Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni exä tunkee meille joulunviettoon!! en voi sietää ajatusta että se nainen on minun joulupöydässäni

Vierailija
08.11.2006 |

ja miestäni naurattamassa. meillä ei kummallakaan ole lapsia, siis exällä tai mulla. onko todella näin, ettei minun sovi valittaa ??

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on KILTTI. eikä uskalla enää sanoa kun kerran meni paniikissa lupaamaan. jo on kumma jos kaikkiin täytyy seksi liittyä. kuhan vihaisena tokaisin sen kirsi-jutun.

Vierailija
22/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joulu vietetään aina perheen kesken! (Ellei YHDESSÄ muuta sovita) Näin ainakin meillä. Myös silloin kun meidän perhe oli vain mieheni ja minä.

Kysypä mieheltäsi, kumman naisen tyytyväisenä pitäminen on hänelle tärkeämpää!? Ex voi ehkä loukkantua jos kutsu perutaan mutta so what!? Eikö mielellesi ole tärkeämpää että myös sinä nautit joulustanne. Kuullostaa ihan siltä, että ex yrittää vamppailla miestäs takaisin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mieheni on KILTTI. eikä uskalla enää sanoa kun kerran meni paniikissa lupaamaan. jo on kumma jos kaikkiin täytyy seksi liittyä. kuhan vihaisena tokaisin sen kirsi-jutun.

Vierailija
24/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä, katsoisin sinuna kyllä samantien peiliin. mikäs siitä exästä niin yököttävän tekee? Ihminenhän sekin on. Jos roolit on epäselvät ja on jotain asiatonta heidän välillään, ymmärrän hyvin ettet halua.

Olen itse eronnut juuri ja olemme sopineet exän kanssa että emme kumpikaan ota elämäämme sellaisia ihmissuhteita jotka alkavat kilpailuttaa itseään menneisyyden ja lasten kanssa. Sen verran täytyy olla itsetuntoa ja sydäntä että hyväksyy ihan oikeasti sen menneisyyden. Ja sen että on olemassa lapsia joiden perhe olemme me. Ja että lapset haluavat joskus viettää aikaansa molempien vanhempiensa kanssa yhdessä. Joka tarkoittaa sitä että vaikka meillä olisi uudet perheet, voisimme silti lastemme kanssa käydä vaikka syömässätai jomman kumman sukulaisten luona.

Exän kanssa parisuhteemme on kerta kaikkiaan päättynyt, mutta yhteinen vanhemmuus jatkuu. ja joka ei kykene erottamaan hyvää vanhemmuutta ja parisuhdetta toisistaan on aika lapsenkengissä itse.

Suuri osa ihmisistä tuntuu vaan olevan järkyttävän ripustautuvaisia, omistushaluisia, itsetunnotaan heikkoja ja lapsellisia.

Vierailija
25/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihmisiä, katsoisin sinuna kyllä samantien peiliin. mikäs siitä exästä niin yököttävän tekee? Ihminenhän sekin on. Jos roolit on epäselvät ja on jotain asiatonta heidän välillään, ymmärrän hyvin ettet halua.

Olen itse eronnut juuri ja olemme sopineet exän kanssa että emme kumpikaan ota elämäämme sellaisia ihmissuhteita jotka alkavat kilpailuttaa itseään menneisyyden ja lasten kanssa. Sen verran täytyy olla itsetuntoa ja sydäntä että hyväksyy ihan oikeasti sen menneisyyden. Ja sen että on olemassa lapsia joiden perhe olemme me. Ja että lapset haluavat joskus viettää aikaansa molempien vanhempiensa kanssa yhdessä. Joka tarkoittaa sitä että vaikka meillä olisi uudet perheet, voisimme silti lastemme kanssa käydä vaikka syömässätai jomman kumman sukulaisten luona.

Exän kanssa parisuhteemme on kerta kaikkiaan päättynyt, mutta yhteinen vanhemmuus jatkuu. ja joka ei kykene erottamaan hyvää vanhemmuutta ja parisuhdetta toisistaan on aika lapsenkengissä itse.

Suuri osa ihmisistä tuntuu vaan olevan järkyttävän ripustautuvaisia, omistushaluisia, itsetunnotaan heikkoja ja lapsellisia.

Vierailija
26/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, että valehtelee exälleen että sinun sukulaisesi ovat tulossa teille jouluksi ja hän ei tiennyt sitä silloin kun sopi exän kyläilystä.

Minun mieheni vietti meidän yhteisen ensimmäisen joulun exänsä perheen kanssa, koska oli tottunut siihen!!!!!!!! Olisi viettänyt seuraavankin joulun, mutta tajusi että meidän pitää kehittää omat jouluperinteemme.

Vierailija
27/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, ihanasta kommentista. ehkä yhdyn nyt tuohon tarinaan. lapset jos olisivat mukana tilanne olisi täysin toinen.. en koe että se oli silloin 100% ei..

Vierailija
28/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmissuhde tarkoittaa automaattisesti lähes yhteensulautumista, vanhojen ihmissuhteiden eliminoimista jne...?

Te ette osaa käsitellä tunteitanne vaan yritätte ripustaa toisen osaksi jotain omaa maailmankuvaanne. Kyllähän ihmissuhteet muotoutuvat pikku hiljaa uusiksi, mutta miksi toisen pitäisi seurata teidän oikkuja, mielistellä ja pönkittää.???

Asiahan on eri jos suhde on moukkamainen. Mutta jos on fiksuja ihmisiä, en oikeesti tajuaMuuta kuin sen että ap; llä on huono itsetunto ja tarvitsee pönkitystä sille toisten kustannuksella. lapsellista

Vierailija
29/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miksi ihmissuhde tarkoittaa automaattisesti lähes yhteensulautumista, vanhojen ihmissuhteiden eliminoimista jne...?

Te ette osaa käsitellä tunteitanne vaan yritätte ripustaa toisen osaksi jotain omaa maailmankuvaanne. Kyllähän ihmissuhteet muotoutuvat pikku hiljaa uusiksi, mutta miksi toisen pitäisi seurata teidän oikkuja, mielistellä ja pönkittää.???

Asiahan on eri jos suhde on moukkamainen. Mutta jos on fiksuja ihmisiä, en oikeesti tajuaMuuta kuin sen että ap; llä on huono itsetunto ja tarvitsee pönkitystä sille toisten kustannuksella. lapsellista

Vierailija
30/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenellä on huono itsetunto ja kuka sitä pönkittää milläkin keinoin...?

Vierailija
31/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voin vielä varmistaa että en ole huonoitsetuntoinen kun tämä yksi niin täällä väittikin. hän esitti enemmän pönkitystä omalle valinnalleen. minun mielestä exä ei kuulu välttämättä aina miehenkään tulevaisuuteen, jos suhteessa ei ole lapsia. miksi kuuluisi? vaikkei tulisi kipinöitä tai sähkö, on silti inhottava ajatus että ex rakas on mukana kuvioissa.. ja tunne on outo. ja en ole myöskään sairaalloisen mustasukkainen tms. jos joku nyt niin päättelee.

Vierailija
32/38 |
08.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo en tiedä apn elämästä yhtään mitään.

yritin sanoa vaan, että kauhea tarve uusilla tyttöystävillä on määritellä kumppaninsa rajat ja ihmissuhteet.

Ja arvein sen johtuvan huonosta itsetunnosta.

Sillä jos sinulla on ihan oikeasti oma elämä, ei tarvitse mustamaalata exää vaan voi hyväksyä hänet ihmisenä. Ja ehkä jopa pitää hänestä. Jos taas on huono itsetunto on mustasukkainen ja puolustaa tonttiaan. mikä ilman syytä on naurettavaa.

Vierailija
33/38 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tapauksessa ripustautuja on tietenkin miehen ex eikä ap. Miehen exän olisi syytä hankkia ihan oma elämä eikä pyrkiä kuokkimaan ap:n elämään.

Vierailija
34/38 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehen ex ei todellakaan kuulu niihin..

Vierailija
35/38 |
09.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ainakin tosi noloa tunkea jonkun luokse kylään jouluna. Ei kai kukaan normaalikäytöksinen niin tee.

Vierailija
36/38 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessä, vaikka ollaankin ystäviä edelleen!

Vierailija
37/38 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita joulusuunnitelmia mutta että hän on tervetullut kahville joulun jälkeen. Miehen asia on kyllä selvittää tämä.

Vierailija
38/38 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Tilanne on nyt se, että olemme käyneet läpi mielipiteeni exän tulosta tänne jouluaattona. Mies (hissukkani) ilmoitti, että oli ajattelemattomana mennyt ilman sen suurempia suunnitelmia kutsumaan ns. mukavan kahvittelun päätteeksi, ja joutuu nyt perumaan, koska oleme suuntaamassa anoppilaan. Meni täydestä exälle, ja ei kuulemma suuttunut. Olen kyllä huojentunut, ettei tarvitse jouluna sitä naista katella. Menetin jo ruokahaluni useammalta päivältä. Ja jos joku nyt kannustaa eroamaan moisesta hyssyttelijä-miehestä, niin sitä en aio tehdä. Mies on kiltteyttään näin, mutta ei kyllä katso vaimonsa kärsimistä. Kiitos siitä hänelle.. Kiitos myös kaikille kommentreista. en edelleenkään tajua mitä se alun perin meille oli tunkemassa.. ja joo, en siis muutenkaan tykkää hänestä, edes kahvitteluseurana, onhan mieheni entinen rakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan