Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi pidin kiinni tiukoista kriteereistäni parisuhdetta etsiessäni

Vierailija
27.11.2022 |

Vain kasvojen komeudesta olin valmis tinkimään, mutta muuten kelpuutin vain itselleni täydellisen miehen ja sellaisen myös löysin.

Tuntuu, että olen löytänyt melkeinpä satuolennon, sillä mies on raitis, liikunnallinen, elää terveellisesti, fiksu, luotettava, ahkera, auttavainen, rakastava, naista kunnioittava, keskustelutaitonen, innokas ruoanlaittaja, elämä hallinnassa, yhteneväiset tulevaisuudentoiveet kanssani. Rakkaus on vain syventynyt vuosien vieriessä.

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit valinnut minut niin harrastaisimme anaaliseksiä joka päivä ja joisimme kaljaa aamusta iltaan.

Ruuan tilaisin paikallisesta kebabbilasta, se on intohimoni.

Olisin rakastanut sinua omalla väkivaltaisella tavallani.

Kari

Sinuun olenkin jo törmännyt elämäni varrella. Et varmaan ihmettele mieheni ominaisuuksista luettuasi, miksei meille syntynyt suhdetta. ap

Vierailija
42/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloitusta että miksi kertoa että jos näin on niin että niin on. Miksi?

No kaikki mikä alkaa myös loppuu.

Jos toivoo hyvää parisuhdetta, niin näin sen voi löytää. Mitä vaikeaa tämän ymmärtämisessä on?

Sekö oli motiivisi tälle kirjoitukselle? Toki niinhän se on että etsivä löytää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit valinnut minut niin harrastaisimme anaaliseksiä joka päivä ja joisimme kaljaa aamusta iltaan.

Ruuan tilaisin paikallisesta kebabbilasta, se on intohimoni.

Olisin rakastanut sinua omalla väkivaltaisella tavallani.

Kari

Sinuun olenkin jo törmännyt elämäni varrella. Et varmaan ihmettele mieheni ominaisuuksista luettuasi, miksei meille syntynyt suhdetta. ap

Olen pahoillani etten vastannut odotuksiasi.

Olisit varmasti ollut onnellinen kanssani niinä harvoina hetkinä kun olisin ollut selvinpäin ja katunut polvillani hakkaamistasi.

Vierailija
44/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä! :D En voi ymmärtää miksi tällä palstalla ihmisiä ottaa niin kovaa, jos ihmiset eivät huoli huonoa kumppania. Oli mies tai nainen kyllä täytyy kumppani valita hyvin, koska sen kanssa sitten ollaan toivonmukaan tämä maalinen elämä.

Nimenomaan. Meillä on vain tämä yksi ainutkertainen elämä. Ei ole mitään järkeä kärvistellä sitä huonossa suhteessa. Onnellisena on ihanaa elää. ap

Varo ettei tule säröä onneen kuten äkillinen sairaus tai kuolema.

Kaikki on mahdollista, joten siksipä juuri kannattaa tyytyä omassa elämässään vain parhaaseen. Olisi ikävää huomata, että elinaikaa on jäljellä vain pari kuukautta ja muistella katkerana ankealta tuntunutta elämäänsä. Olen nauttinut joka hetkestä, jonka olen saanut elää onnellisena ihanan mieheni kanssa. ap

Vierailija
45/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä aloitusta että miksi kertoa että jos näin on niin että niin on. Miksi?

Jos toivoo hyvää parisuhdetta, niin näin sen voi löytää. Mitä vaikeaa tämän ymmärtämisessä on?

Sekö oli motiivisi tälle kirjoitukselle? Toki niinhän se on että etsivä löytää..

Mikä on oma motiivisi tälle viestille? ap

Vierailija
46/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinulle, onnittelut... Eiköhän jatketa eteenpäin..

Vierailija
47/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli vastakaiku huomion hakusuudellesi :)

Vierailija
48/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos joku haluaa komeat kasvot, ei täydellistä kroppaa?

Siitä vaan. Itseäni ei ole koskaan viehättäneet komeat kasvot.

