vierailija
14/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa, enkä tarvitse. Ostan itse, mitä haluan.

Vierailija
15/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai hyvää joulua toivotusta..

Minä toivon  Sinulle ihan vilpittömästi hyvää joulua. Jos tietäisin missä asut, jättäisin joulukortin ja pienen lähjankin postilootaasi.

Siis, Hyvää joulua!

Vierailija
16/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuiset tarvitse lahjoja.

Vierailija
17/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako lahjattomat itse lahjoja? Jos vaan annatte lahjoja, ettekä koskaan saa niitä, niin lopettakaa välittömästi.

Itse en aikuisena kaipaa lahjoja. Sisaruksen lapsille annan joululahjaksi rahaa. Lopetan sen sitten kun lapset ovat täysi-ikäisiä.

Vierailija
18/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään saa. Edes mieheltä. No, ostan itse mitä haluan.

Vierailija
19/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En travitse mitään. Inhoon kaikkee sisustus krääsää, vatteita on kaapit täynnä, olen niin lihava, ettei ainakaan suklaata jne...

Vierailija
20/28 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saan tänä vuonna.