Mikä on pahin rikos jonka olet tehnyt, mutta mistä et koskaan jäänyt kiinni?
Minä joskus rekisteröin ulkomailta varastetun auton itse väärentämillä rekisteripapereilla verovapaasti suomeen
Kommentit (55)
Piti ihan miettiä, oonko koskaan tehnyt mitään laitonta. Pummilla matkustaminen metrossa ei ole vielä rikos.
Oon joskus ajanut ylinopeutta. Siinä se.
Sain lahjuksia noin 70 000€:n arvosta. Sovin shoppareita joista sen tuon. Rikokset jo vanhentuneet ja en ikinä jäänyt kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tappanut kärpäsiä,ja itikoita.
Kukapa ei olisi näin tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus mukana paloittelemassa ja hautaamassa ruumista. Itse surmaajakaan ei ole jäänyt teosta kiinni, vaikka asiaa on käsitelty mediassakin säännöllisesti. Tapauksesta on jo yli 20-vuotta, joten ainakin minun osuus siihen on jo vanhentunut.
Eipä ole, ilmoitus lähti.
Minäkin ilmoitin, tuli vastaus, että ottavat tutkintaan. Olen siis itsekin poliisi.
Ilmoitin koska poliisina esiintyminen on rikos.
Minäkin ilmoitin. Tutkivat asian heti maanantaina.
Seksuaalinen hyväksikäyttö tai pakottaminen seksuaaliseen tekoon. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Röyhtäisin radiojumalapalveluksen aikana. Radio oli tosin kiinni silloin.
Minkälainen se radiojumala oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aiheutin puolisoni kuoleman ja sain kohtuullisen korvauksen siitä henkivakuutusrahojen ja perinnön muodossa..
Ilmoitin poliisille varoiksi, koska murha ei vanhene.
Sama täällä, ottavat tutkintaan.
Juu.. aivan saletisti alkavat tutkimaan palstatrollien horinoita. 😂
Olen vienyt ihmisen hiekkakuopalle ja uhannut hänen henkeä
Äänestin Tarja Halosta presidentiksi, kun vastassa Oli Esko Aho. Hävettää vieläkin, mutta en tunnusta sitä kuin vain näin anonyyminä.
Pimitin verottajalta ysärin lopulla muistaakseni 400000 mk alv-maksuja. Ei käryä, mutta
siitä alkoi syöksy ja konkka lopulta.
Olin 16 ja tallasin yksin öistä kartsaa kun kaverit oli kadonneet johonkin,varmaan 60v tontun näköinen ukko tuli örisemään että mitä sä tyttö täällä yksin oot,tuu mun luokseni juomaan olutta,mä lämmitän sua ym. Suostuin ajatuksena juoda ja häipyä . En pelännyt rais
kautta kun ukko oli sellainen lyhyt ruipelo ja niin kännissä, että hyvä kun pystyssä pysyi. Sammuikin eteiseen kenkiä pois ottaessa joten hengailin tämän kämpässä,poltin tämän tupakat ja join oluet sekä jotain kalliin oloista likööriä.
Piirtelin myös ketsupilla keittiön ikkunaan mm. "Kirkkoveneen" .
Lopulta poistuin ja otin mukaan sen likööripullon sekä satkun lompakosta. En tiedä kehtaisiko ukko ikinä mennä itkemään poliisille mitå kävi,ei ole ainakaan näkynyt minusta etsintäkuulutusta vaikka tuosta on 25 vuotta.
Paskapuhetta edelleen.