Vierailija
49/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat vain ilkeillä. Miksi? ap

Vierailija
50/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskitko, että kuinka monen kanssa piti käydä treffeillä ennen kuin osui kohdalle?

Vierailija
51/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskitko, että kuinka monen kanssa piti käydä treffeillä ennen kuin osui kohdalle?

Valitsin aika tarkasti profiilien ja sen jälkeisen viestittelyn perusteella, kenet haluan oikeasti tavata. En viitsinyt tuhlata aikaani, jos jokin osa ei selkeästi sopinut yhteen elämäni kanssa. Taisi olla neljät treffit ennen kuin löysin kultakimpaleeni. ap

Vierailija
52/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus kyllä paistaa useista kommenteista. Kenenkään onni ei ole toiselta pois. Hienoa AP, että löysit hyvän miehen. Itse olen tehnyt sen päätöksen, että en hanki enää miestä itselleni, ja päätökseni saa vahvistusta, kun näitä kamalia kommentteja lukee.

Vierailija
53/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska iltasatu

Vierailija
54/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus kyllä paistaa useista kommenteista. Kenenkään onni ei ole toiselta pois. Hienoa AP, että löysit hyvän miehen. Itse olen tehnyt sen päätöksen, että en hanki enää miestä itselleni, ja päätökseni saa vahvistusta, kun näitä kamalia kommentteja lukee.

Onneksi tämän palstan miehet eivät vastaa totuutta koko mieskunnasta. Oma mieheni ei roiku lainkaan somessa, paitsi silloin, kun etsi itselleen loppuelämän kumppania. Toivottavasti myös sinun kohdallesi osuu joku kultakimpale, vaikka sitten etsimättä. ap

Vierailija
55/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En... älä oleta, todella ihmettelin mikä on se todellinen motivaatiosi tälle kirjoitukselle.

Mutta tuskin sitä kerrot tai ehkä se oli se että halusit rohkaista jokaista pitämään kiinni kriteereistään. En tiedä. Ajattelin itse että se on enemmän huomion hakemista mutta mitä minä tiedän..on kovin vaikeaa päätellä syytä pelkän tekstin perusteella..mutta rehellisesti mieleeni heräsi kysymys..miksi tämä on kirjoitettu.

Vierailija
56/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En... älä oleta, todella ihmettelin mikä on se todellinen motivaatiosi tälle kirjoitukselle.

Mutta tuskin sitä kerrot tai ehkä se oli se että halusit rohkaista jokaista pitämään kiinni kriteereistään. En tiedä. Ajattelin itse että se on enemmän huomion hakemista mutta mitä minä tiedän..on kovin vaikeaa päätellä syytä pelkän tekstin perusteella..mutta rehellisesti mieleeni heräsi kysymys..miksi tämä on kirjoitettu.

Syytteletkö kaikkia muitankin aloituksen tehneitä huomionhakuisiksi? En ihan nyt ymmärrä tätä tarvettasi kaivella motiivia, kun sen olen jo kertonut. ap

Vierailija
57/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, löytyihän häneltä tärkein, eli yliopistokoulutus, suositulta alalta? Esim KTM, DI ? Sano suoraaaan vaan, vähempää et kelpuuttanut.

Vierailija
58/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisen yksisarvisen olet löytänyt ap. Ei muuta kuin onnittelut.

Vierailija
59/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli tavatessamme vielä raakile mutta näin mihin hän oli menossa ja lähdin suhteeseen. Matka ei ollut lyhyt eikä aina helppo, mutta en kadu tähän lähtemistä. Sen kuitenkin sanon, että jos joskus eroamme, katselisin valmiimman ihmisen seuraavaksi.

Vierailija
60/92 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytteletkö kaikkia muitankin aloituksen tehneitä huomionhakuisiksi? En ihan nyt ymmärrä tätä tarvettasi kaivella motiivia, kun sen olen jo kertonut. ap

Syyttelenkö.. en..enkä nyt myöskään syytellyt... Vähän oli semmoista mainostamisen makua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän