Onneksi pidin kiinni tiukoista kriteereistäni parisuhdetta etsiessäni
Vain kasvojen komeudesta olin valmis tinkimään, mutta muuten kelpuutin vain itselleni täydellisen miehen ja sellaisen myös löysin.
Tuntuu, että olen löytänyt melkeinpä satuolennon, sillä mies on raitis, liikunnallinen, elää terveellisesti, fiksu, luotettava, ahkera, auttavainen, rakastava, naista kunnioittava, keskustelutaitonen, innokas ruoanlaittaja, elämä hallinnassa, yhteneväiset tulevaisuudentoiveet kanssani. Rakkaus on vain syventynyt vuosien vieriessä.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vaadin liikaa kun etsin tämmöistä miestä:
Lapseton
Suht-raitis
Ateisti
Älykäs ja seuraa maailman menoa
Ei huuda tai ole aggressiivinen
Ei ole käynyt huorissa eikä paneskele pitkin kyliä
Savuton ja huumeeton
Hauska
Ei persuPituus, paino, palkka ja jykevä leuka täysin yhdentekeviä mulle. Eikä mieluusti liian komea tai lihaspullistelija koska ne nyt on ihan mulkeroita.
Jo pelkästään raittiin ja tupakoitamattoman miehen löytäminen tuntuu mahdottomuudelta. Itseäni ei haittaa, jos miehellä on lapsi tai kaksi, mutta tuo ettei juo, käytä huumeita tai polta niin... Tuntuu kuin yksisarvista etsisi.
Jollet nyt ihan absolutisia kumppania etsi, niin ihmettelen, että mistä oikein haet ja etsit kumppania.Tosin en itse tapaa pitää meteliä omasta vähäisestä juomisestani (noin kaksi tai kolme lasia viiniä vuodessa ja suunnilleen yhtä monta lasillista olutta tai lonkeroa), vaan enempi luota siihen, että toinen kyllä huomaa sen sitten aikanaan jos muutoin se tunnettu yhteine kemia löytyy. En polta lainkaan ja alle 3% läheisistäni (miehistä tai naisista) polttaa.
Samaa mieltä aloittajan kanssa. Itse olen joutunut elämään 50 vuotiaaksi ennenkuin hokasin tämän asian. Eron jälkeen sitä muuttui huomattavasti vaativammaksi uuden ja mahdollisen kumppanin suhteen. Ei enää kelpaa mikä tahansa. Ja ihan rehellisesti: nykyinen on hyvin tarkoin valittu ja käynyt tarkan seulan.
Varsinkin kun minä pärjään tarvittaessa myös ilman kumppania.
M53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei ja mitä tämä nyt tarkoitti siis että miksi kirjoitit langan siitä että olit pitänyt kriteereistäsi kiinni?
No hyvä sinulle mutta mitä se muille kuuluu?Ei välttämättä kuulukaan mutta ainakin minulle -tosin miehelle mutta sukupuolellani tuskin on mitään merkitystä- Ap:n avaus oli hyvä muistututs, että vaikka sen oman "kultakimpaletta" ei tunnu löytyvämn yhtään mistään, niin se voi vielä joskus tulla kohdalle. Itse tosin en ymmärrä niitä ihmisiä jotka sanovat mieluummin tyytyvänsä kehnompaankin kumppanin kuin olevansa sinkkuja. Eikä tämä tarkoita, ettenkö ymmärtäisi, että parisuhde on enemmän ja vähemmän kmpromissi. Tai, että sen sijaan, että odottaisi toisen muuttuvan, niin monesti kannattaa katsoa peiliin ja kysä, että olisiko kuitenkin parempi aloittaa mahd- muutos toimet omasta itsestä.
Kuulostat hyvältä ja fiksulta mieheltä. Toivottavasti löydät oman vastakappaleesi. ap
Mulla sama! Mies on avulias ja osaava ja tykkää viettää aikaa lasten kanssa. hän on hyvä tekemään kodin hommia, siis esimerkiksi remontointi ym., ja tykkää siitä.
On hänessä toki miinuksiakin niin kuin meissä kaikissa, mutta hyvin meillä on mennyt jo 15v.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama! Mies on avulias ja osaava ja tykkää viettää aikaa lasten kanssa. hän on hyvä tekemään kodin hommia, siis esimerkiksi remontointi ym., ja tykkää siitä.
On hänessä toki miinuksiakin niin kuin meissä kaikissa, mutta hyvin meillä on mennyt jo 15v.
Remonttitaitoiset miehet ovat harvinaistumassa ja vielä parempi, jos tykkää niistä hommista. Hyvät isän ominaisuudet eivät myöskään ole itsestäänselvyys.
Kiitos ap (ja muut täydellisen kumppanin löytäneet) kun jaoitte tämän. Juuri eron läpikäyneenä tuntuu, etten varmasti enää löydä miestä, jonka kanssa voisin olla onnellinen. Teidän kirjoitukset ovat tuoneet lohtua, että ehkä minäkin vielä löydän onnellisen parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei ja mitä tämä nyt tarkoitti siis että miksi kirjoitit langan siitä että olit pitänyt kriteereistäsi kiinni?
No hyvä sinulle mutta mitä se muille kuuluu?Ei välttämättä kuulukaan mutta ainakin minulle -tosin miehelle mutta sukupuolellani tuskin on mitään merkitystä- Ap:n avaus oli hyvä muistututs, että vaikka sen oman "kultakimpaletta" ei tunnu löytyvämn yhtään mistään, niin se voi vielä joskus tulla kohdalle. Itse tosin en ymmärrä niitä ihmisiä jotka sanovat mieluummin tyytyvänsä kehnompaankin kumppanin kuin olevansa sinkkuja. Eikä tämä tarkoita, ettenkö ymmärtäisi, että parisuhde on enemmän ja vähemmän kmpromissi. Tai, että sen sijaan, että odottaisi toisen muuttuvan, niin monesti kannattaa katsoa peiliin ja kysä, että olisiko kuitenkin parempi aloittaa mahd- muutos toimet omasta itsestä.
Et sit tajua, että mies, joka ei ole löytänyt kumppania tai panoseuraa vaikka haluaisi on aina luseri. ja miesten pohjasakkaa
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ap (ja muut täydellisen kumppanin löytäneet) kun jaoitte tämän. Juuri eron läpikäyneenä tuntuu, etten varmasti enää löydä miestä, jonka kanssa voisin olla onnellinen. Teidän kirjoitukset ovat tuoneet lohtua, että ehkä minäkin vielä löydän onnellisen parisuhteen.
Tuskinpa tuollainen eltaantunut mätisäkki enää ketään kiinnostaa.
Nyt oli kyllä todella paska BAITTI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sit tajua, että mies, joka ei ole löytänyt kumppania tai panoseuraa vaikka haluaisi on aina luseri. ja miesten pohjasakkaa
Totta. En tajua tai paremmin: En jaa mielipidettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kunnon miehiäkin löytyy. Se on vaan sitten tuuria jos ja kun se osuu kohdalle. Minä pidän itseäni ihan kunnollisena miehenä, mutta osaan myös vaatia ja odotan sitä samaa myös kumppanilta.
Itselläni on käynyt hyvä tuuri kun sellainen hyvä nainen löytyi vielä tässä 52 vuoden iässä. Tosi kaunis, fiksu ja mukava nainen.
Ei välttämättä kuulukaan mutta ainakin minulle -tosin miehelle mutta sukupuolellani tuskin on mitään merkitystä- Ap:n avaus oli hyvä muistututs, että vaikka sen oman "kultakimpaletta" ei tunnu löytyvämn yhtään mistään, niin se voi vielä joskus tulla kohdalle. Itse tosin en ymmärrä niitä ihmisiä jotka sanovat mieluummin tyytyvänsä kehnompaankin kumppanin kuin olevansa sinkkuja. Eikä tämä tarkoita, ettenkö ymmärtäisi, että parisuhde on enemmän ja vähemmän kmpromissi. Tai, että sen sijaan, että odottaisi toisen muuttuvan, niin monesti kannattaa katsoa peiliin ja kysä, että olisiko kuitenkin parempi aloittaa mahd- muutos toimet omasta itsestä.