Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klingel lopettanut Suomessa ja ilmeisesti muissakin pohjoismaissa

Vierailija
27.11.2022 |

Aika yllättävää, eikä mitään ennakkovaroituksia.
Tietääkö joku voiko Saksan liikkeestä tilata Suomeen, ei saksan kieli oikein taivu?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli sama sähköposti tänään. Mietin juuri että onko feikki ja jos ei, pitäisikö kieltää tietojensa myynti

Samaa kans ajattelin, mutta en uskalla klikata sitä linkkiä. Viestin otsikko oli aika outo: Tiedot noin KLinGEL.

Löysin kumminkin netistä saksankielisen uutisotsikon, josta ymmärsin sen verran, että Klingelin on todellakin ostanut ko. firma. Klingel on myös ihan luotettava ollut, kun olen sieltä tilannut, joten ehkä on ihan luotettavaa antaa niiden asiakastietojen siirtyä sille uudelle firmalle.

Vierailija
42/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on Klingel lopettamassa Suomessa? En tiennyt että on aloittanutkaan!? 😅

Mikä se on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku isojen tyttöjen vaatekauppa kun en ole ennen kuullut? Jos kerran eivät enää toimita suomeen niin siinähän on hyvä kimmoke viimein laihduttaa!

Vierailija
44/47 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klingel on monipuolinen tavaratalo, vaatteita, kodin tekstiilejä, astioita ja keittiövälineitä, jne.

Olen ollut hyvin tyytyväinen. Mm. vaatteissa myös isoja kokoja, kengissä leveitä, myös vaivaisenluujalkaiselle sopivia malleja ja molemmissa monipuoliset valikoimat, toimitukset ja maksaminen toimivat oikein hyvin jne.

Toinen, missä oli tarjolla kauniita vaatteita oli Peter Hahn.

Vierailija
45/47 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Klingeliltä ihan mahtavan hyvät Sketchersin kengät, joita olen nyt pitänyt jo monta vuotta.  Nyt tilaisin samanlaiset uudestaan, mutta verkkokauppa onkin lopettanut Suomessa.

Mistä ihmeestä löytäisin ne samat kengät, jos olisin tiennyt, olisin tilannut kahdet.

Edes Sketchersin omassa verkkokaupassa niitä ei ole myynnissä.  Olen kolannut netin puhki niitä etsiessäni.

Näin yhdessä amerikkalaisessa tosi-tv ohjelmassa yhdellä naisella samat kengät.  Se oli näitä jalkapaise-ohjelmia ja se nainen sanoi, että nämä on ainoat kengät mitkä käy tämän vaivansa kanssa hänen jalkaansa.  En ihmettele.  Vaan eipä saa nyt sitten meiltä enää mistään.

Klingeliltä olen ostanut muutenkin kivoja juttuja, joita ei mistään muualta ole saanut, esim. puisen leipälaatikon, joka on kuin pieni nurkkahylly, vie paljon vähemmän tilaa kuin tavallinen leipälaatikko ja on nätti.  Ihmiset on kysyneet että mistä noita saa.  No eipä ainakaan nyt enää mistään.  

Harmittaa.  Tuleeekohan tämä uusi liike sitten tilalle?  Ja Suomeen?

Vierailija
46/47 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2023 puolella sain vastauksen etteivät myy enää Suomeen. Nyt ovat tiedottaneet: Klingel merkki siirtyy 1.2.2024 BADER Versand yritykselle. (Bruno Bader Gmbh +Co KG) Tuotteita olen katsellut klingel.de nettisivuilta. Kivoja vaatteita ja muita tavaroita toivottavasti voisi tilata jatkossa. Kaikki maksut hoituivat silloin aiemmin Klingelin kanssa ilman ongelmia ja toimitukset tulivat viivytyksettä.

Vierailija
47/47 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi