Minkälainen juoksutapa auttaa keski-ikäisen pakoon hyökkääjältä?
Suora juoksu, mutkitteleva, väistö, pitkä askel, töpöttely, muu? Kilpi laukkuun?
Kommentit (29)
Nopea juoksu auttaa, hitaat syödään.
Sellainen, kuin siinä yhdessä Frendien jaksossa, eli siten miten Phoebe (ja lopulta myös) Rachel lenkkeilivät.
Raskaasti aseistettuna ja porukalla rento kävelyjuoksu kohti hyökkääjää tähdäten ja tulittaen samalla keskivartalon tienoille (osuu parhaiten,luulisin)
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoaskel hyppy, Vaihtoaskel hyppy, Vaihtoaskel hyppy.. Jne..
Tämä on paras. Kiitos nauruista.. 😂
Olen ostanut hälyttimen, josta voi sumuttaa väriä hyökkääjän päälle.
200m sprintti ja siitä eteenpäin rivakkaa hölkkää. Ryöstäjät eivät saa kiinni tuon 200m aikana ja sitten heillä loppuu kunto.
Noh kuule. Ei muuta kun pysähtyisin ja sanosin "Mulla on Korona ja verioksennus."
Sitten jos hyökkääjä sanoo "Aattelin rai skata."
Sanon "Mulla on pillu ssa helvetinmoinen veripaska ja mätiviä pesäkkeitä. Per seessä on helikobakteeri ja ripulinoro roikkuu housunpielissä. En oo käyny suihkussa viikkoon ja kaikki paska tarttuu. On limaa kurkussa. Pieren visvavelliä."
Hyökkääjä. "Sähän oot hullu."
"Hullumpi ku sä."
"Moro, älä vaan seuraa!!" - Hyökkääjä.
*Pieraus.*
Juokse niin että vaikutat hankalalta vastukselta, ehkä jopa miesmäiseltä.
Ei kannata juosta naismaisesti vaan leveä asento, jalat vankasti leveässä asennossa ja kädet samoin. Kädet nyrkissä ja ajattele aggressiivisia.
Treenaa pitkää matkaa, väliin nopeita spurtteja.
Ja ole tietoinen siitä missä päin on tie tai muu paikka missä voit löytää muita ihmisiä eli minne joku hiippari ei mielellään tule kiinnijäämisen pelossa. Suunta sinne.