Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni exä tunkee meille joulunviettoon!! en voi sietää ajatusta että se nainen on minun joulupöydässäni

Vierailija
08.11.2006 |

ja miestäni naurattamassa. meillä ei kummallakaan ole lapsia, siis exällä tai mulla. onko todella näin, ettei minun sovi valittaa ??

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai se nyt hemmetti soikoon selvää, että pariskunta yhdessä sopii ketä jouluksi kutsutaan, kutsutaanko anoppi, kavereita, mummoja, siskoja vai ketä, vai halutaanko olla rauhassa. Joulu on vähän eri asia kuin tavallinen torstai ja monille on jouluperinteenä viettää joulu perheen kanssa. Ex ei millään tavalla kuulu perheeseen ja on aivan uskomattoman tökerö, jos emännältä kysymättä puskee mukaan.

Ja tämä mies puolestaan ei ole kiltti, vaan selkärangaton ressukka.

Vierailija
2/38 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehensä exälle? En minä ainakaan, vaikken ole koskaan miehen exää edes tavannut eikä minulla ole hänestä mitään mielipidettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen exäni ja nykyisen kanssa ollut mm. veljeni luona syömässä, isäni luona ja äitini luona monesti yhtäaikaa. Ja on exä tuonut erään tyttöystävän luoksemme kahvillekin. Ex juttelee mulle vieläkin kaikki henkilökohtaiset asiansa. Nekin joita en halua kuulla.

Vierailija
4/38 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletan ettei miehenikään sitä tee. On ihan eri asia jutella jos sattumalta tapaa, mutta että syömään jouluateriaa yhdessä? Kyllä sillä eksällä on jotain muutakin mielessä, ei näköjään osaa päästää irti miehestä.

Vierailija
5/38 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran voi olla hyvä ystävä eksän kanssa, niin miksei sitten samantien palaa takaisin yhteen? Miksi siis on erottu, jos niin hyvin toimeen tullaan. Valitettavan harva avioparikaan kun on loppujen lopuksi kovin hyviä ystäviä keskenään. Entiset on entisiä, eikä heille ole enää mitään virkaa uusissa suhteissa jos ei ole lapsia.

Vierailija
6/38 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos kerran voi olla hyvä ystävä eksän kanssa, niin miksei sitten samantien palaa takaisin yhteen? Miksi siis on erottu, jos niin hyvin toimeen tullaan. Valitettavan harva avioparikaan kun on loppujen lopuksi kovin hyviä ystäviä keskenään. Entiset on entisiä, eikä heille ole enää mitään virkaa uusissa suhteissa jos ei ole lapsia.

t: 41

Vierailija
7/38 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heillä ei ole lapsia. ja se vituttaa mua suuresti, mut mä ajattelen et mitäs soitoista. saatana jos se ämmä tulis meille jouluna niin minä ja lapset lähettäis veke ja heittäsin palavat tikkuaskin ovelta sisään lähtiessäni. ei tulis mieleenkään soitella saatikka kyläillä exällä ei jouluna eikä muullonkaan!

Vierailija
8/38 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se es kehtaa kysyä tollasta? tuollaisia pidän kyllä aika luusereina..etsiköön oman ukon/ elämän!!! näytä sille selkärangattomalle miehelles nämä viestit tai soita itse sille eukolle että te vietätte miehesi kanssa romanttisen joulun eikä sinne kolmatta pyörää kaivata!

Vierailija
9/38 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehdota et lähdette jouluksi reissuun kun mies ei kerran kehtaa perua, sit on ainakin hyvä syy perua kun ette ole kotona ja PISTÄ mies maksamaan matka niin oppii jotain :)

Vierailija
10/38 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa exälle, että oli ajattelematon silloin, kun lupasi ja että tietystikin sun ja hänen kuuluu viettää oma joulunne ihan omassa rauhassa, että anteeksi vaan ja pidähän mukavaa kuitenkin :-)

omasta näkökulmastani pidän asetelmaanne todella outona. en ikinä tunkisi kenenkään pariskunnan jouluihin tai vastaaviin juhliin mukaan, enpä juuri muutenkaan, JOLLEI minua kutsuttaisi, ja sittenkin toki miettisin oman vaihtoehtoni. eli en varsinkaan tunkisi exieni uusiin suhteisiin!!!!

olisin pöyristynyt, jos mies sallisi passiivisena moisen. kyllä teot kertovat joskus enemmän kuin tuhat sanaa, ja jos on joku vitun nössömaakari, niin sama asia siltikin, onhan nössöily ja salliminen tekoja myöskin!

sinun paikkasi?

Vierailija
11/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin JSS.

Vierailija
12/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestäisi hetkeäkään mieheni exän kanssa samassa pöydässä. en edes halua tutustua tähän. en suostuisi ikinä. sano miehellesi suorat sanat

Vierailija
13/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole. mieheni on " hyvä ystävä" exän kanssa, kahvittelevat ja vaihtavat kuulumisia. lisäksi exä on kuulemma yksinäinen eikä ehdi töiltään kotipaikkakunnalleen (vanhemmilleen siis).

Vierailija
14/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää nyt pienen kinan vuoksi? ei kai sentään?

Vierailija
15/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut miehellesi ? Saisiko sunkin exät tulla ?

Vierailija
16/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies kutsuisi entisen tyttöystävänsä multa kysymättä tai mun tahtoa vastaan meille koskaan, alkaisin saman tien pakata. Mä en voi sietää sitä naista ja mies tietää sen hyvin. Toinen ex-tyttis on kyllä meille tervetullut, mutta ei hänkään jouluna, eikä kukaan muukaan, josta emme ensin yhdessä keskustele.

Vierailija
17/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät ystävinä ja rauha maassa. Kai sun miehelläskin ystäviä saa olla? Ja mikäs mukavampaa, kuin viettää joulu hyvässä seurassa :) Joten koita sinäkin sulautua siihen sulaan sopuun.

Vierailija
18/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta arvaa olenko huutanut kurkku suorana koko päivän tästä asiasta. mieheni on liian kiltti sanomaan ei ja exähän se tänne haluaa. ei ollut uskaltanut kieltää ja nyt olen tyranni kun en avaakaan kotiani hänelle. ei kuulemma kehtaa sanoa jälkeenpäin ei.

Vierailija
19/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selvästikään ole tehnyt alusta asti asiaa selväksi miehellesi.

Eihän tuollainen tule kysymykseenkään, jos sinun tuntemuksesi ovat huonot!

Nyt pistät nainen asiat järjestykseen. Sinä se olet emäntä talossa PISTE.

Vierailija
20/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, jos ei mies tajua asiaa sun kannalta .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi