Kaulakoru jonka haluaisin
Minkä kaulakorun haluaisitte, jos saisitte sen nyt *simsalabim*?
Kommentit (24)
Smaragdiriipus timanteilla. Rakastan vihreää.
Jos haluan jonkin tietyn näköisen korun, niin teen sellaisen itse.
Ei ole varaa jalokiviin, mutta korutarvikkeita löytyy halvalla.
Minulla on jo sellainen. Pätkä ruostumatonta todella paksua ankkuriketjua. Painaakin liki kaksi kiloa.
M 45
Tämä on helppo:
Kalevala 150-vuotta juhlakoru, valmistettu vuonna 1985 yhteensä 400 numeroitua kappaletta
https://d2mpxrrcad19ou.cloudfront.net/item_images/1102006/11377518_full…
Yksi noista kuuluisi minulle
Vierailija kirjoitti:
Tämä on helppo:
Kalevala 150-vuotta juhlakoru, valmistettu vuonna 1985 yhteensä 400 numeroitua kappaletta
Nätti. Mutta jo ajatus tuon pitämisestä saa niskat jumiin
Westwoodin hopeanvärinen pyöreä orb-riipus. Litteän version omistan jo, mutta "3D"-versio on moniulotteisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on helppo:
Nätti. Mutta jo ajatus tuon pitämisestä saa niskat jumiin
Mulla ei. Käyttäisin tuota taatusti ja paljon. En ikinä tule korua saamaan, sen tiedän. Noita liikkuu harvoin ja hinta minulle liikaa
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tämä. Jaspiksella
Haluaisin kultaisen usko, toivo ja rakkaus- kaulaketjun!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kultaisen usko, toivo ja rakkaus- kaulaketjun!
Jos tarkoitat kultaketjua, jossa on tollainen riipus, niin ne ei paljon maksa. Varmasti voit toiveesi toteuttaa.
Sellaisen, jossa olisi kiinalainen horoskooppini "vuohi". En tiedä mistä niitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen, jossa olisi kiinalainen horoskooppini "vuohi". En tiedä mistä niitä saa.
Yritin hakea Googlen kautta, mutta suomeksi ei tule oikein mitään. Sitten kokeilin enkuksi, ja sitä kautta löytyy.
Eli laita Googleen hakusanoiksi: Chinese Zodiac Necklace.
Ja perään voi vielä laittaa "goat". Sitten vaan on tarkkana shippauskulujen kanssa, katsoo ettei ne ole liikaa.
Vierailija kirjoitti:
En kerro, koska muuten kaikki ostavat sen ja mulle ei jää sitä. ;) Kerron sitten kun se on hankittu. Ei kallis.
Uteliaisuudesta kysyn, saitko hankittua sen, menikö Black Friday-hurlumheissa? Millainen. Meinaatko ottaa heti käyttöön vai laitatko joululahjaksi itsellesi sivuun. 🎁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin hakea Googlen kautta, mutta suomeksi ei tule oikein mitään. Sitten kokeilin enkuksi, ja sitä kautta löytyy.
Eli laita Googleen hakusanoiksi: Chinese Zodiac Necklace.
Tiedän, että tähän tulee alapeukkuja, mutta en koskaan tilaa mitään netistä. Kiitos kuitenkin.
En kerro, koska muuten kaikki ostavat sen ja mulle ei jää sitä. ;) Kerron sitten kun se on hankittu. Ei kallis.