Kookosmaitu
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mitä on maitu?
Joku junttimurteen sana.
Pahan makuista. Kookos on ruma kuin kivespussi. Halkaise se ja laita koristeeksi vaikka saunan lauteille,
Etuoikeutetussa asemassa muihin marginalisoituihin maitoihin nähden. Lisäksi edustaa naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Pahan makuista. Kookos on ruma kuin kivespussi. Halkaise se ja laita koristeeksi vaikka saunan lauteille,
No haista v'ttu sit.
Hehhehheh
Maitu saa mun puolesta ihan rauhassa olla kookos, kunhan ei tule mulle tyrkyttämään ideologiaansa.
Vierailija kirjoitti:
Maitu saa mun puolesta ihan rauhassa olla kookos, kunhan ei tule mulle tyrkyttämään ideologiaansa.
Mitä helvettiä sä selität
Tarjkkaile kovan rasvan määrää, hyvvää kylä
Maitu tulee nisäkkään nisästä ei mistään muualta. Huijausta on kaikki kookos-, manteli-, kaura- ja soijamaidut.
Vierailija kirjoitti:
Maitu tulee nisäkkään nisästä ei mistään muualta. Huijausta on kaikki kookos-, manteli-, kaura- ja soijamaidut.
Kookosmaitoa on kutsuttu sillä nimellä jo ajat ennenkuin keksitte ruveta tästä öyhöttämään ja inisemään. Varmaan hedelmälihakin aiheuttaa sulla verenpaineen nousua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kookosmaitoa on kutsuttu sillä nimellä jo ajat ennenkuin keksitte ruveta tästä öyhöttämään ja inisemään. Varmaan hedelmälihakin aiheuttaa sulla verenpaineen nousua?
Molemmat on tavallaan oikeassa, koska maidolla on useita merkityksiä.
Se on nisäkkäiden jälkeläisilleen imettäväksi tarkoitettua nestettä, mutta sekin myös eräiden kasvien ja sienien maitomainen mehu (maitiaisneste). Molemmista käytetään arkikielessä sanaa maito, tai maitu, kuten ap asian ilmaisee - mutta ihan ymmärrettävästi.
Rendang, kanakorma ja panangcurry.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on tämä maitu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on tämä maitu?
🤦
Mitä on maitu?