Onneksi pidin kiinni tiukoista kriteereistäni parisuhdetta etsiessäni
Vain kasvojen komeudesta olin valmis tinkimään, mutta muuten kelpuutin vain itselleni täydellisen miehen ja sellaisen myös löysin.
Tuntuu, että olen löytänyt melkeinpä satuolennon, sillä mies on raitis, liikunnallinen, elää terveellisesti, fiksu, luotettava, ahkera, auttavainen, rakastava, naista kunnioittava, keskustelutaitonen, innokas ruoanlaittaja, elämä hallinnassa, yhteneväiset tulevaisuudentoiveet kanssani. Rakkaus on vain syventynyt vuosien vieriessä.
Kommentit (92)
Onko sulla Ap huono itsetunto, vai miksi tällaisen itsestäänselvän aloituksen teit? Ei parisuhde itsetuntoasi paranna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloitusta että miksi kertoa että jos näin on niin että niin on. Miksi?
No kaikki mikä alkaa myös loppuu.Jos toivoo hyvää parisuhdetta, niin näin sen voi löytää. Mitä vaikeaa tämän ymmärtämisessä on?
Sekö oli motiivisi tälle kirjoitukselle? Toki niinhän se on että etsivä löytää..
Mikä on oma motiivisi tälle viestille? ap
Se oli vastakaiku huomion hakusuudellesi :)
Eli haluat vain ilkeillä. Miksi? ap
En... älä oleta, todella ihmettelin mikä on se todellinen motivaatiosi tälle kirjoitukselle.
Mutta tuskin sitä kerrot tai ehkä se oli se että halusit rohkaista jokaista pitämään kiinni kriteereistään. En tiedä. Ajattelin itse että se on enemmän huomion hakemista mutta mitä minä tiedän..on kovin vaikeaa päätellä syytä pelkän tekstin perusteella..mutta rehellisesti mieleeni heräsi kysymys..miksi tämä on kirjoitettu.Syytteletkö kaikkia muitankin aloituksen tehneitä huomionhakuisiksi? En ihan nyt ymmärrä tätä tarvettasi kaivella motiivia, kun sen olen jo kertonut. ap
Syyttelenkö.. en..enkä nyt myöskään syytellyt... Vähän oli semmoista mainostamisen makua..
Mainostamisen maku on vain omassa päässäsi. Toisaalta, miksi ei voisi mainostaa. Oletko sitä mieltä, että se kellä onni on, se onnen kätkeköön? Eikö nykyaikana juurikin ole päinvastainen mentaliteetti ja halutaan jakaa onnistumistarinoita muillekin inspiraatioksi. ap
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisen yksisarvisen olet löytänyt ap. Ei muuta kuin onnittelut.
Kiitos! Tiedostan tämän ja siksi osaankin arvostaa miestä kovasti ja olen onnellinen hänestä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä aloitusta että miksi kertoa että jos näin on niin että niin on. Miksi?
No kaikki mikä alkaa myös loppuu.Jos toivoo hyvää parisuhdetta, niin näin sen voi löytää. Mitä vaikeaa tämän ymmärtämisessä on?
Sekö oli motiivisi tälle kirjoitukselle? Toki niinhän se on että etsivä löytää..
En... älä oleta, todella ihmettelin mikä on se todellinen motivaatiosi tälle kirjoitukselle.
Mutta tuskin sitä kerrot tai ehkä se oli se että halusit rohkaista jokaista pitämään kiinni kriteereistään. En tiedä. Ajattelin itse että se on enemmän huomion hakemista mutta mitä minä tiedän..on kovin vaikeaa päätellä syytä pelkän tekstin perusteella..mutta rehellisesti mieleeni heräsi kysymys..miksi tämä on kirjoitettu.Syytteletkö kaikkia muitankin aloituksen tehneitä huomionhakuisiksi? En ihan nyt ymmärrä tätä tarvettasi kaivella motiivia, kun sen olen jo kertonut. ap
Syyttelenkö.. en..enkä nyt myöskään syytellyt... Vähän oli semmoista mainostamisen makua..
Mainostamisen maku on vain omassa päässäsi. Toisaalta, miksi ei voisi mainostaa. Oletko sitä mieltä, että se kellä onni on, se onnen kätkeköön? Eikö nykyaikana juurikin ole päinvastainen mentaliteetti ja halutaan jakaa onnistumistarinoita muillekin inspiraatioksi. ap
Ei ole, onnestaan hölöttävät yleensä edelleenkin epävarmat ihmiset. "Haluan inspiroida muita esimerkilläni" ; niin vuotta 2017 somessa.
Näin minäkin tein huonon suhteen jälkeen. Vain paras kelpasi ja sellainen löytyi. Itseasiassa jopa parempi kuin uskalsin toivoakaan, koska en edes tiennyt, että miehistä voisi löytyä oikeasti sellaisia, jotka kommunikoivat täydellisesti, kunnioittavat naista eivätkä ole koiso pitkällä jokaisen hameellisen suuntaan. Sellainen, jonka kanssa on äärettömän paljon yhteistä edelleen silloinkin, kun molemmat istutaan kiikkustuolissa eikä mikään paikka enää toimi. Silloinkin meillä tulee olemaan ihanaa ja hauskaa. Keksitään tyhmiä juttuja, syödään karkkia ja pidetään kädestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se onkin siis se maku siis mutta kertooko mainostaminen jonkin sortin kompensoinnista..mietin vaan että miten kerkeät kaikelta onneltasi tänne vauva.fi kirjoittelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin tein huonon suhteen jälkeen. Vain paras kelpasi ja sellainen löytyi. Itseasiassa jopa parempi kuin uskalsin toivoakaan, koska en edes tiennyt, että miehistä voisi löytyä oikeasti sellaisia, jotka kommunikoivat täydellisesti, kunnioittavat naista eivätkä ole koiso pitkällä jokaisen hameellisen suuntaan. Sellainen, jonka kanssa on äärettömän paljon yhteistä edelleen silloinkin, kun molemmat istutaan kiikkustuolissa eikä mikään paikka enää toimi. Silloinkin meillä tulee olemaan ihanaa ja hauskaa. Keksitään tyhmiä juttuja, syödään karkkia ja pidetään kädestä kiinni.
Kuulostaan ihanalta. Ollaan onnenmyyriä. Tuntuu aivan uskomattomalta, kuinka paljon miehestäni on löytynyt vielä lisää hyviä puolia seurustelun aloittamisen jälkeen. En edes osannut haaveilla sellaisista asioista. Kaikki on ollut pelkkää bonusta tarkan kriteerilistani päälle. Haaveillaan, että saadaan viettäää vanhuus yhdessä ja onnellisina. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se onkin siis se maku siis mutta kertooko mainostaminen jonkin sortin kompensoinnista..mietin vaan että miten kerkeät kaikelta onneltasi tänne vauva.fi kirjoittelemaan?
Ilmeisesti et ole koskaan tuntenut sellaista pakahduttavaa onnen tunnetta, jonka haluaa jakaa myös muiden kanssa. Miksi en ehtisi tänne kirjoittelemaan? Ei hyvä parisuhde ja onnellisuus sitä estä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, onnestaan hölöttävät yleensä edelleenkin epävarmat ihmiset. "Haluan inspiroida muita esimerkilläni" ; niin vuotta 2017 somessa.
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista. :)
Minä löysin päälle nelikymppisenä itselleni täydellisen miehen. Oikeasti ai-van täydellisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et ole koskaan tuntenut sellaista pakahduttavaa onnen tunnetta, jonka haluaa jakaa myös muiden kanssa. Miksi en ehtisi tänne kirjoittelemaan? Ei hyvä parisuhde ja onnellisuus sitä estä. ap
Olen onnellinen katuojassa, olen onnellinen huvilassa, olen onnellinen yksin, olen onnellinen naimisissa.
Kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin päälle nelikymppisenä itselleni täydellisen miehen. Oikeasti ai-van täydellisen.
Kiitos annoit toivoa yhdelle iältään noin 40 vuotiaalle miehelle. Olen paljossa sellainen mitä Ap kuvaili miehensä oelvan mutta niin vain sinkkuna olen ja olen ollut jo varsin pitkään. Sinänsä sinkkunakin viihdyn mutta olisihans e oma rakas ja erityinen enemmän kuin mukavaa löytää ja kohdata. - Olen myös joitain kertoja hämmentynyt joidenkin aika suorasukaisistakin kmmenteista elämäntilannettani kohtaan. Onneksi valta osa on hyväksynyt minut selalisena kuin olen mutta esimerkiksi saata ymmättää jodien yksittäsiatapuksien vihjailuja muka leikillään siitä, että olisin mahd. homo (En ole mutta mitä sitten vaikka olisinkin; kai sitä moni homokin haluaa tulla rakastetuksi ja rakastaa) tai olenko jotenkin erityisen uskovainen, joka ei voisi elää vakaumuksen perusteella esiaviollisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä! :D En voi ymmärtää miksi tällä palstalla ihmisiä ottaa niin kovaa, jos ihmiset eivät huoli huonoa kumppania. Oli mies tai nainen kyllä täytyy kumppani valita hyvin, koska sen kanssa sitten ollaan toivonmukaan tämä maalinen elämä.
Nimenomaan. Meillä on vain tämä yksi ainutkertainen elämä. Ei ole mitään järkeä kärvistellä sitä huonossa suhteessa. Onnellisena on ihanaa elää. ap
Toivon että hän jättää sinut.
Minulla oli täydellinen mies, mutta hän kuoli. Nyt en halua enää elää.
Ilmeisesti vaadin liikaa kun etsin tämmöistä miestä:
Lapseton
Suht-raitis
Ateisti
Älykäs ja seuraa maailman menoa
Ei huuda tai ole aggressiivinen
Ei ole käynyt huorissa eikä paneskele pitkin kyliä
Savuton ja huumeeton
Hauska
Ei persu
Pituus, paino, palkka ja jykevä leuka täysin yhdentekeviä mulle. Eikä mieluusti liian komea tai lihaspullistelija koska ne nyt on ihan mulkeroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskitko, että kuinka monen kanssa piti käydä treffeillä ennen kuin osui kohdalle?
Valitsin aika tarkasti profiilien ja sen jälkeisen viestittelyn perusteella, kenet haluan oikeasti tavata. En viitsinyt tuhlata aikaani, jos jokin osa ei selkeästi sopinut yhteen elämäni kanssa. Taisi olla neljät treffit ennen kuin löysin kultakimpaleeni. ap
Sinulla todella on käynyt tuuri, jos neljänsien treffein jälkeen löysit hakemasi! Tuskin syy on vain sukupuolessani mutta itselläni on treffejä takana yli kaksinkertainen määrä, enkä toistaiseksi voi sanoa, että olisin löytänyt Hänet, jonka kanssa olisin ollut itse valmis saati halukas parisuhteeseen. Tai jos olenkin itse ollut, niin tietenkään silloin vastapuoli ei ole halunnut kanssani muuta kuin olla vain kaveri tai ystävä, joista osan kanssa näin on käynyt, vaikka toki tajuna, että useimmille pyyntö tai lausahdus siitä, että emmekö voisi olla vastaisuudessa vain ystäviä tai kavereita on korulause vailla sen kummempaa merkitystä.
Minulle on sattunut myös täydellinen kultapala mieheksi, muuten samat mutta ei ole absolutisti. En ollut laittanut noin tarkkoja kriteereitä nyt vain sattui näin. Meillä on myös 2 lasta ja yli 20 vuotta avioliittoa. Aika moni sanoo suoraan olevansa vähän kateellinen. Rahaakin on ja tulee , mutta se ei ollut pakollinen kriteeri, sillä itselläni oli jo perheasunto hyvällä paikalla ennestään ja vakituinen virka. Jos miehellä on hyvä virka , korkea koulutus ja siihen kuuluva palkka etuineen onhan se tietenkin ylimääräinen plussa lapsiperheelle.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti vaadin liikaa kun etsin tämmöistä miestä:
Lapseton
Suht-raitis
Ateisti
Älykäs ja seuraa maailman menoa
Ei huuda tai ole aggressiivinen
Ei ole käynyt huorissa eikä paneskele pitkin kyliä
Savuton ja huumeeton
Hauska
Ei persuPituus, paino, palkka ja jykevä leuka täysin yhdentekeviä mulle. Eikä mieluusti liian komea tai lihaspullistelija koska ne nyt on ihan mulkeroita.
Jo pelkästään raittiin ja tupakoitamattoman miehen löytäminen tuntuu mahdottomuudelta. Itseäni ei haittaa, jos miehellä on lapsi tai kaksi, mutta tuo ettei juo, käytä huumeita tai polta niin... Tuntuu kuin yksisarvista etsisi.
Minulle riitti tieto, että mies on töissä ja elämä hallinnassa. Profiilissaan ilmoitti olevansa teknologia-alalla, jolla olen itsekin, joten se oli yksi yhdistävä tekijä välillämme. Vasta myöhemmin selvisi, että mies on DI. Mielestäni on positiivinen asia, että kumppani on kuluttanut koulun penkkejä, koska itsekin olen, joten turha sinun on siitä närkästyä. ap