Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

What? Sain Tinderiin ikuisen porttikiellon :o

Vierailija
27.11.2022 |

Menin tänään ekaa kertaa, laitoin pari asiallista kuvaa enkä ollut keneenkään yhteydessä.
Hetken päästä olin tauon jälkeen menossa uusiksi. Kysyi jotain hain tunnistamisia. Painoin ekaks väärin, sit tuli viesti ikuisesta tinderkiellosta kun olen toiminut sääntöjen vastaisesti 😂 mitä hittoa? Puuttuiko multa joku apinasuodatin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellekkään muulle käynyt näin ilman mitään syytä? Ihan kun olisin joku rikollinen.

Paska fiilis tuli.

Vierailija
2/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

et jäänyt mistään paitsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaadi muuta kuin sen että joku ilmoittaa asiattomaksi. Ei ne niitä tarkastele. Joku saattaa tehdä vain kiusaa. Jos sinne haluat, hanki prepaid ja tee tili sillä. Tosin jos siellä joku oikeasti tekee sulle kiusaa (onko vihaisia exiä jossain?) niin saattaa vaan käydä sama uudelleen.

Vierailija
4/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et jäänyt mistään paitsi

No ei voi tietää..

Vierailija
5/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellekkään muulle käynyt näin ilman mitään syytä? Ihan kun olisin joku rikollinen.

Paska fiilis tuli.

Ei Tinder ole ainoa "some" appi jossa jollekin tapahtunut vastaavaa.

Vierailija
6/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska fiilis tuli.

Ei Tinder ole ainoa "some" appi jossa jollekin tapahtunut vastaavaa.

Ainoa tapa voittaa some jätit on olla pelaamatta niiden pelejä.

Vierailija
7/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet huijannut deittejä! :D

Vierailija
8/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtui myös tämä. Lähetin ylläpitoon sähköpostiviestin, joku mukava jenkki-työntekijä kuittasi käsittelevänsä asiaa ja kohta oli tinder-tili taas auki.

Vierailija
9/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tapahtui myös tämä. Lähetin ylläpitoon sähköpostiviestin, joku mukava jenkki-työntekijä kuittasi käsittelevänsä asiaa ja kohta oli tinder-tili taas auki.

Tinder halusi sinun hyppäävän ja sinä hyppäsit. Hyvä hauva.

Vierailija
10/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookkiin tulee banni joa arvostelee putinia ja venäjää. Voi tulla 1 tai 6 kuukautta bannia.

Vierailija
11/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska fiilis tuli.

Niin oletkin, joku tunnisti sinut rikolliseksi ja ilmiantoi. Tinder poistaa tunnetusti rikollisia palvelusta, esim. raiskareita ja hyvä niin

Vierailija
12/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee uutta tiliä apina jos sinne on pakko päästä.

Vierailija
13/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu sitä muillekin...

"Deittailusovellus Tinder antoi Amanda Harkimolle loppuelämän porttikiellon."

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/688d5522-03d5-4cec-ae9c-040a5e…

Vierailija
14/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Facebookkiin tulee banni joa arvostelee putinia ja venäjää. Voi tulla 1 tai 6 kuukautta bannia.

Paskaa jauhat.

Vierailija
15/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset tee uutta tiliä apina jos sinne on pakko päästä.

Tunnistautuminen on puhelinnumerolla, joten prepaidliittymän hankkiminen tuota varten voi olla kynnys

Vierailija
16/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit vastannut oikein siihen hain tunnistamiseen niin se olisi silti johtanut banneihin.

Itse olen huomannut saman että jos bannit on tulossa niin se menee aina ensin siihen tunnistuskuvaan.

Vierailija
17/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli varjobännit, eli minulle ei edes kerrottu että tilini on estetty. Pystyin pyyhkimään profiileja normaalisti ja editoimaan omaani, mutta matcheja ja tykkäyksiä ei tullut ensimmäistäkään. Googlella selvisi mistä on kysymys. Laitoin sitten aspaan viestin ja poistivat bannit, mutta eivät kertoneet miksi ne sain. Epäilen jotain teknistä vikaa, koska en tasan ole tehnyt mitään luvatonta ja kuvanikin ovat siveellisiä ja tuoreita (ja olen nainen).

Vierailija
18/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon vaan kirjoitti:

Paskaa jauhat.

En jauhaa, sain bannit jo 2 kertaa tänä vuonna. Enkä sanonut muuta kuin että putin pitäisi ampua iltalehden juttuun kommentoin ukrainan sotaa niin sain kuukauden bannit.

Vierailija
19/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli varjobännit, eli minulle ei edes kerrottu että tilini on estetty. Pystyin pyyhkimään profiileja normaalisti ja editoimaan omaani, mutta matcheja ja tykkäyksiä ei tullut ensimmäistäkään. Googlella selvisi mistä on kysymys. Laitoin sitten aspaan viestin ja poistivat bannit, mutta eivät kertoneet miksi ne sain. Epäilen jotain teknistä vikaa, koska en tasan ole tehnyt mitään luvatonta ja kuvanikin ovat siveellisiä ja tuoreita (ja olen nainen).

Laitoin myös aiemmin viestin aspaan, katsotaan tuleeko vastausta. Tosi outoa, en tosiaan tehnyt mitään kriminaalia 🤷 No jos olen 4v pärjännyt ilman miestä niin ehkä pärjän loppuelämän..

Vierailija
20/23 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mäkin sain äsken bannit tinderiin...