Klingel lopettanut Suomessa ja ilmeisesti muissakin pohjoismaissa
Aika yllättävää, eikä mitään ennakkovaroituksia.
Tietääkö joku voiko Saksan liikkeestä tilata Suomeen, ei saksan kieli oikein taivu?
Kommentit (47)
Saa nähdä. Olen ihmetellyt, kun viime kuukausina ei ole tullut enää sähköpostiin laskuja. Olen maksanut sen, mitä mielestäni olen ollut velkaa. Ja tilasin toista kuukautta sitten alessa olleen kivan toppatakin, mutta nyt tuli tieto, ettei sitä toimiteta. Mennään sitten vanhalla takilla.
Pääsin vielä kirjautumaan omille sivuilleni. Sieltä näkyi jäljellä oleva saldo ja heidän tilitietonsa sekä maksuohjeet. Saa nyt sitten nähdä, tuleeko minulle jossain vaiheessa jokin loppulasku, mutta siis parin viime kuun aikana ei ole tullut mitään paitsi mainoksia.
Klingeliltä tuli joskus tilailtua vaatteita, hieman hintavia mutta mielestäni laadukkaita.
Harmi että lopetti.
Miksiköhän toimittavat vain Saksan sisällä, eikös tavaran pitäisi kulkea EU alueella ilman tulleja jne. ylimääräisiä maksuja vapaasti?
Valtion aiheuttama suomalaisten köyhyys alkaa näkyä ja tuottaa seurauksia, mikähän yritys jättää seuraavaksi Suomen...
Minulla on Klingelilta vanhasta tilauksesta saatavia muutamia kymppejä. Soitin asiakaspalveluun ja lupasivat palauttaa rahat pankkitililleni. Olen tilannut tuotteita 16 vuoden ajan aina vaatteista auton istuinkorokkeisiin. Kapealestisiä kenkiä on vaikea löytää asuinpaikkakunnaltani, mutta Klingelilta löysin monia sopivia. Olisivat saaneet ilmoittaa etukäteen, että toiminta päättyy ja tiettyyn pvm mennessä tilatut tuotteet toimitetaan vielä asiakkaille. Nytkin jäi toimittamaton tilaus sisään. Harmittaa todella paljon! Laittakaahan vinkkejä vastaavista aikuisten naisten vaatteita myyvistä verkkokaupoista. Ellos, Henkka ja Maukka tms eivät ole minun juttuni.
Minulla on saatavia klingeliltä vähän vajaa satanen.
Otin marraskuun loppupuolella yhteyttä asiakaspalveluun ja annoin tilinumeroni palautusta varten. Lupasivat, että rahat palautuvat viikon sisällä.
Tänään aloin kysellä rahojeni perään, koska niitä ei ole näkynyt. Asiakaspalvelussa kovasti pahoiteltiin, mutta ei tiedetty mistä viive johtuu.
Onko kukaan saanut asiakastililtään rahoja takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Klingeliltä tuli joskus tilailtua vaatteita, hieman hintavia mutta mielestäni laadukkaita.
Harmi että lopetti.
Miksiköhän toimittavat vain Saksan sisällä, eikös tavaran pitäisi kulkea EU alueella ilman tulleja jne. ylimääräisiä maksuja vapaasti?
Kysyn toisinpäin: miksei Ellos toimita Keski-Eurooppaan EU-maahan? Eikä moni suomalainen verkkokauppa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa harmi! Onneks on Ulla Popken.
Harmi vain, että heille ei voi maksaa kuin luottokortilla.
Eikä saa lainkaan kotiinkuljetuksella.
Voi ei. Niin vaan tääkin yllättäen lopetti. Klingelillä oli hyvä kun oikean mittaisia farkkuja sai lyhytkin ihminen, sellä kun oli 'erittäin lyhyet koot'. Koskaan ei tarvinnut lyhentää lahkeita.
Ikävä juttu kun lopetti.
Toinen mikä myös lopetti suomessa on, Select. Postimyyntifirma ja muistaakseni ruotsalainen firma. Siellä oli halpaa tavaraa mut myös jotain hyvääkin. Meinasin sieltä juuri tilata yhen jutun niin huomadin et, kappas, tääkin on lopettanut.
Mikähän näihin nyt vaikuttaa, en tiedä.
Nyt vasta selvisi, miksei Klingeliltä ole tullut uutta kuvastoa, onpa todella harmi. Olen vuosien varrella aika paljonkin tilannut Klingeliltä nimenomaan aikuisen naisen vaatteita ja myös kenkiä, kaikki ovat olleet hyvälaatuisia. Myöskään minun juttuni eivät ole esim. Ellos tai H&M.
Klingel oli ihan paras! Äitini tilasi sieltä, katsoin ensin kuvastoja hänen luonaan ja ajattelin, että onpa tätimäisiä vaatteita. Mutta opin löytämään sieltä hyviä perusvaatteita ja myös erikoisempia juttuja. Hinta-laatusuhde useimmiten tosi hyvä. Alennuskampanjoissa sai hyvinkin edullisia vaatteita. Extraa runsaasta värivalikoimasta. Todella sääli, että lopetti Suomessa.
Ei Klingelillä maksamisessa mitään vaikeutta minulla ollut koskaan. Mutta soittelivat asiakkaille kotiinkin ja tekivät tarjouksia, siitä tiesi, ettei vissiin kauppa käynyt tarpeeksi. Joten ei ihan yllätys olut, että päättyi sitten kokonaan. Suomessa ellos ja h&m taitaa viedä ison osan ostajista. Ruattalaisia nekin kyllä. Klingel oli pääasiassa aikuisempaan makuun. Olen monet vaatteet sieltä ostanut. Vain yksi yöpaita oli täysi susiostos, saumat olivat heti auki. Yhden kahden talven jälkeen on pakko heittää nyt koko paituli pois, kun siinä on jo reikiäkin.
Koitan nykyään tilata ns. kotimaisten valmistajien omilta sivuilta laadukkaampia vaatteita, jotka myös kestäisivät. Köyhällä ei tunnetusti ole varaa halpaan, koska niitä joutuu yleensä sitten uusimaan suht pian.
Nanson verkkokaupasta sain 50 euron arvoisen yöpaidan 20 eurolla. Tilaus lähti samana päivänä tulemaan. Ja koska tilasin muutakin, ei pitänyt maksaa edes toimituskuluja. Ellos myy samaa Nanson yöpaitaa 40 euron tarjoushintaan ja pakettia saa odottaa ainakin viikon. 😂 Kannattaa siis käydä vilkaisemassa muualtakin ennen sitä ostopäätöstä.
hei,
olen tilannut Klingeliltä siitä lähtien kun se tuli Suomeen, toinen hyvä verkkokauppa on Atelier Goldner Schnitt Oy ja verkko-osoite ateliergs.fi, vähän kalliimpia ja laadukkaampia kuin Klingelillä, mutta mallistot loistavia aikuiselle naiselle.
Poistomyynnistä olen onnistunut saamaan syksyn bleiseriä 30 eurolla ym.
samoja kenkiä kuin Klingelillä, valitettavasti koko lopuu 40,
ei löydy enää isojalkaiselle sieltä kenkiä
paljon kokoja, myös extra lyhyet koot ... toivoisin myös että olisi extra pitkät koot (pituuteni on 180 cm)
Olin Klingelin vakituinen asiakas, oli ainoa naistenvaateliike jonka mittataulukot oli juuri minulle sopivat. Koskaan ei tarvinnut palauttaa väärän koon vuoksi, pitkiä housuja ei tarvinnut koskaan lyhentää sillä oli valittavana pitkä/lyhyt pituus. Harmi että lopettivat toimitukset. Vaikka hinnaltaan vähän kalliimmat niin oli hintansa väärtti.
Vierailija kirjoitti:
Valtion aiheuttama suomalaisten köyhyys alkaa näkyä ja tuottaa seurauksia, mikähän yritys jättää seuraavaksi Suomen...
Tämä. Tilaan säännöllisesti muutamasta ulkomaisesta nettikaupasta (naapurimaissa), ja niissä on maksuehdot kutistuneet minimiin: kukaan ei tarjoa enää laskua, vain osa muuta kuin luottokortin/Paypalin. Toimitukset kalliimman mukaan, karsintaa on tehty sielläkin. Ym.
Jos lähtee selaamaan esim. eBayta tai aasialaisia nettikauppoja, aika nopeasti käy ilmi, ettei suomalainen asiakas ole kovinkaan toivottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että lopetti.
Kysyn toisinpäin: miksei Ellos toimita Keski-Eurooppaan EU-maahan? Eikä moni suomalainen verkkokauppa.
Viennillä Suomi nousuun... no ei me kyllä oikein viitsitä lähetellä mitään jonnekin keski-eurooppaan, oikeastaan haluaisimme pikemminkin lähettää tuotteita jonnekin keski-afrikkaan, josta mieluiten haemme maahanm... korjaan, työntekijätkin...
Vttu tässä maassa ei ole enää järjen häivääkään jäljellä!
Onko muille Klingelistä ostaneille tullut s-postia siitä, että Klingel-merkki siirtyy 1.2.2024 alkaen BADER Versand-yritykselle?
Ja sitten viestissä on myös linkki tietojen kieltämisen luovuttamiseen ym.
Vierailija kirjoitti:
Onko muille Klingelistä ostaneille tullut s-postia siitä, että Klingel-merkki siirtyy 1.2.2024 alkaen BADER Versand-yritykselle?
Ja sitten viestissä on myös linkki tietojen kieltämisen luovuttamiseen ym.
Joo, mulle tuli tänään tuo sähköposti. Vastasin siihen heti auf Deutsch, että alatteko nyt vihdoin taas postittamaan myös Suomeen. Saa nähdämitävastaavat vai vastaavatko ollenkaan. Tulen heti kertomaan tänne muillekin Klingelin ystäville.
Minulle tuli sama sähköposti tänään. Mietin juuri että onko feikki ja jos ei, pitäisikö kieltää tietojensa myynti
Mitenhän käy Klingelin tilimaksujen kanssa? Tuleeko kaikki maksuun yhtäaikaa?